Met spoed zal wel meevallen, maar ik heb de laatste 3 bestellingen ook gemaild na ruim 2 wkn niets gehoord te hebben. Dan worden ze ineens snel en behulpzaam inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:15 schreef rene90 het volgende:
het heeft best nut zo een mailtje naar dx. gelijk excuses en wat op voorraad is wordt met spoed verzonden.
It works because of herbs!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval snel beginnen te zeuren, als ze ergens niet tegen kunnen is het zeuren en moeilijke klanten. Gewoon een beetje druk erachter zetten als er weinig schot in de zaak lijkt, doch op een bondige en vriendelijke manier.Ze snoeren je graag de mond en werken dan wat harder om je bestelling door te voeren.
[..]
Hoe je in 1 keer alle respect kunt verliezenquote:
Hoe moeten wij weten hoeveel het kost, de enige die kan uitmaken of het redelijk is ben jij zelf als koper.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:00 schreef bobbernaut het volgende:
Ah voor 33 USD wilt ie m naar NL verzenden (inclusief t product)
wat ik wil kopen kost 23 USD, is dit dan redelijk, 10 USD verzending?
ik zeg toch "wat ik wil kopen kost 23 USD"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten hoeveel het kost, de enige die kan uitmaken of het redelijk is ben jij zelf als koper.
Je kan iets van 100 kilo kopen voor 23 usd of van 100 gram. Plus de verpakkingsgrootte en weten wij veel. Hoe moeten wij in godsnaam weten of jij het de 10 usd waard vindt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik zeg toch "wat ik wil kopen kost 23 USD"of bedoelde je dat niet?
40x30x10 gok ik (cm) en gewicht max 100 gram. En het is best wel zeldzaam, word niet meer gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je kan iets van 100 kilo kopen voor 23 usd of van 100 gram. Plus de verpakkingsgrootte en weten wij veel. Hoe moeten wij in godsnaam weten of jij het de 10 usd waard vindt.
Sorry maar het is 10 dollar. 7.5 euro. Denk je nou echt dat een forwarder dat goedkoper kan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
40x30x10 gok ik (cm) en gewicht max 100 gram. En het is best wel zeldzaam, word niet meer gemaaktja het is t wel waard
ik heb ook ff een mail gestuurd naar fromus2eu en ik heb gevraagd hoeveel zij willen dat ik betaal als ik het door hun laat bestellen. nu wachten he
ja ik dacht zelf ook al dat gewoon direct van die gozer bestellen goedkoper wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sorry maar het is 10 dollar. 7.5 euro. Denk je nou echt dat een forwarder dat goedkoper kan?
Je wilt het blijkbaar graag hebben, neem geen risico of doe geen moeite en betaal gewoon dat tientje aan die gast.Als je het ook nog eens via een forwarder gaat doen ben je ook nog eens de extra kosten kwijt van USA -> USA plus de service kosten. Als je echt zo graag wilt kijken of het klopt dan tjesk je op USPS of zo of je gaat later kijken wat er op de envelop geplakt zit.
Begon die niet ergens midden in deze week?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Repeating het volgende:
Is die vakantie daar nog steeds niet afgelopen?
Of je blijft niet in het verleden hangen en gaat met je tijd mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoe je in 1 keer alle respect kunt verliezen![]()
Doppen test je met jaren 70 funky muziek met basgitaren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:05 schreef Berend. het volgende:
Ik ga even over een fake product praten, het is maar een waarschuwing![]()
Ik raad iedereen af om de 'Beats by Dr Dre' te kopen via een aantal website's. De douane ligt echt op de loer, want de afgelopen 2 weken zijn er al iets van 5 mensen gepakt.idd iemand die ik ken ook al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owh ps: If I was to ship 1 it would be $13. If I were to ship 2 it would be $20 total. Yes they are new, still in original packaging. Yes they are real. bedoelt ie in totaal 13 of alleen shipping?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ik raad iedereen af om de 'Beats by Dr Dre' te kopen via een aantal website's. De douane ligt echt op de loer, want de afgelopen 2 weken zijn er al iets van 5 mensen gepakt.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Ik raad iedereen af om de 'Beats by Dr Dre' te kopen via een aantal website's. De douane ligt echt op de loer, want de afgelopen 2 weken zijn er al iets van 5 mensen gepakt.Dat zijn de mongolen die zeker 10 stuks kopen om ze te doorverkopen. Vind het goed dat die idioten aangepakt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe... hoe.... hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef witbiertje het volgende:
Deze gaat richting de $ 0.01. Hop, inslaan die hap!![]()
http://www.ahappydeal.com/products/product_40291.html
Chemische tandenborstels:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:41 schreef mits het volgende:
Iemand een idee waar je misschien opzetstukjes voor elektrische tandenborstels goedkoop kan bestellen?
Zitten dus nog ergens in een Vliegtuig (of wachten daarop), status duurt normaal maximaal een dag of 10.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:59 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Hoe... hoe.... hoe kom je daar nou bij?
departure from outward office of exchange staat trouwens bij mijn track en trace. Wanneer kan ik deze nou verwachten?
www.watchyear.com ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:57 schreef JortK het volgende:
Iemand die weet waar ze een beetje westerse modellen hebben wat betreft horloges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |