Jammer dat wij geen woestijn hebben. We kunnen ze wellicht in een kooi naar de zeebodem laten zinken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De indianen in Amerika lieten hun ouderen op een bepaald moment gewoon achter in de wildernis. Wachtend op een eventueel langzame doch gewisse dood zouden ze daar zonder protest blijven zitten. De cirkel van het leven...
Ja, dat geschreeuw zouden ze eens moeten laten bij de SP.quote:
Cirkel? Komen babys ook zonder protest uit de wildernis opzettenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De indianen in Amerika lieten hun ouderen op een bepaald moment gewoon achter in de wildernis. Wachtend op een eventueel langzame doch gewisse dood zouden ze daar zonder protest blijven zitten. De cirkel van het leven...
Brother where you boundquote:
Doen ze in Kenia nog. Evenals met gehandicapten kinderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Dat je die kentquote:
Maar ook Kant, die is echt geen danserquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat geschreeuw zouden ze eens moeten laten bij de SP.
Hij doet maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS noemt jou stoeipoes.
Dat mag toch niet?
Maar niet zo erg als die herrie. Ze hebben zo'n schreeuwerd, ook voor de spotjes op de radio. Ben z'n naam kwijt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar ook Kant, die is echt geen danser
Goed zo. Laat de haters maar haten!quote:
Ik heb een degelijke muzikale opvoeding gehad.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat hij netjes naar jou toe doet.
Ik ben een illusie armer met Ubuntu.
Dat blijkt. Chapeau.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een degelijke muzikale opvoeding gehad.
Dat is als lachend opendoen voor de bilderbergilluminatie met een “i told you so” smile.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
De bankencrisis is begonnen herstart.
Dan moet je hem aanspreken, niet mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat hij netjes naar jou toe doet.
Ik ben een illusie armer met Ubuntu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |