Kloptquote:
Foo Fighters gingen ze al voorquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.cbsnews.com/8301-501465_162-20117206-501465.html
Westboro Baptist Church uses iPhone to announce Steve Jobs' funeral protest.
Eigenlijk hoop ik dat Apple die-hards die lui gewoon keihard te lijf zullen gaan.
ja hoe dom kun je zijn om die boodschap met je iphone de wereld in te gooienquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.cbsnews.com/8301-501465_162-20117206-501465.html
Westboro Baptist Church uses iPhone to announce Steve Jobs' funeral protest.
Eigenlijk hoop ik dat Apple die-hards die lui gewoon keihard te lijf zullen gaan.
Ik vraag me af hoeveel waarheid hier in zit; hebben mensen die kanker hebben recht op een orgaantransplantatiequote:Op zondag 9 oktober 2011 12:44 schreef PARP het volgende:
Ik las net dat hij is gestorven omdat hij weigerde reguliere medicatie te gebruiken. In 2004 was het nog zo dat hij beter had kunnen worden, maar hij besefte veel te laat dat dieeten en zo niet ging helpen tegen de kanker.
http://www.google.nl/#scl(...)470&biw=1252&bih=523
Noem trouwens eens snel 10 andere CEO's dan?quote:
Hij had een zeldzame vorm van alvleesklierkanker waarbij hij (mits op tijd onderschept) door middel van een operatie van zou kunnen genezen. De overlevingskansen waren heel groot, de meerderheid leefde langer dan 10 jaar na de operatie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn zat mensen die met kanker medicatie stoppen, chemo's zijn niet het fijnst om mee te maken. Je kunt je leven wel verlengen maar hoe, en onder welke omstandigheden.
Oh okay dat wist ik niet... dan is het wel jammer beetje een bob marley actie!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij had een zeldzame vorm van alvleesklierkanker waarbij hij (mits op tijd onderschept) door middel van een operatie van zou kunnen genezen. De overlevingskansen waren heel groot, de meerderheid leefde langer dan 10 jaar na de operatie.
Hij had uiteindelijk wel de operatie gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh okay dat wist ik niet... dan is het wel jammer beetje een bob marley actie!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef JanKort het volgende:
Wat een mooi gezicht blijft het, applehaters die uit alle macht proberen een man/bedrijf te ontkrachten die slimmer is geweest dan zij allemaal bij elkaar.
Wat een leven moet je dan hebben, een leven dat bestaat uit het behalen van gelolijk gebaseerd op onwetendheid.
Probeer zelf eens iets te bereiken ipv je pijlen op anderen te richten, word je blij van
Respect en RIP
En nog kortzichtiger om je status en identiteit op te hangen aan je aversie hiertegenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Omdat het nogal dom is om lyrisch te zijn over apparatuur. Vooral als het een bepaald merk betreft. Het is nogal kortzichtig om je status en identiteit op te hangen aan het hebben van bepaalde merkproducten.
Je bedoelt: mensen die erkennen dat Jobs belangrijk is geweest voor de wereld maar ook enkele minder fraaie dingen heeft gedaan - in plaats van hem op een massief gouden voetstuk te plaatsen en rivieren van tranen te plengen omdat hun god is overleden ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef JanKort het volgende:
Wat een mooi gezicht blijft het, applehaters die uit alle macht proberen een man/bedrijf te ontkrachten die slimmer is geweest dan zij allemaal bij elkaar.
Op welke manieren was hij een lul dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Je bedoelt: mensen die erkennen dat Jobs belangrijk is geweest voor de wereld maar ook enkele minder fraaie dingen heeft gedaan - in plaats van hem op een massief gouden voetstuk te plaatsen en rivieren van tranen te plengen omdat hun god is overleden ?
Tsja. Schuldig dan, sorry. De man was gewoon een lul in veel opzichten, kan ik ook weinig aan doen.
Positief: je kan dus ook als verre-van-perfect wezen iets bereiken. Dus hoop
Waar baseer je dit precies op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tsja. Schuldig dan, sorry. De man was gewoon een lul in veel opzichten, kan ik ook weinig aan doen.
Het was een tiran op de werkvloer. Een soort Hitler in het kwadraat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:12 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Op welke manieren was hij een lul dan?
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het was een tiran op de werkvloer. Een soort Hitler in het kwadraat.
Google er maar eens op.quote:
Gezocht, kan het niet vinden. Heb je een link voor me?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Google er maar eens op.
Die vent ontsloeg je als je iPhone niet beveiligd was met een wachtwoord.
Zat. Maar ik ben je google slaaf niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gezocht, kan het niet vinden. Heb je een link voor me?
Ik vind niks hoor, als het zo makkelijk te vinden is kan je toch wel even 10 seconden besteden aan een Google-opdracht in plaats van (vooralsnog) vage niet-controleerbare verwijten te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zat. Maar ik ben je google slaaf niet.
Gewoon zoeken op zijn naam en wat gruwelijke termen die te maken hebben het kut-werkgever.
Ik vermoed dat als ik die geef, jij ze als onzin wegzet. Ik beproef je voorliefde voor Steve al mijlenver.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind niks hoor, als het zo makkelijk te vinden is kan je toch wel even 10 seconden besteden aan een Google-opdracht in plaats van (vooralsnog) vage niet-controleerbare verwijten te maken.
Vermoedens zijn nergens op gebaseerd. Ik heb alleen niet het idee dat jij voor Apple in Cupertino gewerkt hebt en dat jij de verhalen uit eerste hand hebt, dus ik vind jou niet betrouwbaar als je beweringen doet zonder bron. Zo raar is dat toch niet. Je gaat nu een discussie aan die je makkelijk had kunnen voorkomen (of makkelijk had kunnnen winnen) door gewoon even de linkjes te geven waar je op doeltquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als ik die geef, jij ze als onzin wegzet. Ik beproef je voorliefde voor Steve al mijlenver.
Het is vaak genoeg gezegd over Steve. Maar wat is dan nog betrouwbaar? Dat Apple adepten/employees zeggen dat het zon fijne kerel is? In hoever is dat WC-eend?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vermoedens zijn nergens op gebaseerd. Ik heb alleen niet het idee dat jij voor Apple in Cupertino gewerkt hebt en dat jij de verhalen uit eerste hand hebt, dus ik vind jou niet betrouwbaar als je beweringen doet zonder bron. Zo raar is dat toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |