Ja maar ja als de ander dat net zo doet gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef vault_tec het volgende:
andere partij eerst laten sturen... of een geld bedrag over maken / vragen en terug storten als het pakketje binnen is.
.
Had het gelezen, zijn erg nice idd, alleen ik loop op lunarglide dus heb niks aan een zoom structure. Past niet bij m'n manier van hardlopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar ja als de ander dat net zo doet gebeurt er niks..
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/20(...)ructure-15-gyakusou/ [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oi!
Die zien er nice uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike LunarGlide 3+ Pure Platinum/Wolf Grey/Max Orange
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice! Waar zijn deze te koop?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Modus het volgende:
Deze zijn wel OK, gezien wat er recent allemaal aan AM1 bagger is uitgebracht.
[ afbeelding ]
vind de '07 iets mooierquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef HAL9000S het volgende:
Dope ja!
Had ook nog een blije aankoop...
[ link | afbeelding ]
Earsnot by MentalRelease, on Flickr
x
[ afbeelding ]
MMVIII
Die vind ik persoonlijk net iets te druk.... ga denk ik wel voor een laceflipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Welke hoge nike trainers en/of air max bedoel je precies?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef Navida het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die hoge nike trainers/airmax?![]()
Volgens mij bedoeld hij gewoon de standaard airmax en trainers en vind hij die hoog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke hoge nike trainers en/of air max bedoel je precies?
Nee dat geloof ik niet, dat zou dom zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij gewoon de standaard airmax en trainers en vind hij die hoog.
Ik zou een maatje kleiner halen, als hij ook iets te wijd is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:32 schreef Senderious het volgende:
Heb een paar Nike Toki Baroque Brown's gehaald en twijfel of hij wel goed zit, ik ga namelijk steeds omhoog met m'n hiel.. Moeten ze volgens jullie kleiner?
Doe ik, heb ze nog 1x aangetrokken en vond ze toch te groot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zou een maatje kleiner halen, als hij ook iets te wijd is.
Tsja, ik heb laatst een paar keer de verkeerde maat gekocht.. Dan zitten ze in de winkel goed, en als ik thuis kom zijn ze toch iets te groot of te smal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk trouwens niet dat wij via internet beter kunnen inschatten of die gast z'n schoenen te groot zijn dan hemzelf. De persoon die de schoenen daadwerkelijk draagt
Ja, doe ik denk ook. Weet jij (of iemand anders) hoe Toki's horen te zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Probeer anders een halve maat kleiner?
Zoals elke andere schoen, gewoon passend. Je moet gewoon doen wat jij het fijnst vindt zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef Senderious het volgende:
[..]
Ja, doe ik denk ook. Weet jij (of iemand anders) hoe Toki's horen te zitten?
En heb jij liever wat ruimte in je schoen, of liever helemaal geen ruimte over?
Alle janoski's zijn hard hoor. Sowieso altijd veel p-rod meuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
Wat staat er trouwens veel P-Rod meuk in de zomer 2012 catalogus van Nike SB. Sowieso weinig leuks. 1 paar leuke dunks (low grijs met groen) en een paar Koston's (witte).
Gaat wel, heb ze een beetje gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Alle janoski's zijn hard hoor. Sowieso altijd veel p-rod meuk.
Die SB's zijn Quasimoto samples van een paar jaar terug, hebben niks met de star wars SB release te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
Star Wars SB's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |