Die is knap, zou hij daar zelf de regie over gevoerd hebben? Zou me niets verbazen, micromanagende controlfreakende perfectionist als ie was.quote:
Ik ook einde van de maandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Toch volgende week een iPhone 4steve halen... al is het uit respect
Dude.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Nee dit is gewoon door zomaar iemand gemaakt (verfijning van een plaatje van iemand anders).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die is knap, zou hij daar zelf de regie over gevoerd hebben? Zou me niets verbazen, micromanagende controlfreakende perfectionist als ie was.
wilde 'm toch al gaan halenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:55 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dude.
Overdrijf je niet een béétje?
Hebben ze wel goed geplant, zijn dood. Goede marketingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef nils7 het volgende:
Daarmee dwing je geen respect af.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef KaMo het volgende:
Tuurlijk, soms moet je een zak zijn om respect af te dwingen
Die man stond voor het eerst in zijn leven voor een camera en wow, er werd hem iets gevraagd! Hij was gewoon zenuwachtig, alsof Microsoft nu in zijn handjes wrijft omdat Apple nu ten onder zou gaan ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Blaxje het volgende:
Bij DWDD was een Nederlandse Microsoft-dude die gewoon zat te lachen om de dood van Steve. En toen het tot hem doordrong wist hij geloof ik niet eens wie hij was. Hoezo kan zo'n man serieus genomen worden?
Dit is ook precies wat ik bedoelde in het vorige topic met m'n gebrek aan vertrouwen in Tim Cook. Steve Jobs wist echt van de hoed en de rand als het om IT gaat. Het was geen enkel probleem voor hem om voor een zaal developers te staan en inhoudelijke discussies aan te gaan over allerlei technische zaken, omdat 'ie echt wist hoe de boel in elkaar steekt. Ik denk niet dat Tim Cook dit kan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Steve Jobs op WWDC in 1997, vlak na zijn terugkeer met een uur lang vraag- en antwoordgesprek met developers. Dit is waarom hij zo'n visionair was.
Juweeltje, en gepast ook. Misschien zou Apple ze zelf uit moeten gaan geven (tegen productiekosten)?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef Mr_Moon het volgende:
Vandaag een klein eerbetoon en nieuwe aanwinst in m'n collectie Think Different Posters gemaakt:
[ afbeelding ]
Vond het een waardeloze vertoning. Die vent is gewoon volwassen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die man stond voor het eerst in zijn leven voor een camera en wow, er werd hem iets gevraagd! Hij was gewoon zenuwachtig, alsof Microsoft nu in zijn handjes wrijft omdat Apple nu ten onder zou gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |