Lees heel het topic (met name mijn posts) eens door dan piep je misschien anders of ga je wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
iAgreequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
En weet je wanneer het hypocriet gaat zijn? Op het moment dat FOK! een democratie wordt. En weet je wanneer dat gaat gebeuren? iWhen iHell iFreezes iOver
Heb je daar wel de juiste app voor?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
FOK! is gewoon een anarchie. Niets mis mee.
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
hoezo zou je dat willenżquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
Ja een iContquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je daar wel de juiste app voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag vanmorgen in Duitsland een kenteken waardoor ik aan jou moest denken VIE-BX-****quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:43 schreef jappy-b het volgende:
Steve Jobs is just like a Mac. Once a piece malfunctions, you have to change the whole thing.
Respectloos.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef nero7 het volgende:
Eindelijk doen de Apple fans huilie huilie.
Of gaan ze weer van deze negatieve kant iets positiefs maken, gezien 95% aan het stockholm sydroom lijdt? Kan er 5% naast zitten.
waarheidquote:
30 september zie ik? Dat er hier serieuze dingen grappig worden gemaakt betekend niet dat je zomaar dit soort opmerkingen kunt maken.quote:
Wat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
Voorafgegaan door de iBurn?quote:
d'r zit een vlek onder die tekst. fap jij op urnen?quote:
Onder andere.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
d'r zit een vlek onder die tekst. fap jij op urnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |