http://www.focalprice.com/YW570X/1863L_Portable_Wrist_Watch.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef JortK het volgende:
Iemand die weet waar ze een beetje westerse modellen hebben wat betreft horloges?
Goede review, heb je ook nog meerdere batterijtjes mee besteld? Hier wel, ben alleen naar 2 runs bang om verder te gaan omdat de helikopter zelf best warm wordt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Intro
Nadat mijn Syma S107 heli het begeven had(bijna onmogelijk maarja uiteindelijk) was ik op .....[lap tekst]........uitdaging is om mee te vliegen!
www.ahappydeal.com/groupdeals.aspquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hoe... hoe.... hoe kom je daar nou bij?
Je kan er 2 per persoon <3quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:10 schreef witbiertje het volgende:
[..]
www.ahappydeal.com/groupdeals.asp
It still needs 350 buyers to get the lowest price of US$ 0.01It still needs 350 buyers to get the lowest price of US$ 0.01
Dat was een uur geleden nog 450
jij loopt hier vast nog niet zo lang mee, z'n anderhalve week geleden kwam er ook al z'n debiel vragen om die tandenborstel dingen.. hier dan nogmaals mijn quote naar hem, en dus tevens naar jou..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef mits het volgende:
Iemand een idee waar je misschien opzetstukjes voor elektrische tandenborstels goedkoop kan bestellen?
quote:Op donderdag 8 september 2011 12:20 schreef Downstar het volgende:
[..]
je gaat toch niet menen dat je die dingen wil gebruiken!
Die borstelharen worden in weet ik veel chemische troepen gedoopt om ze zacht te krijgen etc,
en om het effect van de originele oral b borstels na te bootsen ( dat de borstels na gebruik dus van kleur veranderen en daardoor een indicator word om de borstel te gaan vervangen)
en daarmee wil jij je tanden gaan poetsen!? Koop maar geen jaarvoorraad in, dat zul je niet nodig hebben ben ik bang.....![]()
![]()
daarnaast zullen die dingen vast van zulke slechte kwaliteit zijn dat zelfde de haren eruit vallen enzo..
Toch viel dat bij de scheermesjes die ik kocht best meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij loopt hier vast nog niet zo lang mee, z'n anderhalve week geleden kwam er ook al z'n debiel vragen om die tandenborstel dingen.. hier dan nogmaals mijn quote naar hem, en dus tevens naar jou..
[..]
Die mesjes van BIC?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Toch viel dat bij de scheermesjes die ik kocht best mee, ze blijven ook redelijk lang scherp en ik heb nog geen uitslag/vlekken/anderenarigheid van de ''vervangstrip'' die daar opzit. Dus misschien valt het wel mee
Die jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die mesjes van BIC?
Gebruik ze hier nogsteeds.. had ook wel voorraadje gekocht. Maar toch zijn wel bijna dezelfde kwaliteit als die van G zelf, en tien keer zo goedkoop
Veel SKU's ? Ander voortaan gewoon even in een aantal keer bestellen. Dan zenden ze in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef Oksel het volgende:
Bij DX een aantal zaken besteld.. krijg je een mail: order shipped. Log je in om te kijken, staat er 'waiting for suppliers'. Lekker is dat.
Voor je ouders kopen zodat je de erfenis een aantal jaar sneller ontvangtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
jij loopt hier vast nog niet zo lang mee, z'n anderhalve week geleden kwam er ook al z'n debiel vragen om die tandenborstel dingen.. hier dan nogmaals mijn quote naar hem, en dus tevens naar jou..
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Voor je ouders kopen zodat je de erfenis een aantal jaar sneller ontvangtKun je daarvan weer leuk shoppen in China
Bij bol.com besteld?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
zucht wacht nog steeds op mn pakketje verzonden op 9/28/2011
Dealextreme?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
Deel verzondenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:59 schreef Oksel het volgende:
Bij DX een aantal zaken besteld.. krijg je een mail: order shipped. Log je in om te kijken, staat er 'waiting for suppliers'. Lekker is dat.
quote:
DX tjaa ik ben gewend dat als ie eenmaal verzonden is dat ie binnen 1 week er is xDquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Dealextreme?
Ik wacht ook al een poosje
-edit: Wacht eens even... 28 september? En nu al druk maken dat die er niet is?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:05 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
SKU's?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Veel SKU's ? Ander voortaan gewoon even in een aantal keer bestellen. Dan zenden ze in ieder geval.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef shiznuts het volgende:
[..] SKU (betekent trouwens Stock Keeping Unit) [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |