ik zie niets wat er aan hem verspookt isquote:Op zondag 20 november 2011 19:59 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
hebben we Rob Lowe al gehad?
Hij lijkt wel van plastic.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik zie niets wat er aan hem verspookt is
Daar zag ik hem ook. Echt een plastic hoofd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:19 schreef Ole het volgende:
Hij was laatst bij Oprah.. Echt wel verschil hoor!
Oh, zondequote:Op woensdag 23 november 2011 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zag ik hem ook. Echt een plastic hoofd.
Om te beginnen is hij niet lelijkquote:Op woensdag 23 november 2011 23:10 schreef Nadine26 het volgende:
Ik vraag me altijd af waar die acteurs/actrices de energie en tijd vandaan halen om zo ontiegelijk druk in de weer te zijn met hun uiterlijk - en dan besef ik weer: o ja, het is hun baan![]()
Dat is Rose McGowan, volgens mij. En die heeft zo te zien wat algemeen sleutelwerk aan haar gezicht laten verrichten, al heb je bij haar natuurlijk altijd dat auto-ongeluk verhaal dat op de achtergrond meespeelt.quote:Op maandag 28 november 2011 10:18 schreef Copycat het volgende:
Wie is het en wat heeft ze laten doen?
Misschien omdat ze in Charmed heeft geacteerd?quote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef tong80 het volgende:
En waarom is Rose een bekende persoonlijkheid ?
Wat is Charmed ?quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Misschien omdat ze in Charmed heeft geacteerd?
Yep. In een soort jurk gemaakt van kettinkjes ofzo, ik weet het niet.quote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
Zij liep toch driekwart naakt over de rode loper naast toenmalig vriendje Marilyn Manson?
En dát zijn nou de foto's waar we op zitten te wachten.quote:Op maandag 28 november 2011 10:38 schreef Copycat het volgende:
Zij liep toch driekwart naakt over de rode loper naast toenmalig vriendje Marilyn Manson?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rose_McGowanquote:Op maandag 28 november 2011 10:34 schreef tong80 het volgende:
En waarom is Rose een bekende persoonlijkheid ?
dat ongeluk was alleen van een stukje glas bij haar oog, volgens mij heeft ze wel veel meer laten doen als je fotos van toen en nu vergelijktquote:Op maandag 28 november 2011 10:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat is Rose McGowan, volgens mij. En die heeft zo te zien wat algemeen sleutelwerk aan haar gezicht laten verrichten, al heb je bij haar natuurlijk altijd dat auto-ongeluk verhaal dat op de achtergrond meespeelt.
Zit niet zo te zeuren, Tong.quote:
Haar neus lijkt wel een ritje naar het noorden afgelegd te hebbenquote:
http://www.listal.com/viewimage/403423quote:Op maandag 28 november 2011 12:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dát zijn nou de foto's waar we op zitten te wachten.
According to an article in the New York Post, McGowan suffered serious injuries in a car accident early in 2007. Riding as a passenger, her car was struck by another vehicle and the force of the impact drove her eyeglasses into her face. McGowan is quoted as saying, "I didn't realize I was hurt until I put my hand to my face and felt the flap of skin. My glasses had sliced me under my eye." After obtaining the services of a plastic surgeon, McGowan is reported to be suffering no long-lasting consequences from the incident.quote:Op maandag 28 november 2011 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat ongeluk was alleen van een stukje glas bij haar oog, volgens mij heeft ze wel veel meer laten doen als je fotos van toen en nu vergelijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |