Doe ik, heb ze nog 1x aangetrokken en vond ze toch te groot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik zou een maatje kleiner halen, als hij ook iets te wijd is.
Tsja, ik heb laatst een paar keer de verkeerde maat gekocht.. Dan zitten ze in de winkel goed, en als ik thuis kom zijn ze toch iets te groot of te smal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk trouwens niet dat wij via internet beter kunnen inschatten of die gast z'n schoenen te groot zijn dan hemzelf. De persoon die de schoenen daadwerkelijk draagt
Ja, doe ik denk ook. Weet jij (of iemand anders) hoe Toki's horen te zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Probeer anders een halve maat kleiner?
Zoals elke andere schoen, gewoon passend. Je moet gewoon doen wat jij het fijnst vindt zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef Senderious het volgende:
[..]
Ja, doe ik denk ook. Weet jij (of iemand anders) hoe Toki's horen te zitten?
En heb jij liever wat ruimte in je schoen, of liever helemaal geen ruimte over?
Alle janoski's zijn hard hoor. Sowieso altijd veel p-rod meuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef don-diablo het volgende:
Wat staat er trouwens veel P-Rod meuk in de zomer 2012 catalogus van Nike SB. Sowieso weinig leuks. 1 paar leuke dunks (low grijs met groen) en een paar Koston's (witte).
Gaat wel, heb ze een beetje gehad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Alle janoski's zijn hard hoor. Sowieso altijd veel p-rod meuk.
Die SB's zijn Quasimoto samples van een paar jaar terug, hebben niks met de star wars SB release te maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:01 schreef AntiChrist het volgende:
Star Wars SB's!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |