Je zegt dat we vrouwen- en homorechten te danken hebben aan links.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik reduceer rechts helemaal nergens toe, dat constant kakken op links en zwakkeren in de samenleving (en op persoonlijk niveau) lokt een bepaalde reactie uit.
En dat is dan van hetzelfde niveau als het kakken.
Daarom, ik ken 0 liberalen die anti-homo of anti-vrouwen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zegt dat we vrouwen- en homorechten te danken hebben aan links.
Dat is niet per definitie zo. Je claimt een monopolie op civiele rechten te hebben, maar die bezit je niet.
Maar heel veel universitair opgeleide mensen stemmen links!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:31 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er slimme mensen zijn die links stemmen. Want je hebt wel verstandige mensen qua opleiding daar, maar links stemmen is dom. Ik ben er nog niet uit wat nou de doorslag geeft.
Ik neig naar dom.
Blijf met je poten af van profeet Bolkestein.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef De_Nuance het volgende:
Uitgekauwde seniele oude man is de Messias van rechts
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het zonder hen in de NL politieke geschiedenis niet was gelukt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zegt dat we vrouwen- en homorechten te danken hebben aan links.
Dat is niet per definitie zo. Je claimt een monopolie op civiele rechten te hebben, maar die bezit je niet.
Mwah, ze hebben gewoon ander mensbeeld, andere ervaringen, andere opvoeding etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:31 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag mij af of er slimme mensen zijn die links stemmen. Want je hebt wel verstandige mensen qua opleiding daar, maar links stemmen is dom. Ik ben er nog niet uit wat nou de doorslag geeft.
Ik neig naar dom.
Die speelt binnenkort met Steve denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijf met je poten af van profeet Bolkestein.
Arrogantie icm alcohol dan krijg je dat soort dingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef Disana het volgende:
Vanwaar toch dat schofferen. Linkse mensen dom noemen. Het is zo zinloos want zo onjuist.
Dat is onmogelijk te bewijzen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat het zonder hen in de NL politieke geschiedenis niet was gelukt.
Dat lijkt me gewoon feitelijk.
En dan met linkse huppelkutten en sociale wetenschappen als bewijs komen. Alsof Rick van der Ploeg, Diederik Samson, en Ronald Plasterk niet bestaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Arrogantie icm alcohol dan krijg je dat soort dingen.
Waar ging het fout dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben gewoon ander mensbeeld, andere ervaringen, andere opvoeding etc.
Nog meer lichtende voorbeelden van idioten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan met linkse huppelkutten en sociale wetenschappen als bewijs komen. Alsof Rick van der Ploeg, Diederik Samson, en Ronald Plasterk niet bestaan.
Je kan tegenwoordig gewoon niet meer jezelf zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan wel werken maar WIL het gewoon niet! Ohja, en de allerzwaksten!
Neenee, door die lichtende voorbeelden kunnen de naïeve huppelkutten niet meer bestaan. Snáp dat dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog meer lichtende voorbeelden van idioten.
Vooral Samson, idioot.
Toen Nederland rijk werd, konden ze lekker veilig en comfortabel de wereld verbeteren.quote:
Het maakt het enkel kwalijker dat je zo'n idiote levensopvatting hebt terwijl je geen naïeve huppelkut bent.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Neenee, door die lichtende voorbeelden kunnen de naïeve huppelkutten niet meer bestaan. Snáp dat dan.
Dat kun je voor al jouw stellingen maar dan andersom ook zeggen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk te bewijzen.
Hoe weet jij dat rechts de leemte van links niet had opgevuld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |