SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Waarom?quote:
met mij ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik wilde dus net posten was het topic dicht dus opnieuw: Gaat goed met mij Merelschool, liefde, sociaal. En met jou?
Een watermeloenwolkje met regenpitjesquote:
Slokje water?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
Nee joh, er zat gewoon een stukje popcorn in mn strot arg arg
Dat is lief, dank je welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een watermeloenwolkje met regenpitjes
[..]
Slokje water?
Wat leuk en romantisch en alles!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
met mij ook
Net een 3e date met jongen geregeld voor zaterdag, we gaan schaatsen![]()
Verder vandaag intro gehad van studie en dat was ook leuk, leuke klasgenootjes en alles
Dus ook wel top !
Ik kan wel lief zijnquote:
Ja toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk en romantisch en alles!![]()
Maar dan moet het wel een hele speciale jongen zijn hoor. Planet of the Apes is echt een slechte filmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan wel lief zijn
[..]
Ja toch?![]()
Eerste date was vrijdag, toen naar de film geweest (planet of the apes, leuk en alles) afgelopen week nog een keer een ijsje gegeten toen het nog mooi weer is en zaterdag dan schaatsen
Ik vond het wel leuk om m te zien, had het origineel ook ooit nog gezien en best mooi geanimeerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel een hele speciale jongen zijn hoor. Planet of the Apes is echt een slechte film
Ja. Zeg. Als jouw oksels zo ruiken als mijn kamer ruikt, dan ga ik met je trouwen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Inmiddels heb ik de TT ook gelezen, reactie:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |