quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat er Lillifuckers zou staan
Ik ben voor een filter voor users die met ziektes posten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Feature request: ignore lists.
Dan kunnen we dit soort enorme teringtopics per user uitfilteren.
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Zit in een abonnement verwerktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind nouw bij een liliputter niet kunnen.quote:
Nee, ik let niet zo op de poster.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.
Nice try...mooi niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit in een abonnement verwerkt
Hij klikte al op de lagereschool.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeikstraal. Je ziet de titel, je ziet de TS en toch klik je.
Ken je Loesje ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik let niet zo op de poster.
Ja, die heb ik nog anaal uitgewoond tijdens het lezen van één van je "grapjes".quote:
Morgen WK-Rugby bij de NOSquote:
Op tong80 hatenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
Was jij dat ? Ze zei dat ze na haar geslachtsverandering anders ontmaagd had willen worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nog anaal uitgewoond tijdens het lezen van één van je "grapjes".
Godver, ben je dom ofzo?quote:
Heb je wel eens een goede van 'm gezien dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef MissVanity het volgende:
tong80 wordt moe zo te zien
Wat een slechte grap
Ik heb wel eens een beetje moeten lachen. Maar vandaag dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heb je wel eens een goede van 'm gezien dan?
Mijn mondhoeken zijn nog nooit 1 millimeter omhooggegaan na het lezen van een tong80 OP. Enkel door de afzeikende reacties en het sarcasme af en toe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een beetje moeten lachen. Maar vandaag dus niet.
Die zijn meestal wel leuker jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken zijn nog nooit 1 millimeter omhooggegaan na het lezen van een tong80 OP. Enkel door de afzeikende reacties en het sarcasme af en toe.
Happen, met Peijnenburg!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Godver, ben je dom ofzo?
Een ander woord voor neuken is gemeenschap hebben.
Een kleine gemeenschap is ook een bestaande term.
2 dezelfde termen -> verschillende contexten -> hahahahihihiihhhohohohoho.
Nog leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Die zijn meestal wel leuker ja
Heb jij er geen problemen mee dat je moeder nu je 2e vader is dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was jij dat ? Ze zei dat ze na haar geslachtsverandering anders ontmaagd had willen worden.
Noem me geen dan. En ik krijg nog wisselgeld van jouw moeder. Kon niet pinnen. Aan één gleuf heb ik genoeg zei ze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij er geen problemen mee dat je moeder nu je 2e vader is dan?
Zo slecht dat het gewoon grappig isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem me geen dan. En ik krijg nog wisselgeld van jouw moeder. Kon niet pinnen. Aan één gleuf heb ik genoeg zei ze.
Wisselgeld? Ze dacht dat het een fooi was. Kwaliteit kost wat, weet je?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem me geen dan. En ik krijg nog wisselgeld van jouw moeder. Kon niet pinnen. Aan één gleuf heb ik genoeg zei ze.
Ja daar heb ik het geld niet voor. Dus ik ging naar je moeder.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wisselgeld? Ze dacht dat het een fooi was. Kwaliteit kost wat, weet je?
You're slipping pal...slippin'.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het geld niet voor. Dus ik ging naar je moeder.
Dan had het KPT moeten heten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had zo gewild dat je dit in KPD opende
Jij misschienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
Iedereen lacht stiekem om tong80.
Maar weinig mensen durven het toe te geven.
Net vroeg een user of ik een nieuw topic wilde openen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:46 schreef RavioliPunch het volgende:
Hallo, het is allang tijd voor een nieuw topic, tong80
Het einde is nabij!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:11 schreef rubensanti het volgende:
Ik moest lachen om een tong80 topic
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:12 schreef Miniem het volgende:
Tong80 is baas.quote:
*zacht applaus met twee vingers*quote:
Ik hoop voor je dat je jong bent en onwetend. Dat je niet te veel ellende krijgt in je leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef MonteCristo het volgende:
Tong80 topic op je beeldscherm = gegarandeerd oogkanker
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef MonteCristo het volgende:
geoien garp!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef Furdinand het volgende:
Ik wilde een doodsverwensing plaatsen maarja... iemand zonder leven kan natuurlijk ook niet dood.
Ik mis je tong smiley :/quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je jong bent en onwetend. Dat je niet te veel ellende krijgt in je leven.
Het was idd een leuke date. Maar noem me geen smiley.quote:
Van Velzensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe noem je lilliputters die niet neuken dan?
Dit had zomaar een grap van Leslie Nielsen kunnen zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was idd een leuke date. Maar noem me geen smiley.
Het waren kaplaarzen. Lijkt me een kapmes logischer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:38 schreef Symphonic het volgende:
Komt een liliputter vrouw bij de dokter.
Zegt ze: dokter, ik heb de laatste tijd zo'n schrale doos, ik word er gek van.
Zegt de dokter: uitkleden hoeft niet mevrouw, hier heeft u een schaar, kunt en een stukje van uw laarzen afknippen
Men krijgt wat men toekomt... echt, wat een kansloos gejank...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef MonteCristo het volgende:
Ik word altijd triest als ze dit soort woorden gebruiken. Op Tong haten mag. Kan ik wel tegen. Is soms zelfs leuk. Maar met ziektes smijten is zo kansloos.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men krijgt wat men toekomt... echt, wat een kansloos gejank...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |