Vertel dan, wat is er werkelijk gaande?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nee. Nieuws over wat er werkelijk gaande is. En dat delen met mensen die zich hiervoor inzetten.
Ik ben hier niet om mensen te overtuigen, dat zeg ik net.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vertel dan, wat is er werkelijk gaande?
Open mijn ogen!
Dus je bent gewoon aan het spammen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om mensen te overtuigen, dat zeg ik net.
Maar om de informatie te delen met mensen die al geïnteresseerd zijn.
Jij bent tevreden met de huidige gang van zaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vertel dan, wat is er werkelijk gaande?
Open mijn ogen!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon aan het spammen.
Wat snap je niet aan een forum?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]![]()
Nee, informatie delen.
Wat begrijp je niet? Dit is iets bijzonders.
Je vergeet even, dat in Amerika deze problemen al langer gaande zijn, en ook wat erger zijn dan hier in Nederland. Daarnaast zijn de Amerikanen een volk waarbij dit soort dingen kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]![]()
Nee, informatie delen.
Wat begrijp je niet? Dit is iets bijzonders.
In Nederland betalen de allerrijksten nauwelijks belasting? op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in... van Amerika heb ik geen verstand op dat vlak.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het zo jammer dat alles zo'n communistisch kleurtje krijgt. In principe zie ik de protesten in Amerika als een protest tegen de corporaties en rijkste amerikanen, die bijna geen belasting betalen en dus niet genoeg bijdragen aan de samenleving, terwijl de middenklasse steeds moet inleveren, en de politiek die er weinig aan lijkt te doen. In Nederland gebeurt precies hetzelfde en in principe is het goed om hier tegen te demonstreren.
Dankzij de media en extremisten als de OP lijkt het weer een ontzettend linkse hippie-beweging, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik neem aan dat mensen van alle achtergronden hier ontevreden over zijn. Ik heb respect voor die mensen die al weken Wall Street toeëigenen en durven te protesteren voor waar ze voor staan.
Ja, geef dan het goede voorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef ActionActiveReaction het volgende:
Wil je nu dat ik je ga overtuigen![]()
Nee is mijn antwoord hierop. Dit topic is voor geïnteresseerden die informatie met elkaar hierover willen delen. En niet om users te kleineren omdat ze mee willen protesteren.
Ik kan je reacties nauwelijk kritiek noemen. Het lijkt meer op gebash.
Noem 52% maar nauwelijks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
In Nederland betalen de allerrijksten nauwelijks belasting? op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in... van Amerika heb ik geen verstand op dat vlak.
In de VS is de situatie veel extremer natuurlijk dan in Nederland. Als ik in de VS woonde nu, zou ik mee gaan protesteren bij Wall Street. Hier in Nederland zie ik daar (nog) geen aanleiding toe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het zo jammer dat alles zo'n communistisch kleurtje krijgt. In principe zie ik de protesten in Amerika als een protest tegen de corporaties en rijkste amerikanen, die bijna geen belasting betalen en dus niet genoeg bijdragen aan de samenleving, terwijl de middenklasse steeds moet inleveren, en de politiek die er weinig aan lijkt te doen. In Nederland gebeurt precies hetzelfde en in principe is het goed om hier tegen te demonstreren.
Dankzij de media en extremisten als de OP lijkt het weer een ontzettend linkse hippie-beweging, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik neem aan dat mensen van alle achtergronden hier ontevreden over zijn. Ik heb respect voor die mensen die al weken Wall Street toeëigenen en durven te protesteren voor waar ze voor staan.
En jullie zijn een stel pessimistenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef Loppe het volgende:
Neen, TS zal denken de 99% te vertegenwoordigen.
TS is een held.
Is het hier nog niet erg genoeg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:47 schreef Mike het volgende:
[..]
In de VS is de situatie veel extremer natuurlijk dan in Nederland. Als ik in de VS woonde nu, zou ik mee gaan protesteren bij Wall Street. Hier in Nederland zie ik daar (nog) geen aanleiding toe.
Wat is er nou precies zo erg?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Is het hier nog niet erg genoeg?
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n vorige reply gemist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
En jullie zijn een stel pessimisten![]()
Het een beetje op mij gaan mikken. Lekker volwassen weer.
Blijkbaar niet he, of zie jij wel heel amsterdam vol staan met protesterende mensen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat we het extreem goed hebben in Nederland. We zijn dan ook een landje waarin al gezeikt wordt als iemand met dikke schulden en geen baan geen vakantie of LCD TV kan betalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |