Hehe, ja vrij schaamteloosquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee jij post overal gewoon als jij! Leuk dat je even buurt trouwens, wie geht's? Bevalt je baantje?
Weerbaarheidstraining klinkt interessant!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, ja vrij schaamteloosik ga er gewoon vanuit dat mensen die ik van hier op fb heb hun mond daar wel houden, en dan mag van mij iedereen het gewoon weten.
Verders goedik had vandaag een weerbaarheidstraining (ik ben te lief voor de klanten), was interessant! Kent iemand de kernkwadranten van Ofman? Echt een eyeopener!
En met jou dan? Nog aan het solliciteren? Wil het al een beetje lukken? Anytime soon?
Ikje sig over die gedeelde meh trouwens
![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die koei is echt megacreepy!
[..]
Weerbaarheidstraining klinkt interessant!Ik ken het niet, die Ofman!
Ik ben pas op vakantie geweest in Barcelona, nu ga ik weer met goeie moed verder solliciteren! Althans, dat is het planIk zie de laatste tijd bar weinig vacatures die op mij aansluiten, lijkt wel! Maar dat komt vast wel weer. Moet ook weer even uit de vakantiemodus
En heb een tijdelijk uitzendbaantje als tekstschrijver (thuiswerk), dat gaat best prima!
De sig is *insert copyright icoontje* Cocoface!En de Mucho plezieros komt van V1z0Rmans
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
VMW had hier ook al wel eens gemeld dat ze onder een kloon in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' postte toch?
Oh, dat ding dat ik onderin beeld kreeg en toen opeens weg was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was een DM! Daar ging het dus mis
Barcelona was idd heel tofquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Barcelona
Wel een goeie om er even tussenuit te piepen en daarna met frisse moed verder te gaan.
Heb je eventueel ook ander soort werk waar je naar solliciteert? Thuiswerk is in elk geval goed om je in de flow te houden
Heeeelemaal bovenin beeld, naast je PM-envelopje, staat een linkje naar je DM-inbox getiteld 'dm'!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Oh, dat ding dat ik onderin beeld kreeg en toen opeens weg was.![]()
Kan ik dat nog terugvinden ergens?
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vegeteer wel een beetje thuis, maar ik doe gelukkig leuke dingen in de weekenden en doordeweeks kom ik voornamelijk nog buiten voor boodschappen en sportAchja, als ik een baan heb wil ik vast weer thuiszitten!
XMertquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is echt zo jammer dat je zo ver woont Maria!
Hmm ik heb er wel internet voor nodig, dus dat is afhankelijk van de aanwezigheid van Wi-fi! Misschien eens uitzoeken hoe dat zit bij de biebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Herkenbaaren inderdaad, nu geniet ik echt van een middag vrij en van mn weekends
![]()
Is het een optie om je thuiswerk in de bibliotheek of in een cafe te doen als je een laptop hebt?
Ja true, ook goedkoper enzo, maar soms is het wel fijn om even je huis uit te zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
XMertIk zou graag jouw slechter geklede collega zijn!
![]()
[..]
Hmm ik heb er wel internet voor nodig, dus dat is afhankelijk van de aanwezigheid van Wi-fi! Misschien eens uitzoeken hoe dat zit bij de biebAl heeft het ook wel wat dat ik hier gemakkelijk thee kan fixen enzo
Hehe dat is wel zo! Ik heb wel wat moeite met exclusief met werk bezig zijn, vooral omdat mijn huidige tekstschrijfklusje meer productiewerk is zeg maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja true, ook goedkoper enzo, maar soms is het wel fijn om even je huis uit te zijn
En in een bibliotheek ben ik dan ook meer geneigd om te werken ipv te fok!ken
Dat is inderdaad heel netjes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Vind het trouwens best netjes van mezelf, ik kan op mn werk wel op fok!, maar ik heb tot nu toe nog maar een paar keer even gespiekt in een topic als ik nieuws verwachtte ofzo, maar nooit ingelogd.
Volgens mij ben je sowieso ontzettend liefquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehe, ja vrij schaamteloosik ga er gewoon vanuit dat mensen die ik van hier op fb heb hun mond daar wel houden, en dan mag van mij iedereen het gewoon weten.
Verders goedik had vandaag een weerbaarheidstraining (ik ben te lief voor de klanten), was interessant! Kent iemand de kernkwadranten van Ofman? Echt een eyeopener!
En met jou dan? Nog aan het solliciteren? Wil het al een beetje lukken? Anytime soon?
Ikje sig over die gedeelde meh trouwens
![]()
Ja bij mij ook. Bord niet leeg is niet van tafel. En je krijgt de rest van de dag/avond ook niets anders meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef loveli het volgende:
Voeding - opvoeding? Ken iemand met 3 koters die voor allemaal zo ongeveer apart kookt omdat het 'lastige eters' zijn. En als ze het toch niet opeten, dan krijgen ze toch gewoon een toetje?
Als ik te lastig was werd ik gewoon met bord en al in de keuken gedumpt tot het op was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja! Ik wist het, maar nu is het out in the open dus kan ik niet meer pochen met mijn geheugenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
VMW had hier ook al wel eens gemeld dat ze onder een kloon in het 'als zwanger worden niet zo makkelijk gaat' postte toch?
Wat flauw zeg...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik dacht even "wat lief, ze doen het licht uit in de trein, dan kan ik lekker verder slapen.". Doen ze het licht weer aan!
Ik ben dan ook met de auto naar het station gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Wat een stormachtig weer!
De rest van de route (ok, eigenlijk de hele route aangezien het vlakbij huis gebeurde) heb ik ook heeeeel veel afstand gehouden steeds (alsof het nut heeft als het met 100 km/h gebeurt, maar daar denken we idd ff niet aan).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nadeel: je schrikt je volledig de tering!![]()
Voordeel: Ben je wel gelijk goed wakker! Alhoewel iets rustiger opstarten wel beter voor je is!
een spiraaltje niet wat voor jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:19 schreef conleche het volgende:
Ik zit er net aan te denken om weer te beginnen aangezien ik momenteel 3 puisten op mijn kin heb. En als je naar mijn borsten kijkt doen ze al pijn en dan moet de buikpijn nog beginnen over een paar dagen.....had niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik mis die stomme Nuvaring soms best. Alleen kan ik niet helemaal beoordelen wat het psychisch met me doet, omdat dit sws al een abnormale tijd was natuurlijk.
En zowel LB als VNW weer terug in het topic! Hoop dat alles goed met jullie gaat!
boh, schrikken man! Ik zou de auto echt gelijk naar de garage brengen, eignelijk...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De rest van de route (ok, eigenlijk de hele route aangezien het vlakbij huis gebeurde) heb ik ook heeeeel veel afstand gehouden steeds (alsof het nut heeft als het met 100 km/h gebeurt, maar daar denken we idd ff niet aan).
Ik ga morgen. Vandaag drukke dag op het werk met een training (zowel organiseren als deelnemen). Misschien dat ik de auto vanmiddag laat staan en morgenochtend naar de garage rijd. Is misschien wel de beste optie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
boh, schrikken man! Ik zou de auto echt gelijk naar de garage brengen, eignelijk...
Oh dan moet ik nog even kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:28 schreef V1z0R het volgende:
sommige mensen... wat een domme doos zeg
Hoe die Nicole er bij loopt vind ik trouwens geen kiek!
Oja, Anna was ook weg geweest, hou het soms niet meer bij wie nou op vakantie is of niet.
ja, gaat goed met me. Ik ben alleen nogal verkouden, met hier en daar een vlaag koorts, maar moet heeeeeel veel doen, en dat vind ik niet zo tof. Het liefst zou ik in bed kruipen, maar daar heb ik gewoon echt geen tijd voor....En ik vind het hartstikke tof om naar een bruiloft te gaan in Estland, maar 2 weekeinden reizen vind ik gewoon erg veel. zeker omdat ik over 2 weken weer naar de duutser ga, en ik dus in een maand tijd maar 1 weekend thuis ben...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:11 schreef Perruche het volgende:
Jagar gaat het wel goed met je? je komt niet zo vrolijk over nu je weer terug bent in zweden...!
Goedemorgen allenheerlijk natgeregend op de fiets
wat een storm!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Nu Anna weer terug is van vakantie gaan we weer beginnen, hopelijk aanstaande maandag!
Makes me sad pandaquote:Some experts argue that fat is the wrong target and that salt, sugar and refined carbohydrates should be tackled instead, but Dr Colin Waine, former chairman of the National Obesity Forum, welcomed the move. "All these things need to be looked at, but saturated fats have a higher calorie content than carbohydrates. I don't think you can do everything all at once."
Ik snap niet waarom ze daar nu pas mee komen eigenlijk. Ze kunnen beter gezonde producten wat goedkoper maken zodat mensen met een laag inkomen niet grijpen naar het 'slechte' voedsel omdat dit goedkoper is!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)mark-fat-tax-obesity
fattax in europe! Boter nog duurder, alsof dat slechter is danmargarine
vies surrogaat spul uit de oorlog...
[..]
Makes me sad panda
Goh, wat hebben jouw kinderen gezonde lievelingskostjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:44 schreef Muks het volgende:
hier mamma van 2 kids, maar t is eten wat de pot schaft. Nu is het wel zo dat ik op woensdag overleg over de rest van de week (ik ben alleenstaand) en dat beide kids 1 dag iets mogen eten wat ze erg graag willen. De andere dagen is het eten wat de pot schaft. Ik beslis ver van te voren omdat ik maar 1 dag heb waarop ik fatsoenlijk boodschappen kan doen zonder te worden overlopen door hordes. Dus ik ga me zo de storm in wagen
De komende week staat dit op het menu :
vandaag : hachee met rodekool en verse puree (lievelingskostje oudste)
vrijdag : aardappelroerbak met broccoli, wortel en nog meer groenten
zaterdag : ? want ik krijg eter dus beslissen we samen
zondag : pita pizza's
maandag; : bloemkool met rundersaucijsje (ik heb vis) = lievelingskostje van jongste)
dinsdag bruinebonenschotel met kip
afwisseling dus. En geen week is hetzelfde
Hoe had je dat dan in gedachte? Het verbieden? Of een belasting voor de producenten? Want dat laatste zorgt natuurlijk gewoon voor hogere prijzen voor de consument.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:16 schreef MarMar het volgende:
Ik vind dat ze de producenten van ongezonde dingen moeten aanpakken en niet zozeer de consument. En inderdaad, gezonde voeding moet voor iedereen betaalbaar zijn!
bah, dat lijkt me echt doodeng om mee te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben zo geschrokken net! De rem van m'n auto reageerde niet. Weet zeker dat ik wel remde zeg maar, maar er gebeurde niks... Thank god dat ik maar 5 km per uur reed en de auto voor me een trekhaak had. M'n auto moet deze maand sowieso gekeurd, maar dat schuif ik nu maar 1 à 2 weken naar voren
.
En verbod op reclame is geloof ik in het algemeen alleen maar beter voor producenten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:21 schreef Perruche het volgende:
Hachee met gekookte aardappeld wat vroeger ook mijn lievelingseteN!
En spinazieschotel.
En de overheid zou, als ze dan toch iets doen, moeten stoppen met het accepteren van lobbys in de voedselindustrie, stoppen met gezonde keuze logos die helemaal niet gezond zijn en het productschap groenten & fruit helpen.
Reclame voor fastfood aanpakken zoals sigaretten en eventueel gezond voedsel subsidieren.
De consument moet inderdaad zelf beslissen, maar ik vraag me af hoeveel mensen echt weten wat gezond en niet gezond is. Meer voorlichting hierover door de overheid zou een eerste stap zijn. Er wordt wel vaak gezegd dat je groente en fruit moet eten, maar ik denk dat als er meer uit wordt gelegd over het waarom, dat het dan meer aankomt bij mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Lago het volgende:
[..]
Hoe had je dat dan in gedachte? Het verbieden? Of een belasting voor de producenten? Want dat laatste zorgt natuurlijk gewoon voor hogere prijzen voor de consument.![]()
Ik vind dat uiteindelijk de consument hier zelf over moet beslissen, al mogen de extra kosten die ongezonde voeding (medische kosten) met zich mee brengen best wel in de prijs mee berekend worden. Inderdaad dus hogere belasting op ongezondere producten, lagere op gezonde spullen.
De biowinkel is dan ook superduur, zeker de groenten. Ik ga vaak naar de AH en koop daar de groenten die "gewoon" uit NL, BE of DU komen. Dat vertrouw ik wel. Andere dingen bij de biowinkel en vlees enzo ook. En speciale dingen als vegetarische spread die niet van tivall is en amandelmelk enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:25 schreef Nallie het volgende:
Ik koop heel veel bij de biowinkel, omdat het puur en lekkerder is (vind ik), maar ook omdat ik geen koemelk mag. Ik had pas 6 producten gehaald, dat was 17 euro.
Daar kan je 5x van eten bij de Mac
Mijn ouders hebben altijd halvarine (brrr), als puber zei ik altijd als iemand de boter vroeg "bedoel je de nepboter"?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)mark-fat-tax-obesity
fattax in europe! Boter nog duurder, alsof dat slechter is danmargarine
vies surrogaat spul uit de oorlog...
[..]
Makes me sad panda
Ja dat is op zich wel zo. Alleen het lastige is dat advertisement ook een hele industrie is. Tv en veel bladen kunnen bestaan door reclame! Als men het helemaal zou afschaffen hebben dus veel meer industrieen een probleem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef Lago het volgende:
[..]
En verbod op reclame is geloof ik in het algemeen alleen maar beter voor producenten.Reclame wordt gebruikt om je te onderscheiden van je concurrenten. Als die concurrenten ook geen reclame maken dan ben je relatief gezien helemaal niet slechter af en spaar je wel de kosten voor reclame uit.
[/econome]
Mooi stukje uit de film The Invention of Lying, waar iedereen alleen maar eerlijk kan zijn. Daar was de Pepsi-reclame: "Pepsi. For when they don't have Coke."quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat is op zich wel zo. Alleen het lastige is dat advertisement ook een hele industrie is. Tv en veel bladen kunnen bestaan door reclame! Als men het helemaal zou afschaffen hebben dus veel meer industrieen een probleem.
Maar bij bijv. coca cola en pepsi zie je ook dat ze hun marketingstrategieen op elkaar afstemmen - spendeert de een meer geld, dan de ander ook. Gaat de ander naar beneden, dan de een ook.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:33 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mooi stukje uit de film The Invention of Lying, waar iedereen alleen maar eerlijk kan zijn. Daar was de Pepsi-reclame: "Pepsi. For when they don't have Coke."
Klopt, haal mijn groente en fruit bij albert heijn, of als ik tijd heb op de albert cuyp.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
De biowinkel is dan ook superduur, zeker de groenten. Ik ga vaak naar de AH en koop daar de groenten die "gewoon" uit NL, BE of DU komen. Dat vertrouw ik wel. Andere dingen bij de biowinkel en vlees enzo ook. En speciale dingen als vegetarische spread die niet van tivall is en amandelmelk enzo.
Wel een vraagje; wat eet je dan bij de mac? Als ik daar soms heen ga ben ik vaak zeker 7 of 8 euro kwijt! (burger menu met salade en een drankje)
Ja maar volgens mij heb je ook menu's van een paar euro, anywayquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
Maar 1 euro hamburger kan je qua verzadiging enzo niet vergelijken met een dubbele boterham kaas. Ik kan makkelijk 5 van die "burgers" op
Volgende keer even naar het Zuiderdiep rennen, om de tien minuten een lijn 11!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd halvarine (brrr), als puber zei ik altijd als iemand de boter vroeg "bedoel je de nepboter"?Ik was echt een vervelende puber, maar daar had ik wel een punt.
Mijn lievelingseten was boerenkool- of andijviestamppot. Nog steeds wel eigenlijk.
Meh, ik dacht dat ik door met de bus te gaan kon voorkomen dat ik doorweekt op mijn werk zou aankomen, maar toen kwam de bus bijna een kwartier te laat en stond ik in de stromende regen + windvlagen op de bushalte.Heb mezelf maar getrakteerd op een koffie verkeerd om op te warmen.
Oneens. Het wordt alleen gemakkelijker gemaakt om ongezond te eten: de keuze is reuze.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij heb je ook menu's van een paar euro, anywayt ging om t belachelijke prijsverschil! Ongezond eten is gewoon veel goedkoper
Mja, dat is ook nog wel zeker 10 minuten lopen vanaf die bushalte (Europaweg) en ik dacht dat de bus elk moment kon komen, hij is normaal nooit zo laat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgende keer even naar het Zuiderdiep rennen, om de tien minuten een lijn 11!
Ik ga zo de stad even in voor een cadeautje, bloedprikken, en vanmiddag even naar mn werk. Maar eerst nog even kijken hoe Rudolph courgettekoekjes maakt.
Een zak chips voor 30 cent of een blikje cola voor 20 cent, daar doel ik dan op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oneens. Het wordt alleen gemakkelijker gemaakt om ongezond te eten: de keuze is reuze.
Zoals ik gisteren al postte: leer koken, gebruik verse ingrediënten, maak weekmenu's waarbij je de gerechten zo afstemt op je boodschappen dat je niets weg hoeft te gooien (of gebruik bijvoorbeeld diepvriesgroente) en je bent zéér goedkoop uit, goedkoper dan een patatje + kroket bij de snackbar
Oh, en dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoor![]()
Daarom zei ik ook rennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mja, dat is ook nog wel zeker 10 minuten lopen vanaf die bushalte (Europaweg) en ik dacht dat de bus elk moment kon komen, hij is normaal nooit zo laat.
Cadeautje voor jezelf? Mag ook best.
Vaak wel minder dierlijke vetten en e-nummersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
Vroeger gaven mensen volgens mij 30% uit aan eten, nu nog geen 20% volgens mij?
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoorbio chips is net zo ongezond als lays denk ik
Kcal vergelijken tussen bio en niet bio leert dat wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:47 schreef Perruche het volgende:
Vroeger gaven mensen volgens mij 30% uit aan eten, nu nog geen 20% volgens mij?
En "gezond" staat niet gelijk aan "biologisch" hoorbio chips is net zo ongezond als lays denk ik
Ik ben het niet met je eensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:48 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vaak wel minder dierlijke vetten en e-nummersmaar ik doel nu niet op biochips.
Als je voor tussendoortjes kan kiezen voor dure gezonde dingen of goedkope ongezonde dingen... dat bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |