quote:
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:21:06Ik kreeg net toch een idee! Als ik met me ogen dicht fiets, lijkt die tegenwind mayb op bergop fietsen reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:16Na 14 mimuten met ogendicht voelde ik toch een op tater! Jajaja dacht ik, dat is de man met de hamer.. reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:41Bleek het een lantaarnpaal te zijn.. Pfff meevaller reageer retweet
twitter:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:21:06Ik kreeg net toch een idee! Als ik met me ogen dicht fiets, lijkt die tegenwind mayb op bergop fietsen reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:16Na 14 mimuten met ogendicht voelde ik toch een op tater! Jajaja dacht ik, dat is de man met de hamer.. reageer retweet
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 06-10-2011 om 14:22:41Bleek het een lantaarnpaal te zijn.. Pfff meevaller reageer retweet
twitter:![]()
Is he serious? OMG hij zou als comedieschrijver aan de slag moeten!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:
Jetsequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:![]()
Dan moet Mollema het maar doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:44 schreef knep het volgende:
Morgen Emilia, zonder de titelverdediger natuulijk.
Dat zal wel met het budget te maken hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef Leatherface het volgende:
Waarom gaan ze eens niet voor een WorldTour-licentie?
En in de kantlijn:quote:Een helikopter heeft tijdens de Ronde van Peking indirect Belgisch wielrenner Yannick Eijssen omver geblazen.
Tijdens de finale van de derde etappe vloog de helikopter zo laag dat de reclameborden langs de weg loskwamen. Eijssen werd door een paneel geschept en ging onderuit. Vervolgens reed een motor over de klimmer van BMC heen.
De 22-jarige renner van BMC is met verwondingen aan zijn gezicht opgenomen in het plaatselijke ziekenhuis. Hij kan niet meer meedoen aan de wedstrijd. Nicolas Roche won de etappe. De Ronde van Peking wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd.
quote:Johan Vansummeren, Greg Van Avermaet
en mogelijk nog enkele (ex-)renners
van Omega Pharma-Lotto moeten in hun
portefeuille duiken voor... 25 euro.
"Aangetekende brief OLO 25 euro nog
te betalen voor omboeken vlucht in
2009 zijn ze niet beschaamd. Van uw
ex ploeg moet je het hebben." Dat
twitterde Jasmine Vangrieken, de
verloofde van Vansummeren vrijdagna-
middag. Meteen kwam er een reactie
van Van Avermaet, ook via Twitter:
"Hier juist hetzelfde ontvangen".
Vansummeren rijdt al twee seizoenen
voor Garmin, Van Avermaet is aan zijn
eerste seizoen bij BMC bezig, de toe-
komstige ploeg van Philippe Gilbert.
Die enige die daarop zit te wachten, is McQuaid, maar daar heeft verder iedereen in de wielerwereld een enorme hekel aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je die Ronde van Peking ziet vraag ik mij toch af wie dat soort onzin bedacht heeft. Niemand zit daarop te wachten lijkt het. Niet de Chinezen, niet de wielerfans, niet de renners, niet de ploegen, ...
Er staat geen hond te kijken langs de weg en de renners lopen er alleen maar astma op ...
Denk dat ze volgend jaar de staking gewoon door gaan zetten, om wat voor reden dan ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die enige die daarop zit te wachten, is McQuaid, maar daar heeft verder iedereen in de wielerwereld een enorme hekel aan.
Betancourt was een km. of 10 voor de streep ontsnapt en hield als enige stand.quote:1) Carlos Betancourt (Acqua & Sapone);
2) Bauke Mollema (Rabobank);
3) Rigoberto Uran (Team Sky);
4) Davide Rebellin (Miche Guerciotti),
5) Przemyslaw Niemiec (Lampre ISD);
6) Joaquin Rodriguez (Katusha Team);
7) Riccardo Chiarini (Androni Giocattoli Cipi);
8) Domenico Pozzovivo (Colnago Csf Inox);
9) Oliver Zaugg (Leopard Trek);
10) Vincenzo Nibali (Liquigas Cannondale)
Lijkt me niet meer dan logisch. Van alle Raborenners verreweg het meeste potentieel in dat soort wedstrijden laten zien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:12 schreef TheArt het volgende:
Ik wil Mollema volgend jaar heel graag als kopman in de heuvelklassiekers zien.
Met Gesink's breuk is de kans trouwens nog behoorlijk dat Mollema ook in de Tour gewoon kopman zal zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch. Van alle Raborenners verreweg het meeste potentieel in dat soort wedstrijden laten zien.
Geldt niet voor de Tour trouwens, wat je ook hier en daar hoort.
Dan zou Mollema dus veel moeten koersen voorafgaand aan de voorjaarswedstrijden om daar top te zijn, en vervolgens de Giro rijden om in de Tour goed te zijn. Oepsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Met Gesink's breuk is de kans trouwens nog behoorlijk dat Mollema ook in de Tour gewoon kopman zal zijn.
Nu zijn dit soort najaarskoersen toch altijd wat anders dan de voorjaarswedstrijden, maar Mollema heeft hier genoeg laten zien om volgend jaar wel als kopman te starten in de Ardennen. Probleem voor hem is wel dat hij vaak veel koersritme nodig heeft om echt top te zijn, maar het is in ieder geval mooi om te zien dat hij dit najaar echt een grote stap heeft gezet.
Ik zit er wel op te wachten. Helaas nog niets van gezien ivm tijdstip/werk/stagequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Als je die Ronde van Peking ziet vraag ik mij toch af wie dat soort onzin bedacht heeft. Niemand zit daarop te wachten lijkt het. Niet de Chinezen, niet de wielerfans, niet de renners, niet de ploegen, ...
Er staat geen hond te kijken langs de weg en de renners lopen er alleen maar astma op ...
Ik heb dat met die ronde's in Dubai en Oman ook al. En dan moet binnenkort de Russische markt ook nog verder bediend gaan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Tuurlijk niet, contract Freire verlengen en die als kopman uitspelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch. Van alle Raborenners verreweg het meeste potentieel in dat soort wedstrijden laten zien.
Geldt niet voor de Tour trouwens, wat je ook hier en daar hoort.
Sprint op de Cauberg voorbereiden voor Freire, waarom hebben ze dat nog nooit geprobeerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, contract Freire verlengen en die als kopman uitspelen
Die overwinningen komen wel. Hij heeft nu de stap gezet van subtop naar wereldtop en dan komen er, zeker zijn eindschot in ogenschouw nemende, kansen genoeg de komende jaren om veel te winnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens echt extreem veel ereplaatsen in verhouding tot z'n aantal overwinningen.
Gilbert ook een jaar of 3 geledenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens echt extreem veel ereplaatsen in verhouding tot z'n aantal overwinningen.
Van Oman en Qatar enzo kan ik nog het nut inzien omdat als je ze als pure voorbereidingskoers op het seizoen ziet. In januari en februari is het nog ergens logisch dat de renners wat kilometertjes gaan malen in landen waar het wat warmer is dan hier ... Maar wat het nut van zo'n Chinees rondje in het najaar is ontgaat mij echt volledig. Er rijden daar bijna meer renners rond dan er mensen langs de kant van het parcours staan ... En dan te bedenken dat de toppers die daar nu min of meer verplicht rondhoesten eh rijden evengoed echte klassiekers als Parijs-Tours of in de Italiaanse semi-klassiekers hadden kunnen rondrijden ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat met die ronde's in Dubai en Oman ook al. En dan moet binnenkort de Russische markt ook nog verder bediend gaan worden.
Van mij mogen ze China/Zandbak/Rusland gewoon weer schrappen en vervangen voor wat extra wedstrijddagen in de VS/Canada. Dat zijn steeds leuke koersen met veel en enthousiast publiek aan de kant.
Die had toen wel al een profzege of 15 naast al die ereplaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gilbert ook een jaar of 3 geleden
quote:Alexandre Vinokourov maakt op zondag 16 oktober zijn comeback in het wielerpeloton. De Kazach van Astana laat tegen de verwachtingen in de Ronde van Lombardije links liggen en kiest voor de Chrono des Nations, een eendaagse tijdrit in de Vendée.
'Tijdens mijn laatste training heb ik veel nagedacht over mijn comeback. Ik voel me goed in mijn vel op de weg, maar wil nog geen al te grote risico's nemen met mijn gezondheid', verklaarde Vinokourov in het gezelschap van Eddy Merckx en Philippe Gilbert.
'Geen risico's nemen'
'Ik heb er dan voor gekozen om terug in competitie te komen met een individuele tijdrit. Daarin zijn de kansen op een crash immers veel kleiner dan in een klassieker als de Ronde van Lombardije. Ik won de Chrono des Nations in 2009, maar acht mijn winstkansen niet al te groot. Ik kom van erg ver terug na mijn blessure en wil vooral mijn supporters begroeten. Zij hebben mij ongelofelijk hard gesteund de afgelopen maanden en daar ben ik hen erg dankbaar voor', besloot de 38-jarige Kazach.
Comeback na afscheid
Vinokourov kondigde enkele maanden geleden zijn afscheid aan nadat hij in de negende Touretappe een afgrond induikelde en daarbij onder meer een dijbeenbreuk opliep. Drie weken geleden kwam hij op die beslissing terug.
Prachtige finale, ging op stukjes wel heel erg steil omhoog had ik het idee!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef Ericr het volgende:
We hebben beeld, Betancourt was wel erg sterk
Oman heeft ook aangegeven serieus iets met de wielersport te willen. Ze hebben wel wat leuke bergjes enzo. Dat zou voor renners nog best een aardig trainingsgebied in de winter kunnen zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van Oman en Qatar enzo kan ik nog het nut inzien omdat als je ze als pure voorbereidingskoers op het seizoen ziet. In januari en februari is het nog ergens logisch dat de renners wat kilometertjes gaan malen in landen waar het wat warmer is dan hier ... Maar wat het nut van zo'n Chinees rondje in het najaar is ontgaat mij echt volledig. Er rijden daar bijna meer renners rond dan er mensen langs de kant van het parcours staan ... En dan te bedenken dat de toppers die daar nu min of meer verplicht rondhoesten eh rijden evengoed echte klassiekers als Parijs-Tours of in de Italiaanse semi-klassiekers hadden kunnen rondrijden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |