Ik heb ted maar ff gemaild voor een paartje van die zwarten, vind ze ook zeer nice.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:43 schreef Cpt. het volgende:
Epic is echter geen skateshop. Die Chukka's zijn ook een van de twee schoenen die ik nog echt wel halen dit jaar
ja dit zijn ze geworden:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die SB's zijn Quasimoto samples van een paar jaar terug, hebben niks met de star wars SB release te maken.
Erg toffe schoenen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
Star Wars SB's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die vind ik nog best oké.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef HAL9000S het volgende:
Nope sorry, geen idee.... heb zelf nog een blije NB aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb een stuk of 10-12 webshops bekeken en kan dat hele NB model nergens vinden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
Iemand hier enig idee waar ik de zwarte New Balance 574 Pinnacle vandaan kan halen in een kleine maat, zonder creditcard? (heb wel paypal)
[ afbeelding ]
Enige site waarop ik ze gevonden heb is endless.com, maar die accepteren geen paypal....
Nike free run +2 Grey wolf (e.a.) voor 70quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:49 schreef Modus het volgende:
Ms oud nieuws maar voor mij niet, en mogelijk interessant Nordstrom (een soort US V&D) shippen tegenwoordig ook naar NL. En die zijn best wel goedkoop, veel Nike en wat kleine collecties van o.a. Adidas, NB en Vans... verwacht geen TZ spul verder echter.
-edit
ik zie wat over het hoofd? AM2011s voor 120 euro? Lunarglides Shield voor 85 euro?
Dat kan toch bijna niet?
Nee, ik loop niet hard, dus gewoon voor de heb slash als beaters.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef HAL9000S het volgende:
Wil je ze om er daadwerkelijk op te gaan hardlopen?
Ja die koop ik dus ook van mijn leven nooit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind de free's lelijker maar das mijn mening.
Die heb ik in geheel zwart(incl zool) en geheel cinnamon (zeg maar de kleur van de zool op je foto)quote:
Ze zijn wel lelijker, maar wil ze wel hoor. Lopen immers erg erg nice.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
Die zolen stralen gewoon uit dat ze van goedkopere zooi gemaakt zijn en door die groeven scheuren ze wat minder snel.
Contact opnemen met verkoper en uitleggen, dan kan het worden gecancelled..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Modus het volgende:
Ja fuck, ik bieden op volgens de titel een US10.5, zie ik nu pas dat in de omschrijving staat dat het een 11 is. Daar heb ik niks aan. Hoogste bidder nu. Wat kan ik daar aan doen? Eindigt vannacht.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
Die zolen stralen gewoon uit dat ze van goedkopere zooi gemaakt zijn en door die groeven scheuren ze wat minder snel.
Helaas, helaas. Bedankt voor de moeite in elk gevalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb een stuk of 10-12 webshops bekeken en kan dat hele NB model nergens vinden.
Had uiteindelijk toch niet het hoogste bod zie ik net, dus opgelost. Wel irritant als mensen zo slordig hun item invullen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef Modus het volgende:
Ja, ik zag dat je soms kan intrekken, maar dat ging niet. Heb hem een bericht gestuurd, maar timezone enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |