Maar Diana is nog minder een godin. Het was gewoon een dommig omhooggevallen meisje. Trouwens, Jobs schijnt wel een erg moeilijke man geweest te zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.
Hij heeft veel gedaan, maar het uitvinden van een telefoon maakt je geen God.
Diana was een voorvechtster van ontwikkelingshulp en heeft ik weet niet hoeveel mensen een beter leven gegeven in de Derde Wereld, Steve Jobs maakte miljarden door plastic te verkopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Diana is nog minder een godin. Het was gewoon een dommig omhooggevallen meisje. Trouwens, Jobs schijnt wel een erg moeilijke man geweest te zijn.
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.quote:
Uiteraard, een huis dat wankelt geef je ook altijd een extra schop, beter geen dak dan een wankelend dak boven je hoofd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.
Ik dacht dat jij niet zo'n voorstander van ontwikkelingshulp was?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Diana was een voorvechtster van ontwikkelingshulp en heeft ik weet niet hoeveel mensen een beter leven gegeven in de Derde Wereld, Steve Jobs maakte miljarden door plastic te verkopen.
Mwoah.
Ben ik ook niet, maar om te stellen dat een CEO van een bedrijf dat luxe-producten produceert meer een God is dan iemand die de mensheid tracht te helpen is meer iets wat ik zou zeggen dan iets wat Disana zou zeggen. Dus ik dacht, ik gebruik het maar even.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zo'n voorstander van ontwikkelingshulp was?
En verder is het natuurlijk heel makkelijk met een titel en het geld van anderen goede sier te maken.
Jij kwam met de god-vergelijking, dan zeg ik dat Jobs meer heeft neergezet dan Diana. Maar ik vind helemaal niemand een god.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook niet, maar om te stellen dat een CEO van een bedrijf dat luxe-producten produceert meer een God is dan iemand die de mensheid tracht te helpen is meer iets wat ik zou zeggen dan iets wat Disana zou zeggen. Dus ik dacht, ik gebruik het maar even.
En natuurlijk is dat makkelijk, dat doet iedere hulporganisatie, zonder jouw idiote donaties aan Giro 555 e.d. zouden die er ook niet zijn, of zonder je belastinggeld.
Ik zei juist dat hij het niet was..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij kwam met de god-vergelijking, dan zeg ik dat Jobs meer heeft neergezet dan Diana. Maar ik vind helemaal niemand een god.
Echt he. Ik snap prima dat Apple leuke producten maakt, ook al heb ik er zelf geen een van. Maar dit is gewoon dwaze afgoderij. Het zijn gewoon gelovigen die compleet zijn doorgeslagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
Zet ik de tv aan en zie ik mensen bij mijn geliefde Apple store in Sydney staan te verklaren dat de dood van Jobs gelijk staat aan de dood van Diana.
De wereld is krankzinnig.
Free Wall Street! End the occupation!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wall Street bezetten, dat lijkt me een bijzonder constructieve oplossing voor de vigerende problematiek.
En daar voegde ik aan toe dat Diana het nog minder was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zei juist dat hij het niet was..
Het valt eigenlijk in te lezen als je je post erbij paktquote:Ik zei juist dat hij het niet was..
X maakt hem geen Godquote:Wel degelijk, het straalt juist uit dat hij totaal geen egoïstische eigendunk klootzak was, om hem nu te portretteren als een of andere prinses Diana is derhalve w.m.b. ongepast.
Hij heeft veel gedaan, maar het uitvinden van een telefoon (o.a.) maakt je geen God.
Nee, die vergelijking werd opgeworpen in een TV interview.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het valt eigenlijk in te lezen als je je post erbij pakt
[..]
X maakt hem geen God
X maakt hem geen Diana
Dan zou je toch kunnen lezen dat je die twee indirect vergelijkt.
Ik heb meerdere Apple producten en ben er ook enorm blij mee, maar om nou kaarsjes aan te steken of naar Amsterdam te gaan om daar een boeket te leggen gaat me toch echt veel te ver.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Echt he. Ik snap prima dat Apple leuke producten maakt, ook al heb ik er zelf geen een van. Maar dit is gewoon dwaze afgoderij. Het zijn gewoon gelovigen die compleet zijn doorgeslagen.
Nog even en ze willen ons ook allemaal naar hun geloof lokken. Tot die tijd mogen ze hun tijd verdoen met wat ze willen natuurlijk. Lekker apparaten met een appel erop kopen.
Weet niet zoveel over haar, maar ze leek me wel aardig.quote:
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, deden dat natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
Diana gaf was ook iemand die in het openbaar de eerste mensen met HIV en AIDS een hand en knuffel gaf, was toen van belangrijke waarde.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, deden dat natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, stierven natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mja goed de heroïek van Diana heeft vooral te maken met haar tragische dood natuurlijk.
Dat is waar, maar als een publiek figuur het doet gaan veel mensen zien dat het niet eng is bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, talloze gewone mensen, vrienden, familie, deden dat natuurlijk ook al, maar omdat ze een prinses was kwam het in het nieuws.
Ik blijf nog even cynisch: er komen dagelijks mensen om in het verkeer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:21 schreef De_Nuance het volgende:
Mja goed de heroïek van Diana heeft vooral te maken met haar tragische dood natuurlijk.
Alleen dan raakt de beveiligingscamera footage niet kwijt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf nog even cynisch: er komen dagelijks mensen om in het verkeer.
Maar ik zal jullie niet langer plagen met mijn antipathie
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat een hoop mensen het gewoon verdienen slechter te krijgen. Al die volgevreten hokken die je door de stad ziet baggeren, zonder enig fatsoen of algemene ontwikkeling met af en toe een kreet richting "de rijken".
Lazer toch op.
God bless 'Lizzy.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Er zijn volgens velen genoeg vraagtekens bij haar dood te zetten, maar ik wil de complottheorie discussie niet aanzwengelen.
Er zijn toch speciale sites toegewijd aan bloederige ongelukken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Alleen dan raakt de beveiligingscamera footage niet kwijt.
Ik had een schoonmaakster die me de oren van m'n hoofd kletste over de moord op Dianaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Er zijn volgens velen genoeg vraagtekens bij haar dood te zetten, maar ik wil de complottheorie discussie niet aanzwengelen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had een schoonmaakster die me de oren van m'n hoofd kletste over de moord op DianaVolgens mij is dat voer voor het volk, maar feitelijk was het volgens mij gewoon een ongeluk.
Die wil maar niet dood.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, "just an accident", hihi.
Je zal Prins Charles maar zijn, tegen de tijd dat je eindelijk die kroon op je kop hebt kan je je begrafenis alvast plannen.quote:
Misschien moet hij maar een ongelukje voor zijn moeder regelenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
Je zal Prins Charles maar zijn, tegen de tijd dat je eindelijk die kroon op je kop hebt kan je je begrafenis alvast plannen.
Moeder of zoon? Moeder wordt volgens mij wel 110.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:35 schreef De_Nuance het volgende:
Die begeeft het ook wel binnenkort denk ik.
Och het is maar wat je plezier noemt, Elizabeth's wil is wet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar een ongelukje voor zijn moeder regelen
Maar serieus: zo heeft hij tenminste nog wat plezier. Hij heeft het ook jaren zonder zijn ware liefde moeten stellen.
Ja klopt , slechte mensen leven lang , zie Diana en Lizzy.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeder of zoon? Moeder wordt volgens mij wel 110.
Maar hij is nu gelukkiger dan vroeger omdat hij zijn Camilla heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
Och het is maar wat je plezier noemt, Elizabeth's wil is wet.
Die vind ik ook erg strak en stram in haar optreden. Ik moet denken aan Van Mierlo die niet aan een banket mocht aanzitten omdat hij samenwoonde. Maar ik vermoed wel dat Elizabeth dominanter is.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vind ik ook erg strak en stram in haar optreden. Ik moet denken aan Van Mierlo die niet aan een banket mocht aanzitten omdat hij samenwoonde. Maar ik vermoed wel dat Elizabeth dominanter is.
Oh ik mag Elizabeth wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja klopt , slechte mensen leven lang , zie Diana en Lizzy.
Dat is dan wel weer dom, de Koningin behoor je niet te knuffelen voor de camera.quote:
Geeft niet, Ali B. knuffelen vernielt je imago.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil niet cynisch zijn over imago enzo, dus nu zit ik op mijn handen
Ali B is tof tegen iedereen, dat was haar verdienste nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
Geeft niet, Ali B. knuffelen vernielt je imago.
See, I did it for ya.
Nee, maar als ik Koning was zou ik Ali B. me niet laten knuffelen, maar wie ben ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ali B is tof tegen iedereen, dat was haar verdienste niet
U zou heel andere dingen doen met Ali B.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar als ik Koning was zou ik Ali B. me niet laten knuffelen, maar wie ben ik.
Heel verassend.quote:
Het is dat ik een vriend heb, maar een knuffel van Ali lijkt me nooit vervelend. Vond ook dat hij een heel leuk muziekprogramma had op Ned 3.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar als ik Koning was zou ik Ali B. me niet laten knuffelen, maar wie ben ik.
Jullie Geert, wij Dijksma.quote:
Nee, hij is niet eens aantrekkelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:48 schreef Reya het volgende:
[..]
U zou heel andere dingen doen met Ali B.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ze echt zo breed geworden? En: is ze echt zwanger?
Ik heb nog nooit een programma van Ali B. gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dat ik een vriend heb, maar een knuffel van Ali lijkt me nooit vervelend. Vond ook dat hij een heel leuk muziekprogramma had op Ned 3.
Snel, stuur Koos naar Den Haag.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot volle toeren, wat me positief heeft verrast.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een programma van Ali B. gezien.
Ben er nog immer trots op.
Ja ik vond hem in dat programma heel plezierig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:50 schreef De_Nuance het volgende:
Ali B. is niet zo dom als hij zichzelf voorstelt , gelukkig hebben we gezien in volle toeten dat hij best ok is.
Ik vind hem maar een ADHD clown.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:51 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot volle toeren, wat me positief heeft verrast.
Nee, dat is onmogelijk, de mannelijke psyche is gek maar niet gestoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Een stuk breder dus. En zwanger, klopt dat ook?
Mooi hoe dat ontaardt in een enorme bitchfight.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |