De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan jaquote:
Ah dat, daar heb je een punt ja. Ik zal er op letten, bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is ontslagen waar hij ontslagen is.
er zitten krasjes in je glasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amaretto. Gouden/Goden drankje.![]()
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn zelfgemaakt, hierop heerst copyright, iedereen die kopieert zonder lief te vragen sleep ik voor het gerecht jeweetz
Wel het verkeerde glas voor Amarettoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals het hoortquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik een partijtje slecht van gegaan op vakantie
Alexandra de Grote is niet perfect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
er zitten krasjes in je glas
kusjekroel
Dudequote:
wel, weet je nog al die punten en zulksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alexandra de Grote is niet perfect.
ik heb geen les gehad, alleen kutboek en hij liet ons al vragen zien en dat waren:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dude
ik heb 4 dagen les gehad voor theorie
het waren 25 examen vragen ik was geslaagd met 2 fout
ja nee zout water doet dus heel erg zeer dat prikt als de teringquote:
Oh ja, moet ik heel hard nadenken. Ik kan me nog vaag iets herinneren daarover.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel, weet je nog al die punten en zulks
perfecterdtder dat je ook bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
én hij zei; we kijken samen na als je teveel fout hebt maar je doet het veilig komen we er wel uit
Boh ik 1. En ook rijbewijs in 1 keer gehaald.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dude
ik heb 4 dagen les gehad voor theorie
het waren 25 examen vragen ik was geslaagd met 2 fout
Het werkt welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ja nee zout water doet dus heel erg zeer dat prikt als de tering
Rubbertje mee dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
én hij zei; we kijken samen na als je teveel fout hebt maar je doet het veilig komen we er wel uit
Wat voor glas dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel het verkeerde glas voor Amaretto
Jaaa maar het irriteert nu dus heel erg want ik had zout gekookt water oplossing.quote:
Nice.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Een statusupdate.
- Login: Af
- Registratie: Af
- Profiel: Af.
- Chat (+irc enzulks): Af
- Downloads (chrome app): Ga ik aan beginnen
- Gastenboek: Komt nog
- Tettenhoek: Komt nog (ga ik fancy maken met upload en imgur api enzo)
- Layout: Ik wacht nog op Patjen. PATJEEEEN
Ideeën welkom
Lol makkelijk,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb geen les gehad, alleen kutboek en hij liet ons al vragen zien en dat waren:
Afremmen:
A: in de bocht
B recht stuk
Hoe oud moet je zijn voor het rijden op heftruk
A 16
B 18
Upload die shit eens dan, kan ik ook nog wat doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Een statusupdate.
- Login: Af
- Registratie: Af
- Profiel: Af.
- Chat (+irc enzulks): Af
- Downloads (chrome app): Ga ik aan beginnen
- Gastenboek: Komt nog
- Tettenhoek: Komt nog (ga ik fancy maken met upload en imgur api enzo)
- Layout: Ik wacht nog op Patjen. PATJEEEEN
Ideeën welkom
spytoolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Zoeken jullie weleens op je eigen naam om te kijken wat anderen over je zeggen?
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Neuh. Boeit mij niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een goed idee. Maak ik de basis dingen, ga jij je dingentjes perfectioneren zoals je dat altijd doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Upload die shit eens dan, kan ik ook nog wat doen.
Okay thx, even halen dan maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders deze:
[ afbeelding ]
Heb jij ook heftruck certificaat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh ik 1. En ook rijbewijs in 1 keer gehaald.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. Maak ik de basis dingen, ga jij je dingentjes perfectioneren zoals je dat altijd doet. [ afbeelding ]
Ik maak blijkbaar wat gevoelens los bij bepaalde users.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee
Is het leuk dan?
Wat? nee, ik bedoel gewoon auto.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb jij ook heftruck certificaat?
Ik had me B in 2 keer
C in 1 keer en CE ook in 1 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |