abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102765502
Er zijn toch duidelijk beelden van de protesten in verschillende steden van de US.
Get your ass up.
pi_102765503
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Nee. Nieuws over wat er werkelijk gaande is. En dat delen met mensen die zich hiervoor inzetten.
Vertel dan, wat is er werkelijk gaande?
Open mijn ogen!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_102765546
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Open mijn ogen!
Ik ben hier niet om mensen te overtuigen, dat zeg ik net.
Maar om de informatie te delen met mensen die al geïnteresseerd zijn.
Get your ass up.
pi_102765561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Ik ben hier niet om mensen te overtuigen, dat zeg ik net.
Maar om de informatie te delen met mensen die al geïnteresseerd zijn.
Dus je bent gewoon aan het spammen.
pi_102765582
Ik blijf lekker thuis.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:23:56 #31
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102765693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Open mijn ogen!
Jij bent tevreden met de huidige gang van zaken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_102765701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Dus je bent gewoon aan het spammen.
:')
Nee, informatie delen.
Wat begrijp je niet? Dit is iets bijzonders.
Get your ass up.
pi_102765776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Nee, informatie delen.
Wat snap je niet aan een forum?
Als je informatie wilt delen koop je maar advertentieruimte in.
pi_102765838
Ik vind het zo jammer dat alles zo'n communistisch kleurtje krijgt. In principe zie ik de protesten in Amerika als een protest tegen de corporaties en rijkste amerikanen, die bijna geen belasting betalen en dus niet genoeg bijdragen aan de samenleving, terwijl de middenklasse steeds moet inleveren, en de politiek die er weinig aan lijkt te doen. In Nederland gebeurt precies hetzelfde en in principe is het goed om hier tegen te demonstreren.

Dankzij de media en extremisten als de OP lijkt het weer een ontzettend linkse hippie-beweging, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik neem aan dat mensen van alle achtergronden hier ontevreden over zijn. Ik heb respect voor die mensen die al weken Wall Street toeëigenen en durven te protesteren voor waar ze voor staan.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 11:31:53 #35
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102765907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:24 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Nee, informatie delen.
Je vergeet even, dat in Amerika deze problemen al langer gaande zijn, en ook wat erger zijn dan hier in Nederland. Daarnaast zijn de Amerikanen een volk waarbij dit soort dingen kunnen.

Nederlanders zijn hier wat te nuchter voor, of denk je daadwerkelijk soortgelijke beelden te zien van Amsterdam, als die te zien zijn op Wall Street?

Kansloos dit :')
Breitling - Instruments for Professionals
  Licht Ontvlambaar donderdag 6 oktober 2011 @ 11:32:09 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102765917
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het zo jammer dat alles zo'n communistisch kleurtje krijgt. In principe zie ik de protesten in Amerika als een protest tegen de corporaties en rijkste amerikanen, die bijna geen belasting betalen en dus niet genoeg bijdragen aan de samenleving, terwijl de middenklasse steeds moet inleveren, en de politiek die er weinig aan lijkt te doen. In Nederland gebeurt precies hetzelfde en in principe is het goed om hier tegen te demonstreren.

Dankzij de media en extremisten als de OP lijkt het weer een ontzettend linkse hippie-beweging, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Ik neem aan dat mensen van alle achtergronden hier ontevreden over zijn. Ik heb respect voor die mensen die al weken Wall Street toeëigenen en durven te protesteren voor waar ze voor staan.
In Nederland betalen de allerrijksten nauwelijks belasting? op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in... van Amerika heb ik geen verstand op dat vlak.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102765938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef ActionActiveReaction het volgende:

Wil je nu dat ik je ga overtuigen :')
Nee is mijn antwoord hierop. Dit topic is voor geïnteresseerden die informatie met elkaar hierover willen delen. En niet om users te kleineren omdat ze mee willen protesteren.
Ik kan je reacties nauwelijk kritiek noemen. Het lijkt meer op gebash. ;)
Ja, geef dan het goede voorbeeld.
pi_102765985
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Sjeen het volgende:

[..]

In Nederland betalen de allerrijksten nauwelijks belasting? op de een of andere manier wil dat er bij mij niet in... van Amerika heb ik geen verstand op dat vlak.
Noem 52% maar nauwelijks.
pi_102766081
TS staat straks in zijn eentje daar :')
pi_102766128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
TS staat straks in zijn eentje daar :')
Get your ass up.
pi_102766199
Neen, TS zal denken de 99% te vertegenwoordigen.
TS is een held.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 11:47:03 #42
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_102766297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef Stranger het volgende:

In de VS is de situatie veel extremer natuurlijk dan in Nederland. Als ik in de VS woonde nu, zou ik mee gaan protesteren bij Wall Street. Hier in Nederland zie ik daar (nog) geen aanleiding toe.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_102766318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:43 schreef Loppe het volgende:
Neen, TS zal denken de 99% te vertegenwoordigen.
TS is een held.
En jullie zijn een stel pessimisten :')
Het een beetje op mij gaan mikken. Lekker volwassen weer.
Get your ass up.
pi_102766336
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:47 schreef Mike het volgende:

[..]

In de VS is de situatie veel extremer natuurlijk dan in Nederland. Als ik in de VS woonde nu, zou ik mee gaan protesteren bij Wall Street. Hier in Nederland zie ik daar (nog) geen aanleiding toe.
Is het hier nog niet erg genoeg?
Get your ass up.
pi_102766356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Wat is er nou precies zo erg?
pi_102766359
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef ActionActiveReaction het volgende:

[..]

Nee.
Ik heb nergens last van
pi_102766369
quote:

[..]

En jullie zijn een stel pessimisten :')
Het een beetje op mij gaan mikken. Lekker volwassen weer.
Volgens mij heb je m'n vorige reply gemist.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 11:50:10 #48
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_102766373
quote:

[..]

Blijkbaar niet he, of zie jij wel heel amsterdam vol staan met protesterende mensen?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 11:50:13 #49
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_102766375
quote:

[..]

Nee. Ik vind dat we het extreem goed hebben in Nederland. We zijn dan ook een landje waarin al gezeikt wordt als iemand met dikke schulden en geen baan geen vakantie of LCD TV kan betalen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_102766420
quote:

[..]

Nee.
Ik denk wel dat het voor een groeiend aantal Nederlanders flink zwaar is.
Maar het gros heeft het nog goed / kan flink bezuinigen op luxe.

[ Bericht 13% gewijzigd door BertV op 06-10-2011 12:16:49 ]
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')