Ik lag op de bankquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zei coban, dat je je hoofd recht moest houden.
Tis een soort van militaire politie, als ik aan het woord marechaussee dacht vroeger dacht ik altijd aan een soort ranja met ongeveer dezelfde naamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zij zijn zo baas.Die outfit is vet en dan hebben ze van die grote wapens.
Hey Kees, is goet. Ik zie je graag koment weekend in mijn bedjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Hey greetjen
Je leikt me een spontane mijd. Zulen we een afspraak maaken dan?
Groet'n kees
Niks mis met die foto hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:37 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ja dat was ik, en die er leuk uit zou zien op de foto als ik me hoofd recht kon houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Nee, die heb ik niet.. ik maak geen foto's van mezelfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Bokkepootje je bent best knap doe eens nog meer pics met je hoofd recht?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef coban het volgende:
DEZE SPOILER MAG ALLEEN REZANIA OPENEN FUCKERSIedereen opent die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Okeej zie je dan muvrauw greetjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hey Kees, is goet. Ik zie je graag koment weekend in mijn bedje![]()
Groetjes Greetje.
Homo's (ik heb groen pak, met c7 jonghu!)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan, kijk ze baas zijn.
Jij zit bij de landmacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:41 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Homo's (ik heb groen pak, met c7 jonghu!)
Oh ik doe altijd van 5 tot 7 foto uurtje in de badkamer voor hyves en facebook zodat ik er lekker mooi opkom met perfecte tuitlippen enzoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:40 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet.. ik maak geen foto's van mezelf
Cool, heb je ook foto's?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd van 5 tot 7 foto uurtje in de badkamer voor hyves en facebook zodat ik er lekker mooi opkom met perfecte tuitlippen enzo
De Algemene Militaire Opleiding toch? En wat kan je daarmee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Bijna klaar met AMO, ik stel niks voor
Mooi so, daarvoor diend de vrauw ook. Huppa de keuken in trudTquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik zal wel zorgen voor alle benodigdheden
Ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Helemaal niet sukkel.
Wie heeft deze spoiler geopend?
Is goet henkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Mooi so, daarvoor diend de vrauw ook. Huppa de keuken in trudT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |