Die is knap, zou hij daar zelf de regie over gevoerd hebben? Zou me niets verbazen, micromanagende controlfreakende perfectionist als ie was.quote:
Ik ook einde van de maandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Toch volgende week een iPhone 4steve halen... al is het uit respect
Dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Nee dit is gewoon door zomaar iemand gemaakt (verfijning van een plaatje van iemand anders).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die is knap, zou hij daar zelf de regie over gevoerd hebben? Zou me niets verbazen, micromanagende controlfreakende perfectionist als ie was.
wilde 'm toch al gaan halenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:55 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dude.
Overdrijf je niet een béétje?
Hebben ze wel goed geplant, zijn dood. Goede marketingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Daarmee dwing je geen respect af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef KaMo het volgende:
Tuurlijk, soms moet je een zak zijn om respect af te dwingen
Die man stond voor het eerst in zijn leven voor een camera en wow, er werd hem iets gevraagd! Hij was gewoon zenuwachtig, alsof Microsoft nu in zijn handjes wrijft omdat Apple nu ten onder zou gaan ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Blaxje het volgende:
Bij DWDD was een Nederlandse Microsoft-dude die gewoon zat te lachen om de dood van Steve. En toen het tot hem doordrong wist hij geloof ik niet eens wie hij was. Hoezo kan zo'n man serieus genomen worden?
Dit is ook precies wat ik bedoelde in het vorige topic met m'n gebrek aan vertrouwen in Tim Cook. Steve Jobs wist echt van de hoed en de rand als het om IT gaat. Het was geen enkel probleem voor hem om voor een zaal developers te staan en inhoudelijke discussies aan te gaan over allerlei technische zaken, omdat 'ie echt wist hoe de boel in elkaar steekt. Ik denk niet dat Tim Cook dit kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Steve Jobs op WWDC in 1997, vlak na zijn terugkeer met een uur lang vraag- en antwoordgesprek met developers. Dit is waarom hij zo'n visionair was.
Juweeltje, en gepast ook. Misschien zou Apple ze zelf uit moeten gaan geven (tegen productiekosten)?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef Mr_Moon het volgende:
Vandaag een klein eerbetoon en nieuwe aanwinst in m'n collectie Think Different Posters gemaakt:
[ afbeelding ]
Vond het een waardeloze vertoning. Die vent is gewoon volwassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die man stond voor het eerst in zijn leven voor een camera en wow, er werd hem iets gevraagd! Hij was gewoon zenuwachtig, alsof Microsoft nu in zijn handjes wrijft omdat Apple nu ten onder zou gaan ofzo.
Als het Apple team dat laat gebeuren dan zijn ze echt heel dom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:10 schreef FredvZ het volgende:
Bedrijven met zulke sterke leiders gaan vaak binnen enkele jaren ten gronde als de leider verdwijnt. Apple was reeds in de jaren '80 een raising star. Maar na het vertrek van Steve stortte de boel langzaam maar zeker in. Om vervolgens na de terugkomst van steve pas door het plafond te schieten.
Steve was de enige visionair die op 1 paard durfde te wedden. De kracht van hem was de kleine productdiffusie: weinig verschillende apparaten, maar wel apparaten die tot op de bodem zijn door ontwikkeld.
Er zijn maar weing mensen die dat kunnen en grote kans dat developpers van Apple straks allemaal precies weten wat Steve Jobs zijn visie zou zijn, maar dat ze toch allemaal een andere visie hebben. Gevolg: Apple maakt producten die een compromis worden van verschillende ideeën, gevolg daarvan is het wegvallen van het unique selling point, waardoor consumenten niet meer te overtuigen zijn om meer uit te geven aan een Apple en hun hele business model stort (weer) in.
Wow brok in de keel zelfsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vond dit ook mooi om te lezen.
Dat vrees ik ook. Ik hoop dat er 1 sterke leider achter de schermen is die ook gewoon simpelweg verantwoording durft te nemen bij zulke belangrijke beslissingen en gewoon 1 visie door durft te drukken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:10 schreef FredvZ het volgende:
Bedrijven met zulke sterke leiders gaan vaak binnen enkele jaren ten gronde als de leider verdwijnt. Apple was reeds in de jaren '80 een raising star. Maar na het vertrek van Steve stortte de boel langzaam maar zeker in. Om vervolgens na de terugkomst van steve pas door het plafond te schieten.
Steve was de enige visionair die op 1 paard durfde te wedden. De kracht van hem was de kleine productdiffusie: weinig verschillende apparaten, maar wel apparaten die tot op de bodem zijn door ontwikkeld.
Er zijn maar weing mensen die dat kunnen en grote kans dat developpers van Apple straks allemaal precies weten wat Steve Jobs zijn visie zou zijn, maar dat ze toch allemaal een andere visie hebben. Gevolg: Apple maakt producten die een compromis worden van verschillende ideeën, gevolg daarvan is het wegvallen van het unique selling point, waardoor consumenten niet meer te overtuigen zijn om meer uit te geven aan een Apple en hun hele business model stort (weer) in.
De komende 2, 3 jaar durf ik nog wel met een redelijk gerust hart Apple producten te kopen, daar zal nog zoveel van Jobs' visie en invloed inzitten dat dat wel goed zit. Waar het na die 3 tot 5 jaar naar toe gaat zal wel ff spannend zijn ja. Kan Apple zelf de magische formule van techniek, bruikbaarheid en pr vinden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Ik hoop dat er 1 sterke leider achter de schermen is die ook gewoon simpelweg verantwoording durft te nemen bij zulke belangrijke beslissingen en gewoon 1 visie door durft te drukken.
Goedkoper bij Amazon.de: http://www.amazon.de/gp/p(...)75173&pf_rd_i=301128quote:
Jobs heeft daar in elk geval over nagedacht:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:10 schreef FredvZ het volgende:
quote:The LA Times cites an anonymous former Apple executive who describes the reasoning behind the project:
"Steve was looking to his legacy. The idea was to take what is unique about Apple and create a forum that can impart that DNA to future generations of Apple employees," said a former Apple executive who spoke on the condition of anonymity to preserve his relationship with the company. "No other company has a university charged with probing so deeply into the roots of what makes the company so successful."
Alleen als je de Engelse versie wilt... De duitse versie is ook 24,99quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Goedkoper bij Amazon.de: http://www.amazon.de/gp/p(...)75173&pf_rd_i=301128
[..]
Jobs heeft daar in elk geval over nagedacht:
Steve Jobs' Legacy to Live On in 'Apple University'
[..]
Dat is gewoon hilarisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vind het jammer dat Steve dood is, maar vind het nu wel een beetje doorslaan... Goed de man was revolutionair, maar dat het nu zo'n god is, nee dat zie ik er niet in. Herinneringen aan hem prima, maar de massahysterie die je ziet met jankende mensen bij de Apple store in New York gaan me wat ver.
De teringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef nelisb het volgende:
Als dit inderdaad KPN wordt is het niet best.
[ afbeelding ]
152 euro per maand voor een fucking telefoonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:35 schreef nelisb het volgende:
Als dit inderdaad KPN wordt is het niet best.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |