De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazenkatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kad wil naar buiten met onweer
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:57 schreef Dimens het volgende:
Dit is FOK!, tieten zijn belangrijker hier.
quote:Beste heer/mevrouw,
Ik heb net uw site (http://www.collard-schaatssport.nl/) bezocht en tot mijn verbazing stond er een grammatica fout prominent op de homepage.
Het is een verschrikkelijk stomme fout, daarom raad ik u aan om de site zelf eens te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Merel
Katten gaan op hun baasje lijken he, ik sta bij haar in de spotlight wat ik doe doet zij na, in haar ogen shine ik als de zon, ik ben haar voorbeeldquote:
Doen! Kijken hoe ze reageren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef 92Merel het volgende:
Ben ik heel slecht als ik dit stuur?
[..]
Heb je wel je vitamientjes gehad?quote:
Haha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, al dat gefriemel en gehobbel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
Eerlijk, ik zou ook genieten als ik daar zat.
Ik heb het Kruidvat wel eens een mailtje gestuurd dat ze een fout hadden gemaakt, maar toen zei ik wel wat het was.quote:
Dus mijn goudvis wordt ook bazig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Katten gaan op hun baasje lijken he, ik sta bij haar in de spotlight wat ik doe doet zij na, in haar ogen shine ik als de zon, ik ben haar voorbeeld
Een echte baas me
Gewoon doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het Kruidvat wel eens een mailtje gestuurd dat ze een fout hadden gemaakt, maar toen zei ik wel wat het was.
Maar deze is zo stom
Mijn mama zei nog zo: neem die vitamientjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb je wel je vitamientjes gehad?
Ik heb m even aangepastquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha!HaterrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Sturen, nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb m even aangepast
Beste heer/mevrouw,
Ik heb net uw site (http://www.collard-schaatssport.nl/) bezocht en tot mijn verbazing stond er een grammatica fout prominent op de homepage.
Het is een verschrikkelijk stomme fout, daarom raad ik u aan om de site zelf eens te bekijken.
Mocht u er niet uitkomen, dan help ik u graag.
Met vriendelijke groet,
Merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |