volgens mij zijn het berry granola bars.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die tweede lijkt wel crumbleMijn havermout ziet eruit als bruine kots
Maar het smaakt wel prima. Ik maak alleen steeds veul teveel
Daar kun je je inderdaad behoorlijk ziek van voelen... Misschien dat stomen of smeren met Vaporub helpt om de boel weer wat open te maken? En een ouderwetse grog voor het slapen gaan, baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel kcal zitten er in strepsils?
Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
Hot Coldrex of Citrosan met extra citroensap en zoetstof, daar voel je je wel (tijdelijk) beter door.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel kcal zitten er in strepsils?
Boh, ik vind het niet meer leuk. Vroeger vond ik mensen die ziek waren van verkouden zijn maar mietjes, amar nu voel ik me echt gammel...
Die slik ik alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Jij doet 50/50 Perr? Vind 20/80 al een goede comboVooral omdat er dan nog banaan in stukjes door gaat.
Jagar, beterschap!Strepsils zijn verwaarloosbaar qua kcals trouwens.
B12 Nallie!
quote:'Nederlanders eten niet gezond genoeg'
Vrijwel alle kinderen vanaf 7 jaar (98 procent) eten niet genoeg groente. Volgens de normen zouden ze drie opscheplepels groente per dag moeten eten.
Dat blijkt uit een onderzoek van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dat woensdag is gepresenteerd.
Ongeveer 84 procent van de volwassenen komt niet aan de norm die voor hen geldt: vier opscheplepels per dag. Nederlanders eten ook te weinig fruit en vis. Bovendien werken ze te veel ongezonde vetten naar binnen.
Valt voor mij beetje in de categorie van:quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Valt voor mij beetje in de categorie van:
Dronken man aangetroffen in café. Hoer vraagt geld voor pijpbeurt. Radio 1 favoriet onder senioren. Rutger Castricum gezien in winkelcentrum. Conflict binnen de PvdA. Film vertoond in bioscoop. Vrouwen naakt in Rotterdamse sauna. Bose adverteert in HP/deTijd. Moslims woedend de straat op in Islamabad. Chinees restaurant serveert rijst. Veel mensen weg tijdens vakantie. Limburgse aannemer verdacht van corruptie. Nico Dijkshoorn leest voor uit eigen werk. Drugs aangetroffen op dance-feest. Internetters het vaakst online. Veel doden bij treinramp in India. Jeruzalem toneel van onrust. Groningers hebben accent. Winkelketen Blokker komt met aanbieding. Kerstmis valt dit jaar op 25 december. Koningin Beatrix aanwezig bij opening. Erben Wennemars gevallen op de 500 meter. Internetfenomeen Bert Brussen verwikkeld in ruzie. Auto's in brand in Amsterdam-West.
Schaamteloos gejat: klik
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.quote:
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
Het gaat ook om het aanleren van goede eetgewoontes en wat gezond eten is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat het er zoveel zijn had ik niet verwacht, dat gewoon maar 2% van de kinderen wel genoeg groente krijgt. Maar goed, ze worden ook weer niet massaal ziek dus misschien is die norm ook wel erg streng.
En heel veel mensen zien "te dik zijn" (niet gelijk morbide obesitasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Valt voor mij beetje in de categorie van:
Schaamteloos gejat: klik
Maar dan spelen er nog veel meer dingen mee, zoals hoeveel suiker, verzadigd vet, hormonen en weet ik wat voor andere rotzooi die kinderen binnen krijgen, en hoe weinig ze bewegen. Als je dan 2 i.p.v. 3 opscheplepels groente eet lijkt dat me nog het minste van je problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoeveel % van de volwassenen heeft last van een welvaartsziekte? Juist, ze worden wel massaal ziek. Alleen niet allemaal vandaag.
Serieus? Het verbaast mij echt totaal niet. Als ik gewoon eens oplet wat mensen in de supermarkt in hun kar en op de band flikkeren, hoe ze zakken patat naar binnen staan te douwen op zaterdag in de stad, hoe weinig collega's ik fruit zie eten, hoe vaak je in restaurants ziet dat mannen hun groente / salade laten liggen.. Nee, ik kijk er niet van op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
heb ze niet allemaal gelezen maar soort van "stating the obvious" ofzo? ik vind het niet zo obvious, dat niet iedereen gezond eet ok, maar slechts 2%?
Is er misschien een snackbar gesneuveld daar of zijn zij de enige patatdealers?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef V1z0R het volgende:
De omzet in m'n ouders hun snackbar is met 60% toegenomen in de laatste tien jaar...
Het aantal inwoners in het dorp is gestegen met 5%
Onzin, kinderen krijgen vanzelf honger, gewoon geen toetjes geven onder het mom van "dan krijgen ze toch wat binnen" helpt al best.. Kinderen leren "lekker" te associeren met "ongezond" en dat verzinnen ze echt niet zelf. Misschien zijn heel veel ouders gewoon bizar slecht in kokenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef _aurum_ het volgende:
is het ook niet zo dat de meeste kinderen sowieso dramatische eters zijnJe mag blij zijn als je een ons groente per dag naar binnen geduwd krijgt....
Dus misschien eten ze het wel, maar niet genoeg
/advocaat van de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |