Ik heb ted maar ff gemaild voor een paartje van die zwarten, vind ze ook zeer nice.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Cpt. het volgende:
Epic is echter geen skateshop. Die Chukka's zijn ook een van de twee schoenen die ik nog echt wel halen dit jaar
ja dit zijn ze geworden:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die SB's zijn Quasimoto samples van een paar jaar terug, hebben niks met de star wars SB release te maken.
Erg toffe schoenen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
Star Wars SB's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik nog best oké.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef HAL9000S het volgende:
Nope sorry, geen idee.... heb zelf nog een blije NB aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een stuk of 10-12 webshops bekeken en kan dat hele NB model nergens vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iemand hier enig idee waar ik de zwarte New Balance 574 Pinnacle vandaan kan halen in een kleine maat, zonder creditcard? (heb wel paypal)
[ afbeelding ]
Enige site waarop ik ze gevonden heb is endless.com, maar die accepteren geen paypal....
Nike free run +2 Grey wolf (e.a.) voor 70quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Modus het volgende:
Ms oud nieuws maar voor mij niet, en mogelijk interessant Nordstrom (een soort US V&D) shippen tegenwoordig ook naar NL. En die zijn best wel goedkoop, veel Nike en wat kleine collecties van o.a. Adidas, NB en Vans... verwacht geen TZ spul verder echter.
-edit
ik zie wat over het hoofd? AM2011s voor 120 euro? Lunarglides Shield voor 85 euro?
Dat kan toch bijna niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |