abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102764312
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:19 schreef DeLuiaard het volgende:
en nou maar hopen dat Apple stopt met het maken van rotzooi
pi_102764315
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

eerst dacht ik ook: Effe posten dat die store gewoon geopend is, haha kapitalisten!
Maar toen dacht ik: Steve wist allang dat ie dood ging. Dus waarschijnlijk heeft ie gewoon zelf gezegd dat de store open moest blijven!
Als je goed kijkt zie je ook dat hij z'n duim en wijsvinger langs elkaar wrijft. Het universele gebaar voor geld ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:27:12 #28
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_102764329
Geen concurrenten maar wel interessant:

http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_102764335
Karma, iemand?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:27:32 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102764337
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

1 van de makers van de pandora op het pandora forum!
Ieder zijn mening, maar OS8-9 was zo mogelijk nog brakker en onlogischer dan Windows 95 hoor :').

Deed je er een USB stick in, werd je desktop de desktop van de USB-stick, dus als je een bestand van de USBstick naar je desktop sleepte en de stick verwijderde zag je het bestand niet meer, want dat staat op de USBstick-desktop 8)7 .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_102764435
quote:
14s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat was ie natuurlijk ook.
nee joh...
pi_102764519
Weetje hoe lyp ;)
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 10:36:45 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102764555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ieder zijn mening, maar OS8-9 was zo mogelijk nog brakker en onlogischer dan Windows 95 hoor :').

Deed je er een USB stick in, werd je desktop de desktop van de USB-stick, dus als je een bestand van de USBstick naar je desktop sleepte en de stick verwijderde zag je het bestand niet meer, want dat staat op de USBstick-desktop 8)7 .
Het was ook een reactie van hem op andere forumgebruikers. Het ging mij meer om het laatste stukje.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 6 oktober 2011 @ 10:38:13 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102764595
Nu.nl doet het lekker:

(mirror)
Met het verkeerde geboortejaar :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:10:35 #35
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_102765384
Hopelijk gaat Apple zelf ook falliet, wat een troep maken die lui zeg.
Op elke fokker past een bril.
pi_102765442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:10 schreef Catch_me het volgende:
Je hebt gelijk hoor
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:21:27 #37
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_102768853
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:10 schreef Catch_me het volgende:
Klopt, als jij het troep vindt, mag het dicht. Het boeit niet hoe anderen over zijn producten denken!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 13:28:07 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102769085
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 13:36:10 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102769301
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

1 van de makers van de pandora op het pandora forum!
quote:
For everything he achieved he would have swapped places with any one of us in an instant to be well again, health and happiness is far more important than money and fame.

I am a fan of how easy Apple devices are to use, my Gran can use an iPhone, but I was not a fan of the man himself. Using Chinese slave labour and being obsessed with money isn't my bag.

Bill Gates might be a bastard too, but he genuinely seems to want to do some good with his riches.

Oh well, I'm off to watch the Diana like madness sweep the internets for the next few days, no doubt with clueless news readers thinking he invented the phone, apps and computers.
een andere maker van de pandora
pi_102771539
Samsung CEO Choi Gee-sung:

quote:
Chairman Steve Jobs introduced numerous revolutionary changes to the information technology industry and was a great entrepreneur. His innovative spirit and remarkable accomplishments will forever be remembered by people around the world.
  Moderator donderdag 6 oktober 2011 @ 22:45:52 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102791725
Ron Gilbert maker van monkey island

quote:
Several years ago I had the great pleasure and privilege of meeting Steve Jobs.

I had a meeting at Pixar and I heard that Steve Jobs might be there. First thing I did was ask a good friend of mine that knew Steve Jobs what he was like and was there any advice she could give me.

She said that Steve Jobs is an incredibly intelligent and passionate person and the one piece of advice she had for me was: Don't argue with Steve Jobs and everything will go fine. Argue with Steve Jobs? He's probably one of the smartest people in the whole world and someone I have unequalled respect for, why would I ever argue with him?

I arrived at the meeting and went into the conference room. John Lasseter was there (who I casually knew from when Pixar was part of Lucasfilm) and we chit-chatted.

A few minutes later Steve Jobs came in. He sat right across the table from me and the first words out of his mouth where: "I don't believe you can tell stories in games."

Now...

Steve Jobs could have told me the sky was green, he could have told me that dogs gave birth to cats, he could have said just about anything and I would have nodded thoughtfully and probably been totally convinced, but he had to say the one thing in all of creation that I could not let go.

I spent the next hour arguing with Steve Jobs.

My advice to God: Don't argue with Steve Jobs.

Goodbye Mr. Jobs, you really did change the world and we will miss you.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:58:05 #42
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_102792237
Tuurlijk moet die store open. Stel dat er 2.000 mensen vandaag niet een Apple product konden kopen. Ontevreden klanten had je dan.
Jonge, ik bin op de weaze
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:41:12 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102800742
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:58 schreef Stevennn het volgende:
Tuurlijk moet die store open. Stel dat er 2.000 mensen vandaag niet een Apple product konden kopen. Ontevreden klanten had je dan.
dan wachten die toch effe een dagje, net zoals dat ik op zondag ook niet naar de lokale C&A kan!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 10:58:59 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102801226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef stamppot het volgende:
K weet niet wat ik er van moet denken, Steve Jobs deed het goed bij apple en het is tragisch dat hij zo vroeg is overleden. Maar ze doen net alsof hij een of andere god was ofzo.
Niemand doet alsof hij een god was, mensen die wat betekenen in die industrie weten wat Steve Jobs betekend heeft. Te veel mensen doen hier alsof het maar "gewoon" iemand was, terwijl hij Apple gevormd heeft tot wat het nu is, en Apple enorm veel invloed heeft gehad in de wereld van consumer electronics.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:02:05 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102801315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Niemand doet alsof hij een god was, mensen die wat betekenen in die industrie weten wat Steve Jobs betekend heeft. Te veel mensen doen hier alsof het maar "gewoon" iemand was, terwijl hij Apple gevormd heeft tot wat het nu is, en Apple enorm veel invloed heeft gehad in de wereld van consumer electronics.
het was ook maar een gewoon iemand. Zijn stront stonk ook.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:03:40 #46
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102801360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
het was ook maar een gewoon iemand. Zijn stront stonk ook.
Het was niet "gewoon" iemand. Dat is net zo iets als zeggen dat Michael Jackson een 'gewoon iemand" was. De stront van MJ stonk ook, maar "gewoon" was 'ie absoluut niet en MJ heeft enorm veel invloed gehad op de muziek. Steve Jobs heeft enorm veel invloed gehad op consumer elektronics.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:13:33 #47
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102801653
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, dat doet men ook bij mensen als Jay-Z, Ronaldo of Justin Bieber, dan vind ik het bij Jobs net iets terechter.
Behalve dan dat de mensen die jij noemt meestal de idolen van 11 jarigen zijn..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:16:22 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102801728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het was niet "gewoon" iemand. Dat is net zo iets als zeggen dat Michael Jackson een 'gewoon iemand" was. De stront van MJ stonk ook, maar "gewoon" was 'ie absoluut niet en MJ heeft enorm veel invloed gehad op de muziek. Steve Jobs heeft enorm veel invloed gehad op consumer elektronics.
Waar was jij toen Jaap Blokker overleed? Je gebruikt dagelijks produkten van hem :).
Daarnaast heeft Fritske Philips veel meer invloed op consumer electronics gehad dan Steve Jobs. Maar de hype rond Frits'dood was lang niet zo groot als die op steve's dood nu...
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:19:50 #49
97079 Jeff89
Conquer All
pi_102801826
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Micaeal Jackson was inderdaad niet 'gewoon' :') Dat geef ik je na.
Verder blijft dit soort shit belachelijk..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:20:27 #50
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102801843
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Waar was jij toen Jaap Blokker overleed? Je gebruikt dagelijks produkten van hem :).
Nee, ik gebruik hoogstens zaken die winkels van hem verkocht hebben, dat is wat anders.

quote:
Daarnaast heeft Fritske Philips veel meer invloed op consumer electronics gehad dan Steve Jobs. Maar de hype rond Frits'dood was lang niet zo groot als die op steve's dood nu...
Frits Philips was veel minder bekend dan Steve Jobs, en had ook niet bepaald het charisma dat Steve had. En Steve is wel een stuk meer een van de "groten der aarde" op IT vlak (goeie matties met Billy Gates ook) dan onze Fritzl was.

Verder mag jij het wel oneerlijk vinden ofzo, en dat is het misschien wel, maar om Steve Jobs als een normaal mens af te doen is gewoon dom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 11:19 schreef Jeff89 het volgende:
Micaeal Jackson was inderdaad niet 'gewoon' :') Dat geef ik je na.
Verder blijft dit soort shit belachelijk..
Welke shit is waarom belachelijk? Waarom is het belachelijk dat bedrijven als / CEO's van Google, Facebook en Microsoft iets over hem zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')