Hehe, ja vrij schaamteloosquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee jij post overal gewoon als jij! Leuk dat je even buurt trouwens, wie geht's? Bevalt je baantje?
Weerbaarheidstraining klinkt interessant!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, ja vrij schaamteloosik ga er gewoon vanuit dat mensen die ik van hier op fb heb hun mond daar wel houden, en dan mag van mij iedereen het gewoon weten.
Verders goedik had vandaag een weerbaarheidstraining (ik ben te lief voor de klanten), was interessant! Kent iemand de kernkwadranten van Ofman? Echt een eyeopener!
En met jou dan? Nog aan het solliciteren? Wil het al een beetje lukken? Anytime soon?
Ikje sig over die gedeelde meh trouwens
![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die koei is echt megacreepy!
[..]
Weerbaarheidstraining klinkt interessant!Ik ken het niet, die Ofman!
Ik ben pas op vakantie geweest in Barcelona, nu ga ik weer met goeie moed verder solliciteren! Althans, dat is het planIk zie de laatste tijd bar weinig vacatures die op mij aansluiten, lijkt wel! Maar dat komt vast wel weer. Moet ook weer even uit de vakantiemodus
En heb een tijdelijk uitzendbaantje als tekstschrijver (thuiswerk), dat gaat best prima!
De sig is *insert copyright icoontje* Cocoface!En de Mucho plezieros komt van V1z0Rmans
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
VMW had hier ook al wel eens gemeld dat ze onder een kloon in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' postte toch?
Oh, dat ding dat ik onderin beeld kreeg en toen opeens weg was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een DM! Daar ging het dus mis
Barcelona was idd heel tofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Barcelona
Wel een goeie om er even tussenuit te piepen en daarna met frisse moed verder te gaan.
Heb je eventueel ook ander soort werk waar je naar solliciteert? Thuiswerk is in elk geval goed om je in de flow te houden
Heeeelemaal bovenin beeld, naast je PM-envelopje, staat een linkje naar je DM-inbox getiteld 'dm'!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh, dat ding dat ik onderin beeld kreeg en toen opeens weg was.![]()
Kan ik dat nog terugvinden ergens?
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vegeteer wel een beetje thuis, maar ik doe gelukkig leuke dingen in de weekenden en doordeweeks kom ik voornamelijk nog buiten voor boodschappen en sportAchja, als ik een baan heb wil ik vast weer thuiszitten!
XMertquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is echt zo jammer dat je zo ver woont Maria!
Hmm ik heb er wel internet voor nodig, dus dat is afhankelijk van de aanwezigheid van Wi-fi! Misschien eens uitzoeken hoe dat zit bij de biebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Herkenbaaren inderdaad, nu geniet ik echt van een middag vrij en van mn weekends
![]()
Is het een optie om je thuiswerk in de bibliotheek of in een cafe te doen als je een laptop hebt?
Ja true, ook goedkoper enzo, maar soms is het wel fijn om even je huis uit te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
XMertIk zou graag jouw slechter geklede collega zijn!
![]()
[..]
Hmm ik heb er wel internet voor nodig, dus dat is afhankelijk van de aanwezigheid van Wi-fi! Misschien eens uitzoeken hoe dat zit bij de biebAl heeft het ook wel wat dat ik hier gemakkelijk thee kan fixen enzo
Hehe dat is wel zo! Ik heb wel wat moeite met exclusief met werk bezig zijn, vooral omdat mijn huidige tekstschrijfklusje meer productiewerk is zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja true, ook goedkoper enzo, maar soms is het wel fijn om even je huis uit te zijn
En in een bibliotheek ben ik dan ook meer geneigd om te werken ipv te fok!ken
Dat is inderdaad heel netjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Vind het trouwens best netjes van mezelf, ik kan op mn werk wel op fok!, maar ik heb tot nu toe nog maar een paar keer even gespiekt in een topic als ik nieuws verwachtte ofzo, maar nooit ingelogd.
Volgens mij ben je sowieso ontzettend liefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, ja vrij schaamteloosik ga er gewoon vanuit dat mensen die ik van hier op fb heb hun mond daar wel houden, en dan mag van mij iedereen het gewoon weten.
Verders goedik had vandaag een weerbaarheidstraining (ik ben te lief voor de klanten), was interessant! Kent iemand de kernkwadranten van Ofman? Echt een eyeopener!
En met jou dan? Nog aan het solliciteren? Wil het al een beetje lukken? Anytime soon?
Ikje sig over die gedeelde meh trouwens
![]()
Ja bij mij ook. Bord niet leeg is niet van tafel. En je krijgt de rest van de dag/avond ook niets anders meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
Voeding - opvoeding? Ken iemand met 3 koters die voor allemaal zo ongeveer apart kookt omdat het 'lastige eters' zijn. En als ze het toch niet opeten, dan krijgen ze toch gewoon een toetje?
Als ik te lastig was werd ik gewoon met bord en al in de keuken gedumpt tot het op was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja! Ik wist het, maar nu is het out in the open dus kan ik niet meer pochen met mijn geheugenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
VMW had hier ook al wel eens gemeld dat ze onder een kloon in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' postte toch?
Wat flauw zeg...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik dacht even "wat lief, ze doen het licht uit in de trein, dan kan ik lekker verder slapen.". Doen ze het licht weer aan!
Ik ben dan ook met de auto naar het station gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Wat een stormachtig weer!
De rest van de route (ok, eigenlijk de hele route aangezien het vlakbij huis gebeurde) heb ik ook heeeeel veel afstand gehouden steeds (alsof het nut heeft als het met 100 km/h gebeurt, maar daar denken we idd ff niet aan).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nadeel: je schrikt je volledig de tering!![]()
Voordeel: Ben je wel gelijk goed wakker! Alhoewel iets rustiger opstarten wel beter voor je is!
een spiraaltje niet wat voor jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:19 schreef conleche het volgende:
Ik zit er net aan te denken om weer te beginnen aangezien ik momenteel 3 puisten op mijn kin heb. En als je naar mijn borsten kijkt doen ze al pijn en dan moet de buikpijn nog beginnen over een paar dagen.....had niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis die stomme Nuvaring soms best. Alleen kan ik niet helemaal beoordelen wat het psychisch met me doet, omdat dit sws al een abnormale tijd was natuurlijk.
En zowel LB als VNW weer terug in het topic! Hoop dat alles goed met jullie gaat!
boh, schrikken man! Ik zou de auto echt gelijk naar de garage brengen, eignelijk...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De rest van de route (ok, eigenlijk de hele route aangezien het vlakbij huis gebeurde) heb ik ook heeeeel veel afstand gehouden steeds (alsof het nut heeft als het met 100 km/h gebeurt, maar daar denken we idd ff niet aan).
Ik ga morgen. Vandaag drukke dag op het werk met een training (zowel organiseren als deelnemen). Misschien dat ik de auto vanmiddag laat staan en morgenochtend naar de garage rijd. Is misschien wel de beste optie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
boh, schrikken man! Ik zou de auto echt gelijk naar de garage brengen, eignelijk...
Oh dan moet ik nog even kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef V1z0R het volgende:
sommige mensen... wat een domme doos zeg
Hoe die Nicole er bij loopt vind ik trouwens geen kiek!
Oja, Anna was ook weg geweest, hou het soms niet meer bij wie nou op vakantie is of niet.
ja, gaat goed met me. Ik ben alleen nogal verkouden, met hier en daar een vlaag koorts, maar moet heeeeeel veel doen, en dat vind ik niet zo tof. Het liefst zou ik in bed kruipen, maar daar heb ik gewoon echt geen tijd voor....En ik vind het hartstikke tof om naar een bruiloft te gaan in Estland, maar 2 weekeinden reizen vind ik gewoon erg veel. zeker omdat ik over 2 weken weer naar de duutser ga, en ik dus in een maand tijd maar 1 weekend thuis ben...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:11 schreef Perruche het volgende:
Jagar gaat het wel goed met je? je komt niet zo vrolijk over nu je weer terug bent in zweden...!
Goedemorgen allenheerlijk natgeregend op de fiets
wat een storm!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Nu Anna weer terug is van vakantie gaan we weer beginnen, hopelijk aanstaande maandag!
Makes me sad pandaquote:Some experts argue that fat is the wrong target and that salt, sugar and refined carbohydrates should be tackled instead, but Dr Colin Waine, former chairman of the National Obesity Forum, welcomed the move. "All these things need to be looked at, but saturated fats have a higher calorie content than carbohydrates. I don't think you can do everything all at once."
Ik snap niet waarom ze daar nu pas mee komen eigenlijk. Ze kunnen beter gezonde producten wat goedkoper maken zodat mensen met een laag inkomen niet grijpen naar het 'slechte' voedsel omdat dit goedkoper is!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)mark-fat-tax-obesity
fattax in europe! Boter nog duurder, alsof dat slechter is danmargarine
vies surrogaat spul uit de oorlog...
[..]
Makes me sad panda
Goh, wat hebben jouw kinderen gezonde lievelingskostjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:44 schreef Muks het volgende:
hier mamma van 2 kids, maar t is eten wat de pot schaft. Nu is het wel zo dat ik op woensdag overleg over de rest van de week (ik ben alleenstaand) en dat beide kids 1 dag iets mogen eten wat ze erg graag willen. De andere dagen is het eten wat de pot schaft. Ik beslis ver van te voren omdat ik maar 1 dag heb waarop ik fatsoenlijk boodschappen kan doen zonder te worden overlopen door hordes. Dus ik ga me zo de storm in wagen
De komende week staat dit op het menu :
vandaag : hachee met rodekool en verse puree (lievelingskostje oudste)
vrijdag : aardappelroerbak met broccoli, wortel en nog meer groenten
zaterdag : ? want ik krijg eter dus beslissen we samen
zondag : pita pizza's
maandag; : bloemkool met rundersaucijsje (ik heb vis) = lievelingskostje van jongste)
dinsdag bruinebonenschotel met kip
afwisseling dus. En geen week is hetzelfde
Hoe had je dat dan in gedachte? Het verbieden? Of een belasting voor de producenten? Want dat laatste zorgt natuurlijk gewoon voor hogere prijzen voor de consument.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat ze de producenten van ongezonde dingen moeten aanpakken en niet zozeer de consument. En inderdaad, gezonde voeding moet voor iedereen betaalbaar zijn!
bah, dat lijkt me echt doodeng om mee te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben zo geschrokken net! De rem van m'n auto reageerde niet. Weet zeker dat ik wel remde zeg maar, maar er gebeurde niks... Thank god dat ik maar 5 km per uur reed en de auto voor me een trekhaak had. M'n auto moet deze maand sowieso gekeurd, maar dat schuif ik nu maar 1 à 2 weken naar voren
.
En verbod op reclame is geloof ik in het algemeen alleen maar beter voor producenten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Hachee met gekookte aardappeld wat vroeger ook mijn lievelingseteN!
En spinazieschotel.
En de overheid zou, als ze dan toch iets doen, moeten stoppen met het accepteren van lobbys in de voedselindustrie, stoppen met gezonde keuze logos die helemaal niet gezond zijn en het productschap groenten & fruit helpen.
Reclame voor fastfood aanpakken zoals sigaretten en eventueel gezond voedsel subsidieren.
De consument moet inderdaad zelf beslissen, maar ik vraag me af hoeveel mensen echt weten wat gezond en niet gezond is. Meer voorlichting hierover door de overheid zou een eerste stap zijn. Er wordt wel vaak gezegd dat je groente en fruit moet eten, maar ik denk dat als er meer uit wordt gelegd over het waarom, dat het dan meer aankomt bij mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Lago het volgende:
[..]
Hoe had je dat dan in gedachte? Het verbieden? Of een belasting voor de producenten? Want dat laatste zorgt natuurlijk gewoon voor hogere prijzen voor de consument.![]()
Ik vind dat uiteindelijk de consument hier zelf over moet beslissen, al mogen de extra kosten die ongezonde voeding (medische kosten) met zich mee brengen best wel in de prijs mee berekend worden. Inderdaad dus hogere belasting op ongezondere producten, lagere op gezonde spullen.
De biowinkel is dan ook superduur, zeker de groenten. Ik ga vaak naar de AH en koop daar de groenten die "gewoon" uit NL, BE of DU komen. Dat vertrouw ik wel. Andere dingen bij de biowinkel en vlees enzo ook. En speciale dingen als vegetarische spread die niet van tivall is en amandelmelk enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ik koop heel veel bij de biowinkel, omdat het puur en lekkerder is (vind ik), maar ook omdat ik geen koemelk mag. Ik had pas 6 producten gehaald, dat was 17 euro.
Daar kan je 5x van eten bij de Mac
Mijn ouders hebben altijd halvarine (brrr), als puber zei ik altijd als iemand de boter vroeg "bedoel je de nepboter"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)mark-fat-tax-obesity
fattax in europe! Boter nog duurder, alsof dat slechter is danmargarine
vies surrogaat spul uit de oorlog...
[..]
Makes me sad panda
Ja dat is op zich wel zo. Alleen het lastige is dat advertisement ook een hele industrie is. Tv en veel bladen kunnen bestaan door reclame! Als men het helemaal zou afschaffen hebben dus veel meer industrieen een probleem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Lago het volgende:
[..]
En verbod op reclame is geloof ik in het algemeen alleen maar beter voor producenten.Reclame wordt gebruikt om je te onderscheiden van je concurrenten. Als die concurrenten ook geen reclame maken dan ben je relatief gezien helemaal niet slechter af en spaar je wel de kosten voor reclame uit.
[/econome]
Mooi stukje uit de film The Invention of Lying, waar iedereen alleen maar eerlijk kan zijn. Daar was de Pepsi-reclame: "Pepsi. For when they don't have Coke."quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel zo. Alleen het lastige is dat advertisement ook een hele industrie is. Tv en veel bladen kunnen bestaan door reclame! Als men het helemaal zou afschaffen hebben dus veel meer industrieen een probleem.
Maar bij bijv. coca cola en pepsi zie je ook dat ze hun marketingstrategieen op elkaar afstemmen - spendeert de een meer geld, dan de ander ook. Gaat de ander naar beneden, dan de een ook.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mooi stukje uit de film The Invention of Lying, waar iedereen alleen maar eerlijk kan zijn. Daar was de Pepsi-reclame: "Pepsi. For when they don't have Coke."
Klopt, haal mijn groente en fruit bij albert heijn, of als ik tijd heb op de albert cuyp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
De biowinkel is dan ook superduur, zeker de groenten. Ik ga vaak naar de AH en koop daar de groenten die "gewoon" uit NL, BE of DU komen. Dat vertrouw ik wel. Andere dingen bij de biowinkel en vlees enzo ook. En speciale dingen als vegetarische spread die niet van tivall is en amandelmelk enzo.
Wel een vraagje; wat eet je dan bij de mac? Als ik daar soms heen ga ben ik vaak zeker 7 of 8 euro kwijt! (burger menu met salade en een drankje)
Ja maar volgens mij heb je ook menu's van een paar euro, anywayquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
Maar 1 euro hamburger kan je qua verzadiging enzo niet vergelijken met een dubbele boterham kaas. Ik kan makkelijk 5 van die "burgers" op
Volgende keer even naar het Zuiderdiep rennen, om de tien minuten een lijn 11!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd halvarine (brrr), als puber zei ik altijd als iemand de boter vroeg "bedoel je de nepboter"?Ik was echt een vervelende puber, maar daar had ik wel een punt.
Mijn lievelingseten was boerenkool- of andijviestamppot. Nog steeds wel eigenlijk.
Meh, ik dacht dat ik door met de bus te gaan kon voorkomen dat ik doorweekt op mijn werk zou aankomen, maar toen kwam de bus bijna een kwartier te laat en stond ik in de stromende regen + windvlagen op de bushalte.Heb mezelf maar getrakteerd op een koffie verkeerd om op te warmen.
Oneens. Het wordt alleen gemakkelijker gemaakt om ongezond te eten: de keuze is reuze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij heb je ook menu's van een paar euro, anywayt ging om t belachelijke prijsverschil! Ongezond eten is gewoon veel goedkoper
Mja, dat is ook nog wel zeker 10 minuten lopen vanaf die bushalte (Europaweg) en ik dacht dat de bus elk moment kon komen, hij is normaal nooit zo laat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgende keer even naar het Zuiderdiep rennen, om de tien minuten een lijn 11!
Ik ga zo de stad even in voor een cadeautje, bloedprikken, en vanmiddag even naar mn werk. Maar eerst nog even kijken hoe Rudolph courgettekoekjes maakt.
Een zak chips voor 30 cent of een blikje cola voor 20 cent, daar doel ik dan op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oneens. Het wordt alleen gemakkelijker gemaakt om ongezond te eten: de keuze is reuze.
Zoals ik gisteren al postte: leer koken, gebruik verse ingrediënten, maak weekmenu's waarbij je de gerechten zo afstemt op je boodschappen dat je niets weg hoeft te gooien (of gebruik bijvoorbeeld diepvriesgroente) en je bent zéér goedkoop uit, goedkoper dan een patatje + kroket bij de snackbar
Oh, en dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoor![]()
Daarom zei ik ook rennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mja, dat is ook nog wel zeker 10 minuten lopen vanaf die bushalte (Europaweg) en ik dacht dat de bus elk moment kon komen, hij is normaal nooit zo laat.
Cadeautje voor jezelf? Mag ook best.
Vaak wel minder dierlijke vetten en e-nummersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
Vroeger gaven mensen volgens mij 30% uit aan eten, nu nog geen 20% volgens mij?
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoorbio chips is net zo ongezond als lays denk ik
Kcal vergelijken tussen bio en niet bio leert dat wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoorbio chips is net zo ongezond als lays denk ik
Ik ben het niet met je eensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vaak wel minder dierlijke vetten en e-nummersmaar ik doel nu niet op biochips.
Als je voor tussendoortjes kan kiezen voor dure gezonde dingen of goedkope ongezonde dingen... dat bedoel ik
Yeah. Right.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef Nallie het volgende:
Ja maar die zak lays kan je een week mee doen
Even niet meer denk ik. M'n spijsvetering heeftme net ook verteld dat mona browniepudding een no-go is. Maar dat hadden m'n smaakpapillen ook al doorquote:
Dit probeer ik te zeggen. Daarnaast ontbreekt dus heel vaak de kennis over wat gezond is en wat niet. Vrienden van mij vinden pasta met een paar stukjes tomaat en veel kaas namelijk gezondquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef Chicolate het volgende:
Als ik onderweg moet kiezen tussen een bakje pasta van 8 euro, een salade van 6 euro of een kingdeal van 2 euro weet ik het vaak wel. Ongezond eten is dan echt goedkoper, bij die laatste krijg je zelfs drinken erbij.
Ah, en hij zag er nog wel zo veelbelovend uit. Mooi, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Even niet meer denk ik. M'n spijsvetering heeftme net ook verteld dat mona browniepudding een no-go is. Maar dat hadden m'n smaakpapillen ook al door
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Even niet meer denk ik. M'n spijsvetering heeftme net ook verteld dat mona browniepudding een no-go is. Maar dat hadden m'n smaakpapillen ook al door
Heel goed! heb je er broccoli voor in de plaats gekocht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Maarrrr je imago speelt natuurlijk ook mee en als die niet zo best is in de ogen van klanten kun je hem nu moeilijker veranderenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Lago het volgende:
[..]
En verbod op reclame is geloof ik in het algemeen alleen maar beter voor producenten.Reclame wordt gebruikt om je te onderscheiden van je concurrenten. Als die concurrenten ook geen reclame maken dan ben je relatief gezien helemaal niet slechter af en spaar je wel de kosten voor reclame uit.
[/econome]
Koken met pure ingredienten scheelt een boel in de kosten bij ons en als je het eenmaal een beetje kan, kost het niet eens veel tijd. Een verse soep maken kost niet meer tijd dan een pakje soep met een zakje verse groente erdoor bijvoorbeeld. Mensen hebben alleen maar het idee dat het veel meer werk is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
Volgens mij komt een slecht imago niet zozeer door reclame maar meer door dlechte producten en slechte service. UPC deed in der tijd veel aan reclame maar wegens slechte service was het qua imago in de bodem. XS4All deed weinig aan reclame en was "ttop notch".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Maarrrr je imago speelt natuurlijk ook mee en als die niet zo best is in de ogen van klanten kun je hem nu moeilijker veranderen
Precies en dan zijn we terug bij het vorige topic... kinderen leren al dat `lekker` hoort bij ´ongezond´quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:01 schreef Nallie het volgende:
Ik denk ook dat heel veel mensen gezond eten niet direct met lekker associeren.
Hoeveel mensen trekken een vies gezicht bij de biowinkel? Of houden bijna niet van groenten/fruit. Ik zie dat in mijn omgeving heel veel.
Ja hangt met veel dingen samen hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij komt een slecht imago niet zozeer door reclame maar meer door dlechte producten en slechte service. UPC deed in der tijd veel aan reclame maar wegens slechte service was het qua imago in de bodem. XS4All deed weinig aan reclame en was "ttop notch".
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:02 schreef loveli het volgende:
Mensen die een bemoeizuchtige weegschaal willen:
http://nl-nl.forum.ibood.(...)online_coach_module/
Is een biologisch mechanisme, onze hersenen reageren nou eenmaal heftig op hoog calorisch voedsel. Duizenden jaren juist een gebrek aan voedsel heeft daartoe geleidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Precies en dan zijn we terug bij het vorige topic... kinderen leren al dat `lekker` hoort bij ´ongezond´
Ik ken overigens echt geen enkele snoep die het voor mij wint van fruit.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Precies en dan zijn we terug bij het vorige topic... kinderen leren al dat `lekker` hoort bij ´ongezond´
Ik heb als kind echt heel gezond gegeten, elke avond groente en versgeperst sinaasappelsap bij het avondeten, door de week bijna geen snoep en frisdrank, maar de meeste gezonde dingen winnen het voor mij echt niet van een zak chips of een bitterbal hoor. Ik eet die dingen (meestal) niet, maar dat is niet omdat ik het niet lekkerder vind. Het is ook een kwestie van smaak/aanleg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jailbreak: je wilt toch naar B.. Kun je mij pm 'n voor een link voor jou.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Maarrrr je imago speelt natuurlijk ook mee en als die niet zo best is in de ogen van klanten kun je hem nu moeilijker veranderen
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
Leuk, spaarloon komt in een keer vrij.
Zodat iedereen het kan uitgeven om de economische kleren van de keizer zichtbaar te laten lijken? Of zodat het geld nog wat waarde heeft als het vrijkomt?
/cynisch
En gewenning. Vroeger at ik bijna elke dag snoep, had ik er ook steeds zin in. Suikerverslavingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:11 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb als kind echt heel gezond gegeten, elke avond groente en versgeperst sinaasappelsap bij het avondeten, door de week bijna geen snoep en frisdrank, maar de meeste gezonde dingen winnen het voor mij echt niet van een zak chips of een bitterbal hoor. Ik eet die dingen (meestal) niet, maar dat is niet omdat ik het niet lekkerder vind. Het is ook een kwestie van smaak/aanleg.
Ik eet al groentequote:
Slapenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
Ik kwam er achter dat 't vriendje whappen/bellen/smsen/mailen pingen een beetje een hobby van mij isEn als ik dat niet doe vraagt ie: is er iets
![]()
Maar kost veel tijd en kwality time is natuurlijk veel leuker
Dus had bedacht alleen nog voor nuttige dingen te whappen/bellen/mailen/smsen wat resulteerde in 2 dagen radiostilteEn zeeën van vrije tijd.
Ook zit ik te veel achter de computer (moet wel ivm project/muziekjes maar thuis te veel afleiding) dus dat wil ik ook niet meer. Maar nu heb ik zeeën van tijd en geen hobbies meer
Oh en ik wil ook niet meer 3x per week borrel en ieder weekend uitgaan. Moet een beetje speciaal blijven. Dus nu drink ik bijna niet meer en hou ik ook veel tijd over zeg(ook 's ochtends
)
Ik volg al 9 programma's, lees 5 tijdschriften per maand, naar de bios vind ik zonde van m'n tijdik zou een goed boek kunnen lezen
maar ja.
Wat doen jullie als je niet fokt of iets met vrienden doet? (Behalve dus verplichtingen zoals werk etc.)
Ik snap de vraag nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jailbreak: je wilt toch naar B.. Kun je mij pm 'n voor een link?
Wacht af.
Dat is wel waar ja, als ik toevallig een paar dagen achter elkaar ongezond eet (pizza, friet) heb ik daarna helemáál geen zin meer in gezonde dingen. Gaat echt ontzettend snel. Maar goed, als je het een tijdje niet meer eet wordt het ook wel weer makkelijker ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
En gewenning. Vroeger at ik bijna elke dag snoep, had ik er ook steeds zin in. SuikerverslavingNu vind ik het niet eens meer lekker, ja heel af en toe.
Ik slaap al wel 8 uur per dag of zoquote:
Oh, die vind ik oprecht vies. De meeste snoep vind ik best lekker, maar eet ik gewoon niet omdat ik het ongezond vind, maar dit soort meuk blief ik echt niet.quote:
Lees een boek, of hou je huis heel netjes, of ga een instrument bespelen, of doe vrijwilligerswerk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik slaap al wel 8 uur per dag of zoof 9.
O en zelfs als ik dus om de dag sport of iedere dag heb ik nog zo veel tijd
Ik werk 36 uur, dus dat is een hoop tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
Ik kwam er achter dat 't vriendje whappen/bellen/smsen/mailen pingen een beetje een hobby van mij isEn als ik dat niet doe vraagt ie: is er iets
![]()
Dus had bedacht alleen nog voor nuttige dingen te whappen/bellen/mailen/smsen wat resulteerde in 2 dagen radiostilteEn zeeën van vrije tijd.
Ook zit ik te veel achter de computer (moet wel ivm project/muziekjes maar thuis te veel afleiding) dus dat wil ik ook niet meer. Maar nu heb ik zeeën van tijd en geen hobbies meer
Oh en ik wil ook niet meer 3x per week borrel en ieder weekend uitgaan. Moet een beetje speciaal blijven. Dus nu drink ik bijna niet meer en hou ik ook veel tijd over zeg(ook 's ochtends
)
Ik volg al 9 programma's, lees 5 tijdschriften per maand, naar de bios vind ik zonde van m'n tijdik zou een goed boek kunnen lezen
maar ja.
Wat doen jullie als je niet fokt of iets met vrienden doet? (Behalve dus verplichtingen zoals werk etc.)
Herkenbaar. In combinatie met collega's en een makropasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
Oh God, die dropfruit-duo's moest ik eerder wel eens meenemen voor een collega.
"Neem maar 2 zakjes mee"
Weet je het zeker?
"Ja, dan heb ik voor deze week wel genoeg..."
(3 uur later)
Heej, je hebt al een zak op zie ik!![]()
*kijkt nog eens goed*je hebt beide zakken al op ja!?
"Ja, en heb verdomme nog buikpijn ook"
Hahahah, sukkel!
Of jij mij een pm stuuurt. Het lukt mij niet mobiel.quote:
Ik ben nu heel nieuwsgierig naar die kiwicakequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:15 schreef conleche het volgende:
Phaidra: niet meer mee rijden hoor! Ben je geen lid van de ANWB? Dan bellen!! (Zal wel spuit elf zijn)
Gisteren:
:1x brood met gekookt ei
L: beetje groentenlasagne
T: volle kwark met citroen en zoetstof kiwicake
S:hardlopen 6km
T: wodka, chips
D: eikenbladsalade met geitenkaas, biologische spekjes, ui, paprika en gebakken aardappeltjes.
Vandaag:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met filet A. en ui
S: stepshape/interval
L: Beetje groentenlasagne
T: wodka
D: sperzieboontjes, komkommer, paprika met opgebakken rijst en gebakken ei met pindasaus.
Ik heb gisteren voor het eerst wordfeud gedaan! (En gigantisch gewonnen, maar ik kreeg dan ook zulke goede letters. Da's in het echt heul niet.)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:13 schreef Probability het volgende:
![]()
)
maar ja.
Nee gewoon benieuwd wat jullie doen als je geen tv kijkt/computert.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lees een boek, of hou je huis heel netjes, of ga een instrument bespelen, of doe vrijwilligerswerk.
Wordfeudquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst wordfeud gedaan! (En gigantisch gewonnen, maar ik kreeg dan ook zulke goede letters. Da's in het echt heul niet.)
Ga je nu de cola laten staan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh![]()
De laatste keer dat ik me gemeten heb was voor de skripzi geloof ik... Sindsdien zijn er all over wat centimeters bij gekomenWist ik eigenlijk ook wel, maar het concreet op een meetlintje zien is toch even slikken
![]()
Nouja, ik ben nu sinds een paar dagen weer goed bezig, vind ikHopelijk blijf ik gemotiveerd in het kader van: "ik moet overtollig spek kwijt', en word ik niet gedemotiveerd omdat ik flabby ende blah ben
Doe ik sinds ik terug ben uit Barcelonaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je nu de cola laten staan?
Cutieface
Was het maar zo'n feest. Het is meer iets waar het het hele topic al over gaat. Inferieur en goedkoop voedsel: laagje choco, cake en in het midden zit dan groene smurrie waar geen kiwi overgevlogen is. Maar goed de ene cake is nu op en de andere laat ik gewoon dicht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef Probability het volgende:
kiwicake klinkt niet heel aantrekkelijk! haha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik vind het geen leuk spelletje.. Wel voor een paar minuutjes maar kan het geen uur spelen of zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst wordfeud gedaan! (En gigantisch gewonnen, maar ik kreeg dan ook zulke goede letters. Da's in het echt heul niet.)
Deze even kijken, krijg je vast inspiratie van!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh![]()
De laatste keer dat ik me gemeten heb was voor de skripzi geloof ik... Sindsdien zijn er all over wat centimeters bij gekomenWist ik eigenlijk ook wel, maar het concreet op een meetlintje zien is toch even slikken
![]()
Nouja, ik ben nu sinds een paar dagen weer goed bezig, vind ikHopelijk blijf ik gemotiveerd in het kader van: "ik moet overtollig spek kwijt', en word ik niet gedemotiveerd omdat ik flabby ende blah ben
Ik hou er niet van dat het of lekt of sterk ruikt. In een fruithapje met een vork eet ik het wel hoor (maar dan wel vers gesneden door mama/huisgenootje van vriendjequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef Perruche het volgende:
Co doe eens een plaatje van die kiwiacke? ik schrref wikicake
Prob; gek waarom eet je geen fruit? lekker man!
Ik vond uit je posts juist dat je goed bezig was, met sporten enzo!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Doe ik sinds ik terug ben uit BarcelonaHeb er nu ook zelfs geen zin in. Heb bij een vriend thuis laatst ook 3 koppen thee en 1 glas ijsthee gedronken
Do not wantquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deze even kijken, krijg je vast inspiratie van!
Co, kiwi's kunnen dan ook niet vliegen![]()
http://www.dancake.com/en(...)s/Kiwi-Foilcake-300gquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef Perruche het volgende:
Co doe eens een plaatje van die kiwiacke? ik schrref wikicake
Prob; gek waarom eet je geen fruit? lekker man!
Voor de tv/computer hangen is best leuk en fijn maar de tijd gaat zo snel voorbij en eigenlijk doe je dan niets. (Verder niets mis mee)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef Mini. het volgende:
Ik doe de laatste weken door de week echt niet veel behalve werken, eten en slapen.Ja, thuis voor de tv hangen of een tijdschrift lezen. Vanaf deze week heb ik voor het eerst zoiets van "hmm, ik kan eigenlijk nog wel wat gaan doen" als ik thuiskom van m'n werk.
In het weekend zou ik nog wel een computerspelletje willen doen of gaan drummen/pianospelen, maar dan ga ik juist weer leuke dingen doen met vriendje en familie.
Niet te veel aan denkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Do not want![]()
Meh ik vind het stom. Voor mijn gevoel ben ik vet goed bezigMaar da's meer omdat ik er in m'n hoofd iedere dag wel mee bezig ben, dat wil echter niet zeggen dat het in de praktijk ook goed gáát. Nouja sinds een paar dagen post ik ook weer lijstjes enzo. En sporten moet weer 3-4 uur per week worden ipv 2, hooguit 3.
133 dagen houdbaar. Komt dat even goed uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:25 schreef conleche het volgende:
[..]
http://www.dancake.com/en(...)s/Kiwi-Foilcake-300g
Het is Deens zie ik nu. Ik dacht Frans, want ik kom het alleen daar tegen.Maar dat is misschien omdat ik nog nooit in Denemarken ben geweest.
Ja het is scrabble, maar ik vond scrabble ook leuk en intussen ben je aan het chatten wat irritant is, want dan raak je uit je concentratie. Maar dat kan ik natuurlijk ook doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen leuk spelletje.. Wel voor een paar minuutjes maar kan het geen uur spelen of zoIk bedoel, het blijft gewoon scrabble..
Ok ik vond het pas stom toen 't vriendje een niet bestaand woord goedgekeurd kreegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja het is scrabble, maar ik vond scrabble ook leuk en intussen ben je aan het chatten wat irritant is, want dan raak je uit je concentratie. Maar dat kan ik natuurlijk ook doen.
Ja, het is wel minder streng inderdaad!! Ik kreeg 'yo' goedgekeurd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ok ik vond het pas stom toen 't vriendje een niet bestaand woord goedgekeurd kreegNamelijk: Eende
Ja later!
Oe, Xzibit, heul veel woordwaarde?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, het is wel minder streng inderdaad!! Ik kreeg 'yo' goedgekeurd.Wat is in godsnaam 'eende', de verleden tijd van het dobbelspelletje enen?
Bij mij werkt t als er geen troep is, of wil vriendje troep? Das lastiger!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loslaten is lastig jaOmdat ik er júist mee bezig moet zijn ivm plannen en mezelf motiveren enzo
Anders schuif ik ongemerkt zo troep mijn waffel in
![]()
Ik ga nu als het goed is wel eens met het vriendje body pumpen
Nee, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Voor de tv/computer hangen is best leuk en fijn maar de tijd gaat zo snel voorbij en eigenlijk doe je dan niets. (Verder niets mis mee)
Heb het over de periode van 18.00/19.00 na werk/na 't eten
Als ik een tijdschrift/boek lees ja dan is er 1 max 2 uur voorbij en dan denk ik hmm.. dan is het dus misschien 20.00 hooguit 21.00 uur en dan heb je nog de halve avond. Terwijl met tv is het vaak van huh is het alweer zo laat??
Of misschien heb alleen ik dat
Waarom koop je die troep dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loslaten is lastig jaOmdat ik er júist mee bezig moet zijn ivm plannen en mezelf motiveren enzo
Anders schuif ik ongemerkt zo troep mijn waffel in
![]()
Ik ga nu als het goed is wel eens met het vriendje body pumpen
Oehquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie en V1z: vriendje begint er wel vaak overen ik laat me dan makkelijk overhalen, want nee zeggen daar ben ik niet zo goed in
Voor mn gevoel valt het allemaal best mee, de afgelopen weken hadden we vaak een koek 's avonds ofzo. Maar ik blok vast allerlei dingen uit, zoals ijsjes met warm weer die er ook wel waren
![]()
Achja, frisse moed en idd troep maar weer uitbannen
Ik denk dat het probleem is, dat je goed genoeg eet om op gewicht te blijven als je nooit uit de band zou springen, maar omdat je dat wel af en toe doet, komen er heel langzaam kilo's bij. Schrijf nog eens een basislijstje op? Van wat je eet als je niks raars erbij eet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nallie en V1z: vriendje begint er wel vaak overen ik laat me dan makkelijk overhalen, want nee zeggen daar ben ik niet zo goed in
Voor mn gevoel valt het allemaal best mee, de afgelopen weken hadden we vaak een koek 's avonds ofzo. Maar ik blok vast allerlei dingen uit, zoals ijsjes met warm weer die er ook wel waren
![]()
Achja, frisse moed en idd troep maar weer uitbannen
Sex kan iig nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja het is scrabble, maar ik vond scrabble ook leuk en intussen ben je aan het chatten wat irritant is, want dan raak je uit je concentratie. Maar dat kan ik natuurlijk ook doen.
Ik daag je ook uit hoorquote:
Dat denk ik ook ja! En in mn hoofd ben ik dan goed bezig, omdat 'af en toe iets lekkers' ook moet kunnenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is, dat je goed genoeg eet om op gewicht te blijven als je nooit uit de band zou springen, maar omdat je dat wel af en toe doet, komen er heel langzaam kilo's bij. Schrijf nog eens een basislijstje op? Van wat je eet als je niks raars erbij eet?
Is goed hoor, simultaan scrabbelen ftw. Ik ga echter tussendoor wel andere dingen doen nu.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Sex kan iig nieten het random board is ook kut. Verder wel leuk. Kan het nu niet terugvinden maar afgelopen weekend het bericht van de speld over wordfeud
![]()
O: ei, koffie, 2 boterhammen
T: koffie
L: 4 boterhammen pindakaas
T: koffie/water
D: ?
[..]
Ik daag je ook uit hoor
Morgenavond een paar biertjes en ertussen geen idee.
Eens!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Perruche het volgende:
XM ik zei het gisteren ook al maar of je hebt het niet gelezen of je wilde niet reageren maa rik houd gewoon vol;
Waarom eet je zo weinig? Wat je eet is prima, maar het is Te Weinig! Je lichaam voelt zich niet goed, je hebt dingen nodig. En als planning is het helemaal kut met peren. Maak dan tenmonste een goede planning, dan lijkt het nog ergens op.
Dat is ook echt ideaal, 3 dagen per beurt ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Is goed hoor, simultaan scrabbelen ftw. Ik ga echter tussendoor wel andere dingen doen nu.
Ik heb niet zoveel trek atm... lichamelijke activiteit is ook nul, aangezien ik nu niet kan RPMenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Perruche het volgende:
XM ik zei het gisteren ook al maar of je hebt het niet gelezen of je wilde niet reageren maa rik houd gewoon vol;
Waarom eet je zo weinig? Wat je eet is prima, maar het is Te Weinig! Je lichaam voelt zich niet goed, je hebt dingen nodig. En als planning is het helemaal kut met peren. Maak dan tenmonste een goede planning, dan lijkt het nog ergens op.
Dat is geen excuus. Doe eens een nieuwe planning?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel trek atm... lichamelijke activiteit is ook nul, aangezien ik nu niet kan RPMen.
Op dit moment: Zumba en soms Battle (schoppen en meppen), soms pump, soms extra aerobic-achtig lesje oids. Ik merk wel dat ik van Battle en Pump meer spierpijn krijg dan van Zumba, veelal! Maar da's denk ik ook deels omdat ik nu vaak in de avond wat moeite heb met voluit gaan als ik De Buik niet vertrouwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:52 schreef Probability het volgende:
maria: ik weet niet precies welke lesjes jij volgt, maar bij bepaalde lessen heb ik het idee dat ik wel strakker word enz maar dat ik er niet heel veel mee verbrand/van afval.
bijv 2 x per week kickboksen: in no time 5 kilo afgevallen, strakke buik enz
2x per week spinning: iets strakker, maar werd juist iets dikker
en bij bbb/total bodyworkout/zumba/bodypump heb ik ook het idee dat ik lekker heb bewogen maar dat 't niet genoeg is (voor mij) om af te vallen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:
Mijn nieuwe plan is 1x per week de volgende lessen:
Bootcamp: voor de kcals
Pump: voor spieren
Combat: voor conditie
Balance: voor lenigheid
Murgh word al bang als ik er naar kijk!
Probeer wel een extra boterham en nog een stukje fruit dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Doe eens een nieuwe planning?
Dit is echt nog geen 1000 kcals volgens mij. verwacht je dat je lijf daarop beter kan worden? Think again.
Ik word er gewoon boos van
Dit topic is toch 1 grote herhaling van zetten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en snorry voor het déja vu gehalte van mijn postsEens in de zoveel tijd is het het 'Maria komt er weer eens achter dat ze een spekkie is'-vragenuurtje vol goeie voornemens en sad smileys
![]()
Maar ik meen de goeie voornemens iedere keer!
Tevens drie op een rij!![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:55 schreef Perruche het volgende:
Mijn nieuwe plan is 1x per week de volgende lessen:
Bootcamp: voor de kcals
Pump: voor spieren
Combat: voor conditie
Balance: voor lenigheid
Murgh word al bang als ik er naar kijk!
Goed plan!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een extra boterham en nog een stukje fruit dan.
*boks doet*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en snorry voor het déja vu gehalte van mijn postsEens in de zoveel tijd is het het 'Maria komt er weer eens achter dat ze een spekkie is'-vragenuurtje vol goeie voornemens en sad smileys
![]()
Maar ik meen de goeie voornemens iedere keer!
Tevens drie op een rij!![]()
Ja maar de meesten boeken wel eens vooruitgangquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dit topic is toch 1 grote herhaling van zetten?Maar daardoor niet minder gezellig ende
en good for you!
Dit ziet er inderdaad uit als een lijst waar je gelijk op blijft. Dus je zal iets moeten veranderen. Of anders eten. Misschien gewoon echt alle frisdrank skippen? Zo lekker is dat toch niet? Of praat ik nu te veel vanuit mijzelf? En probeer licht te avondeten, misschien zelfs zonder carbs? Of meer/anders sporten. Hardlopen is echt niks voor jou? Ik merk dat als ik dat erbij doe het zoveel makkelijker is om op gewicht te blijven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja! En in mn hoofd ben ik dan goed bezig, omdat 'af en toe iets lekkers' ook moet kunnen!
Basislijstje is ongeveer:
O: twee sneetjes brood met beleg (vleeswaar, kaas, soms hagelslag)
T: soms bakje yoghurt of wortels of fruit of beschuit/broodachtig iets, soms niks
L: twee sneetjes brood met beleg (gekookte eitjes, vleeswaar, kaas, soms tonijnsalade of groenvoer)
T: zie T1Al is het hier zelden niks
Soms ook extra gekookt eitje of nootjes
D: gewoon avondetenindien sport niet te zwaar
T: een glas limo ofzo, indien sport soms nog wat eten zoals zuivel
Dit is hem wel geloof ikMet dus ongezondere wisselingen erin, zoals ongezonde D's of T's. En ik moet nog steeds werken aan een ritme, omdat ik nogal onregelmatig eet (ik heb weer brak geslapen en moet nu nog ontbijten
![]()
). Dus dat is weer een goed voornemen met ingang van morgen
Het lijkt helemaal niet zoveel, maar misschien is het voor mij toch teveel?![]()
Ik denk dat wat koolhydraten skippen wel helpt inderdaad, dus misschien wat minder brood en dan vervangen door crackers (minder carbs) salade, omeletje, etc. Je werkt thuis toch? Dus je kan makkelijk wat maken! Of een lekkere fritattaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit ziet er inderdaad uit als een lijst waar je gelijk op blijft. Dus je zal iets moeten veranderen. Of anders eten. Misschien gewoon echt alle frisdrank skippen? Zo lekker is dat toch niet? Of praat ik nu te veel vanuit mijzelf? En probeer licht te avondeten, misschien zelfs zonder carbs? Of meer/anders sporten. Hardlopen is echt niks voor jou? Ik merk dat als ik dat erbij doe het zoveel makkelijker is om op gewicht te blijven.
En misschien moet je een vast moment nemen om iets lekkers te eten. Dus bv alleen zaterdagavond. Of 2 dingen in de week op een zelf te kiezen moment. Zoiets?
Of gaan lowcarben natuurlijk.
Créme fraiche??? Das toch hartstikke vet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Mobiele lijst:
o: omelet van 2 eieren, 2 plakjes ham in stukjes erdoor.
T; plakje zalm met kruidenkaas
l; salade met spinazie tomaat en geitenkaas
T; augurk met plakje ham en kaas
d: restje broccolisoep,met kipreepjes , vis en eentomaten salade
T; creme fr met limoen en zoetstof
:-)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Créme fraiche??? Das toch hartstikke vet?
Ziet er goed uit. Lekker die cr. fr. met limoen hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Mobiele lijst:
o: omelet van 2 eieren, 2 plakjes ham in stukjes erdoor.
T; plakje zalm met kruidenkaas
l; salade met spinazie tomaat en geitenkaas
T; augurk met plakje ham en kaas
d: restje broccolisoep,met kipreepjes , vis en eentomaten salade
T; creme fr met limoen en zoetstof
:-)
Frisdrank helemaal skippen is voor voorlopig sowieso het plan jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit ziet er inderdaad uit als een lijst waar je gelijk op blijft. Dus je zal iets moeten veranderen. Of anders eten. Misschien gewoon echt alle frisdrank skippen? Zo lekker is dat toch niet? Of praat ik nu te veel vanuit mijzelf? En probeer licht te avondeten, misschien zelfs zonder carbs? Of meer/anders sporten. Hardlopen is echt niks voor jou? Ik merk dat als ik dat erbij doe het zoveel makkelijker is om op gewicht te blijven.
En misschien moet je een vast moment nemen om iets lekkers te eten. Dus bv alleen zaterdagavond. Of 2 dingen in de week op een zelf te kiezen moment. Zoiets?
Of gaan lowcarben natuurlijk.
Zit in havermout minder carbs ja? Ik dacht dat het carby was, ivm dat de textuur zo heavy isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat wat koolhydraten skippen wel helpt inderdaad, dus misschien wat minder brood en dan vervangen door crackers (minder carbs) salade, omeletje, etc. Je werkt thuis toch? Dus je kan makkelijk wat maken! Of een lekkere fritatta![]()
's ochtends misschien yoghurt/havermout ipv boterhammen?
Doe je suiker in koffie/thee? Dat is ook vaak meer dan je denkt!
Vet is niet per se slecht, toch? Zeker als je helemaal (of bijna) geen carbs eet. En met de rest van Cali's lijstje kan ze dat volgens mij prima hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Créme fraiche??? Das toch hartstikke vet?
klopt. Als je geen tot weinig carbs eet, kan je meer (gezonde) vetten eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vet is niet per se slecht, toch? Zeker als je helemaal geen carbs eet. En met de rest van Cali's lijstje kan ze dat volgens mij prima hebben.
Nee havermout zitten wel carbs in, maar dat is gezond en vult goed, variatie is ook belangrijk!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Frisdrank helemaal skippen is voor voorlopig sowieso het plan jaHeb er momenteel gek genoeg ook geen zin in, dus dat scheelt!
Licht avondeten is ook een goeie! Op dagen dat ik in de avond wil sporten eet ik vaak redelijk carbloos, dat kan vaker.
Hardlopen is echt niks voor mij denk ik, vorige keer dat ik Evy deed kreeg ik een ontsteking in m'n voet en volgens de podoloog heb ik een dusdanig gek loopje dat het niet echt een sport voor mij is![]()
Snacks ga ik ook proberen zoveel mogelijk te bannenIk moet maar wat strenger zijn voor mezelf als ik bezoek heb / op bezoek ga
![]()
Low carb, tja het is iedere keer aanlokkelijk en uiteindelijk doe ik het toch steeds niet!
[..]
Zit in havermout minder carbs ja? Ik dacht dat het carby was, ivm dat de textuur zo heavy isGisteren en eergisteren heb ik havermout gegeten! Wel met suiker en banaan erdoor, misschien eens zien of het zonder te eten is
![]()
En dingen maken kan idd!Brood is zo makkelijk en goedkoop
Maar goed, het hoeft helemaal niet zo duur te zijn natuurlijk.
In koffie en thee doe ik geen suiker![]()
Beide iig bedankt voor de tipssss!
Ja dat denk ik ook wel, maar t lijkt me echt viesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vet is niet per se slecht, toch? Zeker als je helemaal (of bijna) geen carbs eet. En met de rest van Cali's lijstje kan ze dat volgens mij prima hebben.
Buienradarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Zo zeg ben je ff ochtendje boodschappen doen, jullie schrijven wat af. Nou de lidl heb ik met de fiets gedaan, daarna was ik zo nat dat ik eerst kon douchen en opwarmen dus de rest met Tuf gedaan.
En nu...schijnt de zon
*jaloers*quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
creme fraiche is
zo, ik ga maar 's fietsen!![]()
tot later!
![]()
college
![]()
That's it, ik ga straks een pak havermout kopen! Mijn cruesli is op 1 portie na toch op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:36 schreef loveli het volgende:
Haver is niet voor niets het ideale krachtvoer voor werkpaarden. Havermout heeft wel carbs, maar bevat ook heel veel gezonde stofjes en eiwit en vet. Ja, vet. Door die combo is het niet 1 2 3 uit je systeem vertrokken, maar kun je er best even op vooruit.
Haver is goed voor de suikerhuishouding.
Ik heb ook Europshopper! Ies goedkoop!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
That's it, ik ga straks een pak havermout kopen! Mijn cruesli is op 1 portie na toch op.
Welk merk havermout nemen jullie trouwens? Ik had de vorige keer gewoon die van Euroshopper, ik vond hem niet vies. Die is verder toch even gezond als andere, of niet?
Goh, het begint hier zowaar ook op te klaren. Alleen jammer dat ik nog steeds nat ben van vanochtend.
Honing is inderdaad beter, of appelstroop!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okee, dan ga ik zo als T of L havermout fixen!Eens zonder suiker proberen, als ik het heel bah vind kan ik er altijd nog wat honing/suiker doorheen mikken
![]()
En ontbeten met broodje Co met pittige rauwkost!
[..]
*jaloers*
Die zei dus droog vanaf half 9... nou mooi niet dus. Weet niet wat zij droog noemen maar dit was het niet.quote:
^^quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook Europshopper! Ies goedkoop!
deze comment is geweldigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.facebook.com/g(...)58.1631240273&type=3 ook wel heel bijzonder dit..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
deze comment is geweldig
ik trek haar hoofd niet meer! grijp haar snel!
daar ben ik dus ook benieuwd naarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:10 schreef loveli het volgende:
Leuk, spaarloon komt in een keer vrij.
Zodat iedereen het kan uitgeven om de economische kleren van de keizer zichtbaar te laten lijken? Of zodat het geld nog wat waarde heeft als het vrijkomt?
/cynisch
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh![]()
![]()
Ga ik doen!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
post de komende tijd ook trouw je lijstje en probeer regelmatig te sporten.
Houdt je tummy zich weer rustig?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noek had het gisteren over havermoutpannenkoeken, dat vond ik ook intrigerend!
*bikini foto op gaat zoekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Nu ben ik er echt flauw van! Jailbait die als profielfoto een foto in bikini hebben, die constant in de 'Mensen die je misschien kent'-gedeelte van FB verschijnen![]()
....must.....not....click....
Klinkt apart, ook eens proberen. En waarom alleen de eiwitten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Havermout, eiwitten en wat kwark mengen en bakken in olijfolie. Zo doe ik dat en ik vind het lekker. Easy does it.
Je kunt het eten met banaan/bosbessen/kaneel/pindakaas of honing. Er zijn op internet heel veel recepten te vinden. Ze vullen goed en het is makkelijk mee te nemen voor onderweg. Nu eet ik sowieso veel dingen die een aanvulling zijn op mijn trainen dus ik eet nogal functioneel waarbij "lekker" niet het meest belangrijke is. Wel ben ik er echt van gaan houden maar ook om het gevoel dat het me geeft.
Ben nu thuis dus ga zo een pannetje havermout opzetten. /oma
Mooie hoornquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Havermout, eiwitten en wat kwark mengen en bakken in olijfolie. Zo doe ik dat en ik vind het lekker. Easy does it.
Je kunt het eten met banaan/bosbessen/kaneel/pindakaas of honing. Er zijn op internet heel veel recepten te vinden. Ze vullen goed en het is makkelijk mee te nemen voor onderweg. Nu eet ik sowieso veel dingen die een aanvulling zijn op mijn trainen dus ik eet nogal functioneel waarbij "lekker" niet het meest belangrijke is. Wel ben ik er echt van gaan houden maar ook om het gevoel dat het me geeft.
Omdat ik het eigeel vaak links laat liggen. Zit tussen mijn oren. Ik weet dat eigeel juist goede stoffen bevat, toch gebruik ik ze amper.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Klinkt apart, ook eens proberen. En waarom alleen de eiwitten?
Ik doe vaak maar wat maar google is goedle.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooie hoorn
Klinkt puik! En hoeveel spul (havermout/ei/kwark) heb je dan nodig voor 1 persoon?Ik maak tot nu toe steeds teveel havermout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
^^quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef Perruche het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof wel, dat je na elke lichamelijke inspanning eerst een paar minuten heel hard bezig bent met vooral níet overgeven, op een dag waarop je aldoor van hot naar her aan het fietsen bent.
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet de motregenradar hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef Muks het volgende:
[..]
Die zei dus droog vanaf half 9... nou mooi niet dus. Weet niet wat zij droog noemen maar dit was het niet.
lust je rijstwafels? Die zou je ook als T kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ga ik doen!![]()
De tummy gaat beter dan voor de vakantie, dus da's fijn! Hier en daar nog wat bloated en gisteravond rommelde het wat omdat ik laat gegeten had, maar al met al lijkt er verbetering in te zitten
wat wil je precies weten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Zeker niemand hier die iets weet over fiscale dingen rond een echtscheiding?
Niet heel graag, dan heb ik liever volkorenbeschuitjes oidsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lust je rijstwafels? Die zou je ook als T kunnen gebruiken.
Kweenie! Gewoon proberen. Dan weet je het gelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:36 schreef Nallie het volgende:
Ziet er goed uit. Zou t ook lukken met sojayoghurt...
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Nallie het volgende:
ik zit heul veul kikkererwten te eten, maar kom er net achter dat die vrij hoog zitten in calorieën...
Ik weet dat de meningen hier verdeeld zijn over Slankie, maar ik at vroeger wel vaker volkoren-Wasa (of de nep AH-variant dan) met Slankie als T. Twee van die dingen zijn samen misschien 100kcal ofzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje
[..]
Niet heel graag, dan heb ik liever volkorenbeschuitjes oids
170 per 100 gr, maar er zit 200 gr door mn saladequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? was iets van 130 per 100gr of zo
* wijst naar OPquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
170 per 100 gr, maar er zit 200 gr door mn salade
Ik wel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
* wijst naar OP
Kikkererwten zijn goed voedsel, vol vezels en vitamines. Dus dan maakt het niet uit dat je daar wat meer van neemt toch?
Neem ook aan dat jij die salade niet alleen opeet als er al 200gr kikkererwten inzitten
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mbt havermoutpannenkoeken: met Griekse yoghurt ipv kwark kan het iig NIET! *wast mond*
Ik mis duidelijk basiskennis mbt zuivel, getsie wat was dit vies!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]kwark of melk zijn dan ook erg eiwitrijk in tegenstelling tot griekse yoghurt
Melk, kwark, kaas < eiwitrijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mis duidelijk basiskennis mbt zuivel, getsie wat was dit vies!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik mis duidelijk basiskennis mbt zuivel, getsie wat was dit vies!
jawel, mijn man... dus als je wat wil weten, PMquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef loveli het volgende:
Zeker niemand hier die iets weet over fiscale dingen rond een echtscheiding?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mbt havermoutpannenkoeken: met Griekse yoghurt ipv kwark kan het iig NIET! *wast mond*
Blubbig en uitmekaarvallendquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik trouwens altijd magere kwark. Hoe zag het er eigenlijk uit?
Ah dan werkt sojayoghurt ook niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Blubbig en uitmekaarvallendIk vond het al raar dat er geen omdraaibare pannenkoek van te fixen viel
![]()
![]()
O: broodje Co
L: havermout
T: snee brood met kaas
T: wortel
D: Ajam paniki met geroerbakte kool/komkommer/ui
S: Zumba
T: glas limo
Jaaa ik hou ervanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]kwark of melk zijn dan ook erg eiwitrijk in tegenstelling tot griekse yoghurt
Salade van kikkererwten Nallie ?
Maar dan skip je toch liever het mais dan te korten op kikkererwten?
Misschien maar eens proberen... Blijf nu hangen bij voornamelijk spinazie of rucolaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaaa ik hou ervan, heb nu gewoon de helft van de salade gegeten! Was ook meer dan genoeg!
Looking goodquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberen... Blijf nu hangen bij voornamelijk spinazie of rucola
Spammen omdat het kan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |