quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
De zoons:quote:Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
it's an Anneke's worldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom maar op. Als het niet TE erg is
JAAAquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef Day het volgende:
Zouden Tim en Elmer geen leuk stelletje zijn?
Alleen al om de confrontaties tussen de moeders zou dat geweldig zijn!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
it's a Anneke's world
valt mee toch?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
schoonheksmoeder anneke is weer bezig met het uitdelen van subtiele rukjes
die heeft gewoon de naam van het programma verkeerd gelezen en dacht dat ze zich opgaf voor "welke baarmoeder trouwt mijn zoon?"
ze heeft zeker gelijk, maar zo'n type als Lars heb je nooit helemaal voor jezelf..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:15 schreef mootie het volgende:
En Elise heeft ook gelijk! Je voelt je toch niet echt speciaal als meneer Lars niet kan kiezen tussen 2 vrouwen.
Elise is leuk! Die andere griet dacht het vanaf de eerste dag in de pocket te hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze heeft zeker gelijk, maar zo'n type als Lars heb je nooit helemaal voor jezelf..
Elise is zeker leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Elise is leuk! Die andere griet dacht het vanaf de eerste dag in de pocket te hebben.
Me too!quote:
Als vriendin ruzie wil maken stuurt ie zijn moeder op haar afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
Oh man... Als hij ruzie maakt met zijn vriendin gaat hij dat vast allemaal met moeder bespreken.
En ik wil echt niet weten wat nog meer.quote:
waarschijnlijk hééft ze em al gepepen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef -Willempie- het volgende:
die miranda gaat hem pijpen om te winnen
Ik wou het net zeggen!quote:
gaat ze dus winnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarschijnlijk hééft ze em al gepepen!
Goed dat ze hem door heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Ze heeft gelijk: die Lars ziet volgende week wel weer een ander.
Hij zei toch: ik ga toch voor Danielle... Of is dat om ons op het verkeerde been te zetten?quote:
Woggliewogle ofzoietsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
my god, dat was niet tits grabben meer!
waar is dat topic dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Woggliewogle ofzoiets
Maar da's off-topic
Ik hoop het niet, maar vrees van wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij zei toch: ik ga toch voor Danielle... Of is dat om ons op het verkeerde been te zetten?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar vrees van wel.
To be continued....spannend!!
Precies wat ik ook dacht! Die Elise denkt: als hij NU al niet trouw kan zijn, hoe is dat dan wel niet na dit programma? Ik geef haar groot gelijk om niet volledig op hem in te gaan.. Miranda ziet niet in dat Lars het allemaal wel mooi vindt met die vrouwen, en hij volgende week in de kroeg de volgende pakt!quote:
Miranda gaat het waarschijnlijk alleen om het "winnen"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht! Die Elise denkt: als hij NU al niet trouw kan zijn, hoe is dat dan wel niet na dit programma? Ik geef haar groot gelijk om niet volledig op hem in te gaan.. Miranda ziet niet in dat Lars het allemaal wel mooi vindt met die vrouwen, en hij volgende week in de kroeg de volgende pakt!
twitter:freshcookie twitterde op woensdag 05-10-2011 om 21:26:12Ik heb heel veel zin om de moeder van Elmer een massage te geven. Met een staafmixer. Waar stroom op staat. #WTMZ reageer retweet
Zal wel halverwege een zin geknipt zijn, dat hij zegt "Ik ga toch voor Danielle die ik hier op de brug laat staan" o.i.d.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:31 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij zei toch: ik ga toch voor Danielle... Of is dat om ons op het verkeerde been te zetten?
quote:Elmer wil beroemd worden door Wie Trouwt Mijn Zoon
Elmer Bulthuis doet niet mee aan het programma Wie Trouwt Mijn Zoon? om een serieuze relatie te krijgen. Dat zegt Elmer in weekblad Privé. De echte drijfveren om mee te doen zijn volgens Elmer plezier en roem. “Ik zie mijn deelname aan dit programma onder andere als een middel om beroemd te worden en een baan te bemachtigen in het mediawereldje, dat lijkt me echt het einde. Wie weet komt er iemand op het idee om met mij eens een screentest te doen“, vertelt de vrijgezel.
Ook zonder het programma kan Emile naar eigen zeggen wel een vrouw zoeken. “Ik doe mee voor de fun en om nieuwe, leuke mensen te leren kennen, maar zeker niet – zoals sommige mensen suggereren – omdat ik geen vrouw kan krijgen. Integendeel, ik heb helemaal geen tekort aan vrouwelijke aandacht.”
Om dat te onderstrepen bekent hij met al meer dan vijftig vrouwen te hebben geslapen. “Ik vermaak me als vrijgezelle man prima, hoor. Ik heb bovendien een boekje waarin heel veel vriendinnen staan die ik altijd mag bellen als ik seks wil.”
Of Elmer tijdens de opnames ware liefde heeft gevonden, wil hij niet verklappen. “Over een paar weken zal dat voor iedereen duidelijk zijn. Ik mag er van RTL echt niets over zeggen, dus dat doe ik ook niet.“
Zien hoe hij Anneke inzeeptquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Een reallife soap met Elmer en zijn moeder lijkt mij best komisch
Volgens mij is hij wel herhaald, weet alleen niet precies meer wanneer, ben langs gezapt, een dag of wat geleden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:19 schreef Marrije het volgende:
Waarom wordt dit niet meer herhaald op donderdagmiddag? De laatste 2 x al niet.
8 Afleveringen toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
We beginnenIk dacht trouwens dat dit de laatste was.
Kan gebeuren. Ik heb ook geen besef van hoeveel afleveringen er zijn uitgezonden. Alleen omdat Robert het zei, wist ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |