Mensen die op de frontpage komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef nero7 het volgende:
[..]
staat op de frontpage
origineel hoor
Niet gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:20 schreef nero7 het volgende:
[..]
staat op de frontpage
origineel hoor
Nee joh, topic staat in ONZ, dus hij leeft nog gewoon.quote:
Die is fantastisch!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:03 schreef LompeHork het volgende:
http://tweakers.net/jobs/ <-respectloos wel
Mag ook gedumpt worden lijkt mij
[ afbeelding ]
Niets dan respect voor de man overigens, zie het als satire.
Er zijn nog tig topics die wel respectvol zijn, zelfs in KLB mag dit niet. Ga daar huilen om gewoon weer een mens dat dood is gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
ik lees het net op de FP.
Best wel respectloos dit topic...
wat kom je groot doen dan? halvequote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn nog tig topics die wel respectvol zijn, zelfs in KLB mag dit niet. Ga daar huilen om gewoon weer een mens dat dood is gegaan.
ga terug naar je grot, als je niet eens een beetje humor kan hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
Ik vind het prima zo, als het daardoor juist uit de serieuze topics wegblijft is dit een prima oplossing, jij klikt gewoon niet meer op dit topic en iedereen blijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef utopie het volgende:
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo, als het daardoor juist uit de serieuze topics wegblijft is dit een prima oplossing, jij klikt gewoon niet meer op dit topic en iedereen blij.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Lamabal het volgende:
Best wel respectloos dit. Ik bedoel ik heb geen humor en ik woon mijn grot. MAAR ANYWAY.
Trolol.
Anyway keep those pics coming
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |