De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan jaquote:
Ah dat, daar heb je een punt ja. Ik zal er op letten, bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is ontslagen waar hij ontslagen is.
er zitten krasjes in je glasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amaretto. Gouden/Goden drankje.![]()
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Wel het verkeerde glas voor Amarettoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantie
Alexandra de Grote is niet perfect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zitten krasjes in je glas
kusjekroel
Dudequote:
wel, weet je nog al die punten en zulksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alexandra de Grote is niet perfect.
ik heb geen les gehad, alleen kutboek en hij liet ons al vragen zien en dat waren:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dude
ik heb 4 dagen les gehad voor theorie
het waren 25 examen vragen ik was geslaagd met 2 fout
ja nee zout water doet dus heel erg zeer dat prikt als de teringquote:
Oh ja, moet ik heel hard nadenken. Ik kan me nog vaag iets herinneren daarover.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel, weet je nog al die punten en zulks
perfecterdtder dat je ook bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
én hij zei; we kijken samen na als je teveel fout hebt maar je doet het veilig komen we er wel uit
Boh ik 1. En ook rijbewijs in 1 keer gehaald.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dude
ik heb 4 dagen les gehad voor theorie
het waren 25 examen vragen ik was geslaagd met 2 fout
Het werkt welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja nee zout water doet dus heel erg zeer dat prikt als de tering
Rubbertje mee dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
én hij zei; we kijken samen na als je teveel fout hebt maar je doet het veilig komen we er wel uit
Wat voor glas dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel het verkeerde glas voor Amaretto
Jaaa maar het irriteert nu dus heel erg want ik had zout gekookt water oplossing.quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Een statusupdate.
- Login: Af
- Registratie: Af
- Profiel: Af.
- Chat (+irc enzulks): Af
- Downloads (chrome app): Ga ik aan beginnen
- Gastenboek: Komt nog
- Tettenhoek: Komt nog (ga ik fancy maken met upload en imgur api enzo)
- Layout: Ik wacht nog op Patjen. PATJEEEEN
Ideeën welkom
Lol makkelijk,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb geen les gehad, alleen kutboek en hij liet ons al vragen zien en dat waren:
Afremmen:
A: in de bocht
B recht stuk
Hoe oud moet je zijn voor het rijden op heftruk
A 16
B 18
Upload die shit eens dan, kan ik ook nog wat doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Een statusupdate.
- Login: Af
- Registratie: Af
- Profiel: Af.
- Chat (+irc enzulks): Af
- Downloads (chrome app): Ga ik aan beginnen
- Gastenboek: Komt nog
- Tettenhoek: Komt nog (ga ik fancy maken met upload en imgur api enzo)
- Layout: Ik wacht nog op Patjen. PATJEEEEN
Ideeën welkom
spytoolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Zoeken jullie weleens op je eigen naam om te kijken wat anderen over je zeggen?
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Neuh. Boeit mij niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een goed idee. Maak ik de basis dingen, ga jij je dingentjes perfectioneren zoals je dat altijd doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Upload die shit eens dan, kan ik ook nog wat doen.
Okay thx, even halen dan maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders deze:
[ afbeelding ]
Heb jij ook heftruck certificaat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh ik 1. En ook rijbewijs in 1 keer gehaald.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. Maak ik de basis dingen, ga jij je dingentjes perfectioneren zoals je dat altijd doet. [ afbeelding ]
Ik maak blijkbaar wat gevoelens los bij bepaalde users.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Is het leuk dan?
Wat? nee, ik bedoel gewoon auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb jij ook heftruck certificaat?
Ik had me B in 2 keer
C in 1 keer en CE ook in 1 keer
Jep.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
ik heb het arsenicum al gekocht. wanneer kom je dineren?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik maak blijkbaar wat gevoelens los bij bepaalde users.
bij mij breng je iets omhoogquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.quote:
als ik zoek op mijn complete naam krijg ik gewoon topics waar ik reageeer enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
quote:
quote:
Als ik jouw vrouw was zou ik dat zonder problemen opeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het arsenicum al gekocht. wanneer kom je dineren?
OW WE KUNNEN WEL EERST EVEN TROUWENquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik jouw vrouw was zou ik dat zonder problemen opeten.
de hoeveelste "ik wil monkyyy geven " is dit ondertussen alquote:
Ga aan de slag dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef coban het volgende:
Een tekening van mij moet op voorpagina!
JIJquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de hoeveelste "ik wil monkyyy geven " is dit ondertussen al
heftrucktheorie dit he, rijbewijs was eitje maar dit is nog makkelijkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh ik 1. En ook rijbewijs in 1 keer gehaald.
Jij stalker.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
MAAR IETS ANDERS DAN MIJN PIEMEL!!!E11EINZ
Ik doe niet aan menselijk contact.quote:
En dit natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja is waar ook in mijn beroemde gevoels liefde topic is monkyyy met pixie getrouwd.
Dus ze is al bezet
Waarde hechten aan fok huwelijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ohja is waar ook in mijn beroemde gevoels liefde topic is monkyyy met pixie getrouwd.
Dus ze is al bezet
Haha echt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een tekening van jou?
Ow iemand moet jou tekenen? Ik dacht dat rezania goed in tekenen was
Das pas in december toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
FOK! verkiezing
Help ik het topic van zijn ondergang, ineens nu iedereen haten op mij.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
hoi hallo ik chil nu hard
Ik luister kutmuziek en kijk op fok! ja de naam is bart
We krijgen een eigen website fucking leip
ontuchtvergrijp
Prof_Hoax in dat topicquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
FOK! verkiezing
Help ik het topic van zijn ondergang, ineens nu iedereen haten op mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Dat komt dus erg goed uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan menselijk contact.
ik heb vandaag hele dag buiten 10 meter van treinspoor afgestaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over treinen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
Wat vinden jullie van mannen uggs?
Ik ga een paar halenBTJE LELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Hoe lang tot lift off?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
Ik denk dat ik als ik klaar ben met de tettenhoek ik wel genoeg gedaan heb. BBQSausage gaat mijn codes perfectioneren, patje zorg jij voor het design?
Ik ga een paar halenLekker warm maar wel vrouwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ik ga een paar halenPootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Goed bezig of juist niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar was gewoon kut topic, en ik heb het van zijn slotje gered.
Ik ga een paar halenGeen sorels kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
eigenlijk welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb vandaag hele dag buiten 10 meter van treinspoor afgestaan
you jelly?
Ik hoop al mijn zooi vanavond af te krijgen.quote:
Doegg MK.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dames en herennnn, dit is echt een wonder. MK die op tijd gaat slapen![]()
Eerst douchen ensoow ditdat
Trusten
Ik ga een paar halenNEE DUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Wauw, dit mag morgen ochtend wel in de krant staat zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
kwam zo'n grote groene zo van trein langs, echt gaafquote:
Ik ga een paar halenmoet je wel swag hebben anders staat het heel gay xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
Ja, als er een design is, is het pas echt af. Nu moet Patje toch wel genoeg materiaal hebben om mee uit de voeten te kunnen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
Ik denk dat ik als ik klaar ben met de tettenhoek ik wel genoeg gedaan heb. BBQSausage gaat mijn codes perfectioneren, patje zorg jij voor het design?
Trusten!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trusten
wat bedoel je met materiaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, als er een design is, is het pas echt af. Nu moet Patje toch wel genoeg materiaal hebben om mee uit de voeten te kunnen?
Welke?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
Ik luister al vanaf 19:00 hetzelfde liedje heel de tijd over en over
omdat ie zo goed is
doei kusquote:
heb je het treinnummer opgeschreven??quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
kwam zo'n grote groene zo van trein langs, echt gaaf
en de trein van berlijn die duitse weetjewel
Hij wist toch niet wat UDOWU.nl nou moest gaan voorstellen? Dat weet ie nu wel, nu jij al een opzetje hebt gemaakt.quote:
nee ik moest toch werken enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je het treinnummer opgeschreven??
Papie en mamie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef speedking het volgende:
k geloof niet dat al die chicks 350 neer hebben gelegt
Importeren uit Amerika.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef speedking het volgende:
Dat doen er meer dan je denkt hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef speedking het volgende:
quote:
quote:
3 meningen wie moet ik gelovenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat doen er meer dan je denkt hoor.
wbquote:
Butters... Doe het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
UGG IS UIT AUSTRALIE
tevens heb je ook wel goedkopen van 200/250 euro!
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_80}/categories%3C{catalog01_80_1040}&fh_refview=lister
is dit wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die normale laarzen zijn wel mooi ja
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Butters... Doe het niet.die van die link bedoel je toch enzo, ik bedoel natuurlijk geen uggsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die normale laarzen zijn wel mooi ja
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Stelert!quote:
ik heb handschoentjes van 15 euroquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je handschoen kopen voor 90 euro, ik niet begrijp
Ik heb nog duurdere hoor, alleen die gebruik ik voor boarden dus dan mag het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zou je handschoen kopen voor 90 euro, ik niet begrijp
die van mij zijn van leerquote:
Krijg je nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Stelert!
Ik wil mijn schoenen terug en mijn auto ook! jij hebt ze vast gestolen
ik verdenk jou ervan DIEF!!
waar is mijn geld
ja ok maar dat was zo van gewoon mode handschoenen enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog duurdere hoor, alleen die gebruik ik voor boarden dus dan mag het.
nee die anderequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_80}/categories%3C{catalog01_80_1040}/brand%3E{tommy20hilfiger;alveare;floris;ugg20australia;hilfiger20denim;lacoste}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik ga slapon
kusjon
gr
gr
Ik ga het zeggenquote:
m3?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
die van mij zijn van leer
mannen handschoenen natuurlijk van m3
ligt vast aan mij maar die links doen het niet bij mij hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Boterbartje het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_80}/categories%3C{catalog01_80_1040}/brand%3E{tommy20hilfiger;alveare;floris;ugg20australia;hilfiger20denim;lacoste}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef LompeHork het volgende:
BBQWorst: Onze DM's blijven briljant, daar drink ik er eentje op!
Krijg je van mij een virtueel Herfstbokjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad
Ik had er ook graag eentje op gedronken, maar heb de lading nog niet aangevuld.
Ah, past mooi bij dit weerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krijg je van mij een virtueel Herfstbokje
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
Neuh, ik was aan het DM'en met 1 of andere idiootmaar hij is wel lief, stiekem ben ik verliefd.
Ik wist niet dat je een geheime relatie met Hooidraad had?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef LompeHork het volgende:
Neuh, ik was aan het DM'en met 1 of andere idiootmaar hij is wel lief, stiekem ben ik verliefd.
Onze liefde is nog pril, maar ik denk dat ik de ware gevonden hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een geheime relatie met Hooidraad had?
Niet? Ik dacht dat dat al publiekelijk bekend was gemaakt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een geheime relatie met Hooidraad had?
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we medio december trouwen.
Jij ziet ze nooit rechtsonder ? :")quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
De dm functiede pm fucntie
Eerste paar weken wist ik nieteens dat het bestond bleek later dat ik superveel dms heb gehad mr nooit had gelezen
DM's kun je toch niet over het hoofd zien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
De dm functiede pm fucntie
Eerste paar weken wist ik nieteens dat het bestond bleek later dat ik superveel dms heb gehad mr nooit had gelezen
Ipodquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij ziet ze nooit rechtsonder ? :")
In die seconde hebben we heel wat besproken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een goed gesprek.
Hahahahah nouhouuquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Ik bedoel, ik ben 2.05, en zelfs ik kijk er niet overheen.
Ooh, ok, dan is het wel begrijpelijker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In die seconde hebben we heel wat besproken hoor
O god elke keer als ik bijenkorf zie moet ik mijzelf in bedwang houden om niet te klikken om te gaan online shoppenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
KRIJG ZIN IN WINTER MET KACHEL EN WARME THEE ALS IK DEZE TRUI ZIE
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_80}/whats_new%3E{nieuwe20collectie}&fh_refview=lister
Ik heb zoiets, maar dan in vest vorm, zo lekker warm, alleen pluist wel. Dat is echt kut.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef Boterbartje het volgende:
KRIJG ZIN IN WINTER MET KACHEL EN WARME THEE ALS IK DEZE TRUI ZIE
http://www.debijenkorf.nl(...)/nl_NL/categories%3C{catalog01_80}/whats_new%3E{nieuwe20collectie}&fh_refview=lister
Boks, ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Ik heb nog nooit bij bijenkorf iets gekocht
Wil jij mijn getuige zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, ok, dan is het wel begrijpelijker.
Mag ik als je nicht peettante wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil jij mijn getuige zijn?
En peetvader van ons kindje?
Ik ben zwanger
Ok, maar dan moet jij met BBQSausage trouwenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik als je nicht peettante worden
Omg, dat gaat snel met jullie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wil jij mijn getuige zijn?
En peetvader van ons kindje?
Ik ben zwanger
Ja ik heb dat bij tres bien shop en tenue de nimes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O god elke keer als ik bijenkorf zie moet ik mijzelf in bedwang houden om niet te klikken om te gaan online shoppen
Niet per se, niet dat ik niet wil maar gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ok, maar dan moet jij met BBQSausage trouwen
Of Vaniliaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja ik heb dat bij tres bien shop en tenue de nimes.
Chihuahua? Het is een 8-ling hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg, dat gaat snel met jullie.Ik voel me vereerd, natuurlijk wil ik peetvader worden van jullie chihuahua!
8 Chihuahua's? Doe maar luxe!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Chihuahua? Het is een 8-ling hoor
Dat wordt een zware bevallingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Chihuahua? Het is een 8-ling hoor
Oh, was dat sperma, ik dacht altijd dat het accuzuur was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed sperma enzo. Jij zou beter moeten weten.
Lekker oplikken die slijmquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:28 schreef coban het volgende:
Echt vieze aflevering van supernatural allemaal gatver slijm enzo
Sorry, je bent bevrucht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, was dat sperma, ik dacht altijd dat het accuzuur was.
Kunnen we na de bevalling weer gaan sparen voor een nieuwe buikwandcorrectiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry schat, je weet hoe het werkt.
Maar zie het positief; het is niet je eerste 8-ling
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kunnen we na de bevalling weer gaan sparen voor een nieuwe buikwandcorrectie
Ik ken nog wel een goedkope stucadoor, woont hier op de hoek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neuh, dan ben ik al weg. Ja klopt, ik zal er hard voor werken!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Te laat denk ik, morgen was het zover toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker dan, moet ik er alsnog accuzuur achteraan gooien.
Dat was je zowiezo alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
Nee is van boze geestdan word ik slecht
Ja, nouja, dan maar boven een bak accuzuur hangen de hele dag, moet toch iets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te laat denk ik, morgen was het zover toch?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat was je zowiezo al
/sevillaugh
Schijt ze daar in uit, komt helemaal goed!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, nouja, dan maar boven een bak accuzuur hangen de hele dag, moet toch iets.
Houdoe!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schijt ze daar in uit, komt helemaal goed!
Ome Hork gaat zijn bed opzoeken, tot later tuig!
Mooi, dan doen we dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tot later oude manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hallonquote:
kan beter, met jou?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe is het met jullie allemaal?
Behalve bronchitis, weinig mis. En met jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe is het met jullie allemaal?
Ohw hoezo ?quote:
Awh, beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behalve bronchitis, weinig mis. En met jou
Slaap lekkerquote:
Ja, het is leukquote:
mwah, lange dag gehad. wat tegenvallende dingentjes dit dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw hoezo ?
Ik heb zaterdag date nr 3 met jongen, net geregeld![]()
En vandaag intro van school gehad en was ook leuk en alles![]()
Klasgenootjes ontmoet en die lijken me allemaal best aardig. Verder gewoon 3 andere meisjes in mn klas, meer dan verwacht
Tofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw hoezo ?
Ik heb zaterdag date nr 3 met jongen, net geregeld![]()
En vandaag intro van school gehad en was ook leuk en alles![]()
Klasgenootjes ontmoet en die lijken me allemaal best aardig. Verder gewoon 3 andere meisjes in mn klas, meer dan verwacht
Dankjequote:
Beetje regen erbij en dan heerlijk slapen.quote:
Zeker leuk. Als het niets wordt hoor ik het wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Ja, het is leuk![]()
Ondanks dat zn haar nu een stuk korter is en hij geen krullen meer heeft.
Krullen
Slet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zeker leuk. Als het niets wordt hoor ik het wel.
Vervelend..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
mwah, lange dag gehad. wat tegenvallende dingentjes dit dat.
aah, ik zit echt in een autisten clas, er zitten er al 2 op FOK! exl. mij
School begint 31 oktoberquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zeker leuk. Als het niets wordt hoor ik het wel.
Echt super gehorig in mijn kamertje. Hoop stiekem ook nog op onweer en bliksem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tof
Dan had je ook laat intro!
[..]
Dankje
[..]
Beetje regen erbij en dan heerlijk slapen.
hahahaha, ik typte nog clas ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vervelend..
Hahaha bij mij zitten ook wel een aantal aparte tussen hoor.
Exl ik *
[..]
School begint 31 oktober
[..]
Tuurlijk
Hoe is het zondag? heb dan kermis enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Intronic het volgende:
Zaterdag: regen en 13 graden. Ik voorzie een knusse date.
Regen die is gestolen van Iran met HAARPquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Intronic het volgende:
Schaatsenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef Intronic het volgende:
Ja, dat negeerde ik maarquote:
Net zo kut, iets warmer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe is het zondag? heb dan kermis enzo.
Lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vervelend..
Hahaha bij mij zitten ook wel een aantal aparte tussen hoor.
Exl ik *
[..]
School begint 31 oktober
[..]
Tuurlijk
Onweer. Een van mijn kinderangsten die nog niet weg isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt super gehorig in mijn kamertje. Hoop stiekem ook nog op onweer en bliksem.
zoals ik al zei, lange dag gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schaatsen
[..]
Ja, dat negeerde ik maar
Filmpje, cafétje, en en de rest is geheimquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Schaatsen
[..]
Ja, dat negeerde ik maar
Hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Filmpje, cafétje, en en de rest is geheim.
Nee, maar over minder dan een jaar ga ik voor 8 tot 10 maanden naar phoenix of portugal voor het praktijkgedeeltequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
LekkerMaar heb je dan wel zomervakantie of hoe zit dat?
Goedzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
zoals ik al zei, lange dag gehad
Ik wilde trouwens voor de grap zij typen ipv zij, maar laat ik het maar neit doen
Geheim ? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:44 schreef Intronic het volgende:
[..]
Filmpje, cafétje, en en de rest is geheim.
Hooiquote:
HEE HOEI IS HET MET JOU?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar over minder dan een jaar ga ik voor 8 tot 10 maanden naar phoenix of portugal voor het praktijkgedeelte
[..]
Goedzo
[..]
Geheim ? Waar heb je het over?
[..]
Hooi
Mijn eigen datequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar over minder dan een jaar ga ik voor 8 tot 10 maanden naar phoenix of portugal voor het praktijkgedeelte
[..]
Goedzo
[..]
[..]
Hooi
ditte; wetende dat ik kwart over 7 uit moet om hele dag te werken + examen morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef Roburtt het volgende:
Pfff, kwart voor 12, ik wil slapen maar ben nog aardig actief.
Alleen m'n ogen zijn moe.
Typ eens normaal, anders reageer ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HEE HOEI IS HET MET JOU?
lANG nIET gEZIEN mEISJE, hOE iS dE nIEUWE sCHOOOL?
Wanneer heb jij een date?quote:
Zoo! Dat zijn wel toffe praktijklocaties! Tenminste het klinkt tofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Goedzo
[..]
[..]
Hooi
Hoquote:
Herkenbaar. Voortaan maar een ritme houden van 7/8 uur opstaan ipv uitslapen tot 11 uurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:46 schreef Roburtt het volgende:
Pfff, kwart voor 12, ik wil slapen maar ben nog aardig actief.
Alleen m'n ogen zijn moe.
mijn ritme is kwart over 6 tegenwoordigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
Herkenbaar. Voortaan maar een ritme houden van 7/8 uur opstaan ipv uitslapen tot 11 uur
Zaterdag. Utrecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Typ eens normaal, anders reageer ik niet.
[..]
Wanneer heb jij een date?
achter het station?quote:
pff beetje veeleisend enzo en alles.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Typ eens normaal, anders reageer ik niet.
[..]
Wanneer heb jij een date?
Lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoo! Dat zijn wel toffe praktijklocaties! Tenminste het klinkt tof
Ik ook ! Welke film gaan jullie zien?quote:
Ja fijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pff beetje veeleisend enzo en alles.
Ik had gewoon zin om raar te typen zou nu wel normaal typen omdat jij dat wilt ok
Ik had dit ritmequote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
mijn ritme is kwart over 6 tegenwoordig
Dat had ik elke dinsdagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had dit ritme
Gewoon dat de wekker niet afging maar ik uit mezelf al wakker schrok. Ik had diep medelijden met mezelf die tijd
ritme is 7 uur bij mij. mooie tijd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had dit ritme
Gewoon dat de wekker niet afging maar ik uit mezelf al wakker schrok. Ik had diep medelijden met mezelf die tijd
ik word tegenwoordig wakker om 6 uur uit mezelf en al ga ik dan nog een kwartier slapen voel ik me kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik had dit ritme
Ja ik had dat dus de hele week en het gevolg was dat ik in het weekend ook wakker werd. Gelukkig was ik zo sterk om me om te draaien en er om 1 uur uit te gaan. Wel lastig dan weer de maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |