Cool, heb je ook foto's?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd van 5 tot 7 foto uurtje in de badkamer voor hyves en facebook zodat ik er lekker mooi opkom met perfecte tuitlippen enzo
De Algemene Militaire Opleiding toch? En wat kan je daarmee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Bijna klaar met AMO, ik stel niks voor
Mooi so, daarvoor diend de vrauw ook. Huppa de keuken in trudTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik zal wel zorgen voor alle benodigdheden
Ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Helemaal niet sukkel.
Wie heeft deze spoiler geopend?
Is goet henkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi so, daarvoor diend de vrauw ook. Huppa de keuken in trudT
Ja ik had eerst in mijn fobo allemaal pics enzo maarja mijn moooiheid konden ze niet aan en toen maar weggehaald weetjequote:
Ik niet hoor, ik wil niet geklapt worden enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Helemaal niet sukkel.
Wie heeft deze spoiler geopend?
Mooie foto's waren dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik had eerst in mijn fobo allemaal pics enzo maarja mijn moooiheid konden ze niet aan en toen maar weggehaald weetje
Ik weet dat, jij bent brave jongonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik wil niet geklapt worden enzo
Echt niet!
Als ik daar mee klaar ben kan ik me functie opleiding doen, en dan kom ik in de parate status en kan ik uitgezonden wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
De Algemene Militaire Opleiding toch? En wat kan je daarmee?
Hey psstquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd van 5 tot 7 foto uurtje in de badkamer voor hyves en facebook zodat ik er lekker mooi opkom met perfecte tuitlippen enzo
Vet, ik zie je al rennen door Afghanistan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Als ik daar mee klaar ben kan ik me functie opleiding doen, en dan kom ik in de parate status en kan ik uitgezonden worden
Sorry kan nog niet zo goed lezen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:45 schreef coban het volgende:
[..]kan niet he
ik zei toch alleen voor rezania
Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey psst
R&R is R&R back!!!
http://shining-mooiboy.hyves.nl
Ik weet ongeveer waar, mijn geheugen is zo fris als een visquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
Maar coban, waar woon jij nou eigenlijk?
Zeker het geheugen van een goudvis?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer waar, mijn geheugen is zo fris als een vis
Oh oh...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey psst
R&R is R&R back!!!
http://shining-mooiboy.hyves.nl
Waarschijnlijk niet, Waarschijnlijk word ik ontslagen omdat we wegbezuinigd worden, want ze kunnen het niet meer betalen... SNIK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vet, ik zie je al rennen door Afghanistan.
Echt waar ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt:
http://shining-mooiboy.hyves.nl/
Zoetermeer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
Maar coban, waar woon jij nou eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |