quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
Pics.Ze zijn klikbaar.
Staat naisss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt zwarte nokiaikke had witte
en ik had de mini
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
GAST NEEEEE. Ik wil dat lijk niet nog een keer zien. Vanochtend bij dat topic van tong80 moest ik al huilenquote:
85. Vanochtend nog opgezochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die is ouder. 86 als ik het me goed herinner.
Mijn geheugen zit er dan nog aardig dichtbij, ik ben trots op mezelf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
85. Vanochtend nog opgezocht
Mijn praktijk leider was echt zieligquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja als je certificaat hebt en je rijd iemand dood of ik bedenk mij 'HEY IK RIJD DIE STELLINGEN OM ALLES KAPOT LACHEN MAN' dan ben ik tenminste verzekerd enzo
ik ook op jouquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn geheugen zit er dan nog aardig dichtbij, ik ben trots op mezelf.
En iets van 3.2 miljard. Ochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Lekker ding
gr grSPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ja, maar ik ben geen mongool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja als je certificaat hebt en je rijd iemand dood of ik bedenk mij 'HEY IK RIJD DIE STELLINGEN OM ALLES KAPOT LACHEN MAN' dan ben ik tenminste verzekerd enzo
Bedankt.quote:
Ik heb de gewone n97.quote:Jij hebt zwarte nokiaikke had witte
en ik had de mini
Moet je nagaan hoe droog die kut dan wel niet is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
GAST NEEEEE. Ik wil dat lijk niet nog een keer zien. Vanochtend bij dat topic van tong80 moest ik al huilen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Lekker ding
gr grDayummmmm lekker dinggggSPOILER: LET OP; die spoiler zit er niet voor niks he ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dat deed Spouwer alquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat is dit gatver kon je het niet in een spoiler doen?
ja ik had net 1x op heftruck gereden, moest ik in zo'n reachtruck rijden; oh maak maar stapels van 10 pallets en zet ze even in die en die stellingenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn praktijk leider was echt zielig
Ik had nog nooit op een heftruck gereden
1ste keer ik bakte er niks van en ik raakte heel lichtjes de stelling aan en hij gaat helemaal los op mij, ja dit dat stelling verrot en alles..
En bij de examen zat die in zn stoel te pitten
Dit is echt waar
Heeft ze vlak voor de bruiloft onder haar kinderen verdeeld.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
7000 MP3's downloaden door blunder KRO
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou en
Ik moest een keertje oppassen toen het onweerde, kindjes enorm bang en toen heb ik een of ander verhaal verteld dat onweer altijd erg graag naar water toe wilt (wonen vlak bij een meertje) en dat doen ze via het fietspad, daarom maakte het zoveel lawaai.
Kind ging rustig slapen
[..]
hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |