geweldigquote:
quote:
Die vind ik dan wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Uit: Funny links, pics & clips - #67 - Copypasta
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef Alstead het volgende:
Steve Jobs en Bill Gates hadden te minste humor samen [ afbeelding ]
Was daar geen heel topic over?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef Alstead het volgende:
Steve Jobs en Bill Gates hadden te minste humor samen [ afbeelding ]
volgens mij wel, maar we moeten hier ook naar de leuke punten kijken in zijn levenquote:
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:02 schreef smegmanus het volgende:
Enigszins respectloos topic.
RIP aan de nabestaanden, dat wel.
het leven van een FOK!er gaat niet over rozen....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
Lees heel het topic (met name mijn posts) eens door dan piep je misschien anders of ga je wegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Oh dus als ieder andere idioot dit topic had geopend, dan was het gelijk op slot geweest? Maar omdat oppermod smegmanus dit topic opent, nee hoor! Dan mag ineens wel en is het altijd topicwaardig!
Fucking hypocriet!
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
iAgreequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Welkom op FOK!
En weet je wanneer het hypocriet gaat zijn? Op het moment dat FOK! een democratie wordt. En weet je wanneer dat gaat gebeuren? iWhen iHell iFreezes iOver
Heb je daar wel de juiste app voor?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
FOK! is gewoon een anarchie. Niets mis mee.
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
hoezo zou je dat willenżquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
En nu ga ik brandX in d'r kont neuken. Gewoon omdat het kan!
Begrijpend lezen blijft moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:01 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Fucking hypocriet!
Ja een iContquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je daar wel de juiste app voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |