Denk t niet. Die hebben namelijk zelf ook allemaal een iPhone.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Apple, Apple en nog eens Apple. Ik ben benieuwd of de reclame code commissie hier nog iets tegen gaat doen.
Ik doe minimaal een keer per dag de hartinfarctlach na.quote:
Er moest nog een marokkaan in de uitzending.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik snap niet waarom Ali hier over Ivo zit te kletsen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:12 schreef Specularium het volgende:
Koefnoen heeft Ivo wel ooit perfect gepersifleerd.
De ene aandachtshoer over de andere. Lijkt me wel gepast.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Hij wil weer eens in de media, aandachttekort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Dat moet het haast wel zijn, want anders slaat het nergens op. En dat accent is inderdaad superirritant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er moest nog een marrokaan in de uitzending.
Er was nog geen leuke Marokkaan deze uitzending. En deze Marokkaan is niet eens leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Ali B?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Door deze knuppel is Gijpie dus overspannen
FC Meerdijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef Elusive het volgende:
waar heeft die kooijemans gevoetbald dan ?
een lutser van de post-arnie alberts generatiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:15 schreef tong80 het volgende:
Jn Kooiman, acteur staat er. Is het vreemd als ik hem niet ken ?
GVD die kut AVRO-Huisvrouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nope, Kooijemans heeft een prijs gepakt die Gijpie toebehoorde...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:16 schreef marcodej het volgende:
Ivo draait zich om in zijn graf als hij hoort wie er over hem praten.
Daar moet je natuurlijk ook wel wat voor kunnen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ken hem alleen uit de jury van SYTYCD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |