bronquote:Mr. Gates’s full statement:
“I’m truly saddened to learn of Steve Jobs’ death. Melinda and I extend our sincere condolences to his family and friends, and to everyone Steve has touched through his work.
Steve and I first met nearly 30 years ago, and have been colleagues, competitors and friends over the course of more than half our lives.
The world rarely sees someone who has had the profound impact Steve has had, the effects of which will be felt for many generations to come.
For those of us lucky enough to get to work with him, it’s been an insanely great honor. I will miss Steve immensely.”
How to live before you die.quote:
Niets zeggen was niet zo netjes geweest. Maar zo'n snelle response siert hem wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat moet 'ie dan zeggen? Ha-ha! ?
Die is zo geniaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
Dat was voordat hij doodging. En ze zeiken Apple af, niet Steve Jobs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef __threebirds__ het volgende:
ik heb nu echt de haat aan die south park afleveringen waar ze apple afzeiken. die ik van de week ook nog tegenkwam op comedy central
gewoon, morgen (als de aandelen laag zijn) bericht de deur uit dat MS apple opkooptquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wat moet 'ie dan zeggen? Ha-ha! ?
Gates is dan ook (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) een hele aardige man.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets zeggen was niet zo netjes geweest. Maar zo'n snelle response siert hem wel.
Ik blijf ook nog even kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef Dimens het volgende:
Leuk nu op CNN, toch geweldig hoe hij presenteert.
Not sure if serious...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:30 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar niet als je die in deze tijden van apple gaat uitzenden, vind ik.
Dat is een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van South Park.quote:
Sterker nog, ze hebben ook gewoon veel samengewerkt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Gates is dan ook (in tegenstelling tot wat veel mensen denken) een hele aardige man.
Jobs was dat ook.
Apple vind ik kut en Windows ook btw
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtste afleveringen in de geschiedenis van South Park.
En Comedy Central had toch niet kunnen weten dat hij vandaag zou sterven?
Jij denkt dat ik achterlijk ben?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben ook gewoon veel samengewerkt.
Het gaat al jaren slecht met hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:33 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.
Boo fucking hoo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:33 schreef __threebirds__ het volgende:
[..]
maar wel dat het slecht ging met hem, maar als ze die deze maand uitzenden dan zou het 10x zo triest zijn.
Jeetje onherkenbaar.quote:
volgens dit weblog is het 100% echt http://www.newsoxy.com/en(...)-ill-fake-29672.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:13 schreef The_Avatar het volgende:
Ik vond net deze.
[ afbeelding ]
Dat je dan nog kon staan..
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat heeft hij echt niet zelf geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |