SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Waarom?quote:
met mij ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik wilde dus net posten was het topic dicht dus opnieuw: Gaat goed met mij Merelschool, liefde, sociaal. En met jou?
Een watermeloenwolkje met regenpitjesquote:
Slokje water?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
Nee joh, er zat gewoon een stukje popcorn in mn strot arg arg
Dat is lief, dank je welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een watermeloenwolkje met regenpitjes
[..]
Slokje water?
Wat leuk en romantisch en alles!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
met mij ook
Net een 3e date met jongen geregeld voor zaterdag, we gaan schaatsen![]()
Verder vandaag intro gehad van studie en dat was ook leuk, leuke klasgenootjes en alles
Dus ook wel top !
Ik kan wel lief zijnquote:
Ja toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk en romantisch en alles!![]()
Maar dan moet het wel een hele speciale jongen zijn hoor. Planet of the Apes is echt een slechte filmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn
[..]
Ja toch?![]()
Eerste date was vrijdag, toen naar de film geweest (planet of the apes, leuk en alles) afgelopen week nog een keer een ijsje gegeten toen het nog mooi weer is en zaterdag dan schaatsen
Ik vond het wel leuk om m te zien, had het origineel ook ooit nog gezien en best mooi geanimeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel een hele speciale jongen zijn hoor. Planet of the Apes is echt een slechte film
Ja. Zeg. Als jouw oksels zo ruiken als mijn kamer ruikt, dan ga ik met je trouwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Inmiddels heb ik de TT ook gelezen, reactie:.
Dat lijkt me een beetje raar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja. Zeg. Als jouw oksels zo ruiken als mijn kamer ruikt, dan ga ik met je trouwen.
Tofff!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks! Het lijf van je pinguin is bijna klaar! Ik ga snel weer verder haken
De wilde dertien?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:40 schreef ThaTim het volgende:
De Wilde Dertien zijn bazenpiraten.
Ik heb gesproken.
Hoera!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef ThaTim het volgende:
Ik ben hier slechts om mijn punt te maken, hierna klik op de 'Stop Volgen' knop.
Okquote:
Doei.quote:
heyquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beachniet dat je er nog bent maar hey.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tomatensoep en champignonsoep.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Momentje dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[PAINT] hier de UI van diegene boven je!
Leuk topic dezen!
eens met beach!quote:
DAT KAN NIET!! Condoom, pil, alles gebruikt. Dit moet een foutje van moeder natuur zijn.quote:
Moeder Natuur maakt geen fouten, alles is opzettelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DAT KAN NIET!! Condoom, pil, alles gebruikt. Dit moet een foutje van moeder natuur zijn.
Of de wil van Moeder Natuur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DAT KAN NIET!! Condoom, pil, alles gebruikt. Dit moet een foutje van moeder natuur zijn.
Gefeliciteerd met je kindje! Ik wil wel oppassen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja pas op, straks ben jij ook zwanger.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kindje! Ik wil wel oppassen.
Dan kan ik het overnemen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja pas op, straks ben jij ook zwanger.
waarom zou je dat willen?quote:
ja, maar waarom zou je dan het kindje vn bloempje willen. je kunt toch beter zelf eentje produceren..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik haat kinderen niet zoals jullie wel doen
waarom 10 maanden afzien als het ook snel kan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar waarom zou je dan het kindje vn bloempje willen. je kunt toch beter zelf eentje produceren..
eigen product..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom 10 maanden afzien als het ook snel kan?
voor de objectieve kijker zeker niet..quote:
karmaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef dralion13 het volgende:
precies, ik had een lekke band, waardoor ik 2 uur later naar huis kon en ook nog eens in de regen mijn band moest plakken
maar ik zit nu in de trein
Nee zeg, voorlopig nog niet hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja pas op, straks ben jij ook zwanger.
Waarom betalen om vrijwilligerswerk te doen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
Vrijwilligerswerk in het buitenland is nog aardig prijzig. 1 maand kost zo'n ¤2000 + een ticket. Nog maar even verder zoeken naar iets goedkopers.
Gewoon een soort vakantie met wat extra ervaringen die je opdoet en waarbij je ook nog eens mensen helpt die de hulp goed kunnen gebruiken. M'n geld aan nutteloze dingen uitgeven kan altijd nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom betalen om vrijwilligerswerk te doen?
Wauw, nooit over nagedacht dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een soort vakantie met wat extra ervaringen die je opdoet en waarbij je ook nog eens mensen helpt die de hulp goed kunnen gebruiken. M'n geld aan nutteloze dingen uitgeven kan altijd nog.
Doe het niet noooooquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wauw, nooit over nagedacht dit.
Ik hou niet zo van mensen helpen in het buitenland.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon een soort vakantie met wat extra ervaringen die je opdoet en waarbij je ook nog eens mensen helpt die de hulp goed kunnen gebruiken. M'n geld aan nutteloze dingen uitgeven kan altijd nog.
Wel van mensen in dit land?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen helpen in het buitenland.
Waar gaat die 2k dan heen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
Vrijwilligerswerk in het buitenland is nog aardig prijzig. 1 maand kost zo'n ¤2000 + een ticket. Nog maar even verder zoeken naar iets goedkopers.
Zuid-Amerika of Afrika. Maakt mij eigenlijk niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowjaa uiteraard![]()
Welk land heb je in gedachten Bob ?
quote:
En dit krijg je er zelf voor:quote:- Administratiekosten
- Kosten van onze wereldwijde kantoren om jou te voorzien van informatie (vooraf en op het project zelf)
- Kosten voor het opzetten van nieuwe projecten
- Kosten om jouw kost & inwoning en verzekering te regelen.
- Diverse donaties in al onze bestemmingen
Ah zo. Da's wel een hoop wat je ervoor terugkrijgt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zuid-Amerika of Afrika. Maakt mij eigenlijk niet heel veel uit.
[..]
[..]
En dit krijg je er zelf voor:
- Een gegarandeerd project, speciaal voor jou geregeld
- Onderdak bij een gastgezin
- Alle maaltijden
- Opgehaald worden van het vliegveld
- Begeleiding door ons lokaal eigen personeel
- Verzekering voor bagage, ziektekosten en aansprakelijkheid
- Hulp bij aanvraag van een eventueel visum
- Volop informatie van je land en project naar keuze
Wat is de gedachte bij dit plaatje?quote:
Ik moest wel beetje emo.giffenquote:
Geen idee, ik zag het en dacht ah wat grappig gedaan. Het contrast, in sommige gebieden geen huizen of gebouwen enz terwijl andere gebieden nog echt heel natuurlijk zijn enzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is de gedachte bij dit plaatje?
quote:
Oeoeoeo nicenice ik wil al je gegevens !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Zeroku het volgende:
Morgen tussen half 2 en half 4 wordt mijn nieuwe HTC bezorgd jajajajaja
06 en de rest weet ik nog nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oeoeoeo nicenice ik wil al je gegevens !
Mag ik je aaien?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:49 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben de liefste teef die je ooit zult ontmoeten.
Ben je geen reu dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:49 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben de liefste teef die je ooit zult ontmoeten.
Nerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:42 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb net in 1 dag alle 16 badges gehaald bij Pokémon silver
Lange halen.quote:
Nee, ik doe op Fok net alsof ik een man ben zodat ik niet zoveel aandacht van die veel te geile nerdjes krijg.quote:
kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nerd.
Ik moet ook weer eens pokemon gaan doen
nerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
klopt
We zaten met een stuk of 5 man op de studentenvereniging pokémon te spelen
omdat het niet kan, tenzij je een ROM erop zet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
Waarom kun je 12836192376129 standaard apps niet weggooien!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat het niet kan, tenzij je een ROM erop zet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb een leuk dino plaatje kijk
[ afbeelding ]
Ruilen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil ook graag iemand anders zijn in dit leven.
bwuhquote:
jij mag ringo starr zijn vanaf nuquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil ook graag iemand anders zijn in dit leven.
Dat zou prachtig zijn natuurlijk, maar helaas. Dat gaat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil niet ruilen, ik wil een nieuw persoon zijn. Ik wil opnieuw geboren worden met de kennis die ik nu bezit.
Ik heb mijn Ringo Starr snor al een tijdje niet meer
Heb ik ook gedaan nu zijn wij samen eenzaamquote:
Eng.quote:
Edward Mordrake was reportedly a 19th century aristocrat in England. He supposedly had an extra face on the back of his head, which could neither eat nor speak, although it could laugh or cry. Edward begged doctors to have his “demon head” removed, because, supposedly, it whispered horrible things to him at night, but no doctor would attempt it. He committed suicide at the age of 23.
Ok ok ok. Ik ga andere mensen wel lastig vallen ermee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Houd op met plaatjes posten van die site.
Eens maar wel creepy.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
Houd op met plaatjes posten van die site.
Nee, ik zeg ook helemaal niet dat dat de reden tot eenzaamheid is. die conclusie trek jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet meteen dat het makkelijk is.
nee hij zegt alleen 'neem een vriendin'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook helemaal niet dat dat de reden tot eenzaamheid is. die conclusie trek jij.
Ik zeg toch niet dat dat meteen de reden is dat je je eenzaam voelt? Ik reik slechts een mogelijke oplossing aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook helemaal niet dat dat de reden tot eenzaamheid is. die conclusie trek jij.
Hij zegt alleen dat dat de remedie is tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
die werkt toch nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat meteen de reden is dat je je eenzaam voelt? Ik reik slechts een mogelijke oplossing aan.
Dat doe ik.ook vaak genoeg, maar dat haalt het gevoel ook niet wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, ga dan wat leuks doen met een vriend ofzo.
Praat er dan met iemand over. En dan bedoel ik niet internetdokters op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat doe ik.ook vaak genoeg, maar dat haalt het gevoel ook niet weg
Doe ik wel werkt nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Praat er dan met iemand over. En dan bedoel ik niet internetdokters op fok.
hoeraquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nu snap ik wel waarom je eenzaam bent.
altijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wanneer voel je je eenzaam dan? altijd? of alleen als je alleen bent?
Kut hihihihi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
stop eens met altijd.bij serieuze dingen een kut grap te maken
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
stop eens met altijd.bij serieuze dingen een kutgrap te maken
Jan heeft drugs gebruikt net daardoor komt hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
stop eens met altijd.bij serieuze dingen een kutgrap te maken
Serieus??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan heeft drugs gebruikt net daardoor komt het
jaquote:
mensen die je alleen online kent hatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
god wat haat ik jou toch. heel erg.
ik haat jou ook. niet moeilijk dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja
[..]
mensen die je alleen online kent hatenhoe kun je?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik haat jou ook. niet moeilijk dus.
Laat de haat gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik haat jou ook. niet moeilijk dus.
ik haat maar weinig mensen hoor. iedereen heeft wel mensen die ze hatenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo raar dan dat je je eenzaam voelt.
Ik moet eerlijk zeggen dat je het wel anders laat overkomen op ons.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik haat maar weinig mensen hoor. iedereen heeft wel mensen die ze haten
Ik haat jou wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef JanPiraat het volgende:
Echt haten is een groot woord hoor dat doen niet zoveel mensen denk ik, ik niet in ieder geval
dinsdag ga ik eten met dastan kom je ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
Haat liefde ik steel je vriendin verhouding.
Vooral die PI, vol elan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dinsdag ga ik eten met dastan kom je ook?
Leg uit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit schijnt bijna onmogelijk te zijn op fok.
Triangelverhoudingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dinsdag ga ik eten met dastan kom je ook?
is mn standaard pi sorry maar het is rond kwart voor 11? kijk maar of je kan of niet enzo in de middag moet hij colleges volgen enzoquote:
:$quote:
haten is makkelijker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit schijnt bijna onmogelijk te zijn op fok.
Volgens mij tot 11.50 les, en om 15:10 een opname. Maar daar moest ik een uur eerder voor zijn hoorde ik ergens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is mn standaard pi sorry maar het is rond kwart voor 11? kijk maar of je kan of niet enzo in de middag moet hij colleges volgen enzo
[..]
:$
oh jeetje ja dastan moet om 13 weer gaan hmmquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Volgens mij tot 11.50 les, en om 15:10 een opname. Maar daar moest ik een uur eerder voor zijn hoorde ik ergens.
Helaas, een andere keer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh jeetje ja dastan moet om 13 weer gaan hmm
Weinig mensen hier die de kwaliteiten hebben om te kunnen discussieren.quote:
Of je zit in de verkeerde subfora.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weinig mensen hier die de kwaliteiten hebben om te kunnen discussieren.
Ja, maar die dingen zijn niet leverbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
werk je woensdagavond? want dan kom ik oordopjes kopen
oke laat zitten dan maarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, maar die dingen zijn niet leverbaar..
We kunnen best samen een kopje thee drinken en een broodje erbij. Mits je op een schappelijk tijdstip komt.quote:
Vooral op het internet. Een corrigerende tik is niet mogelijk.quote:
Een mentale corrigerende tik kan ook effectief zijn, al dan niet effectiever.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral op het internet. Een corrigerende tik is niet mogelijk.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
We kunnen best samen een kopje thee drinken en een broodje erbij. Mits je op een schappelijk tijdstip komt.
Maar een corrigerende hack wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral op het internet. Een corrigerende tik is niet mogelijk.
Maar het schappelijke tijdstip ligt rond mijn pauzetijd, welke ik rond 20:00 uur ga nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik vertrouw je knipoogjes niet! Maar klinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |