Jammer dat wij geen woestijn hebben. We kunnen ze wellicht in een kooi naar de zeebodem laten zinken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De indianen in Amerika lieten hun ouderen op een bepaald moment gewoon achter in de wildernis. Wachtend op een eventueel langzame doch gewisse dood zouden ze daar zonder protest blijven zitten. De cirkel van het leven...
Ja, dat geschreeuw zouden ze eens moeten laten bij de SP.quote:
Cirkel? Komen babys ook zonder protest uit de wildernis opzettenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
De indianen in Amerika lieten hun ouderen op een bepaald moment gewoon achter in de wildernis. Wachtend op een eventueel langzame doch gewisse dood zouden ze daar zonder protest blijven zitten. De cirkel van het leven...
Brother where you boundquote:
Doen ze in Kenia nog. Evenals met gehandicapten kinderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:56 schreef waht het volgende:
[..]
Dat je die kentquote:
Maar ook Kant, die is echt geen danserquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat geschreeuw zouden ze eens moeten laten bij de SP.
Hij doet maarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
GS noemt jou stoeipoes.
Dat mag toch niet?
Maar niet zo erg als die herrie. Ze hebben zo'n schreeuwerd, ook voor de spotjes op de radio. Ben z'n naam kwijt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar ook Kant, die is echt geen danser
Goed zo. Laat de haters maar haten!quote:
Ik heb een degelijke muzikale opvoeding gehad.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat hij netjes naar jou toe doet.
Ik ben een illusie armer met Ubuntu.
Dat blijkt. Chapeau.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb een degelijke muzikale opvoeding gehad.
Dat is als lachend opendoen voor de bilderbergilluminatie met een “i told you so” smile.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
De bankencrisis is begonnen herstart.
Dan moet je hem aanspreken, niet mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil dat hij netjes naar jou toe doet.
Ik ben een illusie armer met Ubuntu.
En Whiskers eist een goddelijke man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben niet goddelijk, in geen enkel opzicht
Cannonball nu.quote:
Wat dacht jij danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Whiskers eist een goddelijke man.
Ik nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:04 schreef eriksd het volgende:
EG is de beschermer van Whis. Ik voel een date.
Je stijgt in mijn muzikale achting.quote:
Nee, ik geef geen geld meer uit spul dat haast letterlijk verdampt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je hem aanspreken, niet mij
Of je koopt een andere pc
Dat wil iedereen hier wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
Ik zou wel een date met Whiskers willen.
Tsjonge. Hoe doe je dat toch, zoveel mannen van je af slaan.quote:
Daar is het me niet om te doen, maar waarschuw me als ik me blindstaar op 80s, dat is nog lang niet zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn muzikale achting.
Of je er blij mee moet zijn is een tweede.
En Heidi met remlof, zo’n bovenriviers-rebelletje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
Dus Whiskers wordt het niet. Ze lijkt niet op Maximaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Whiskers eist een goddelijke man.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
Lief hoorquote:
Een dubbel datequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Heidi met remlof, zo’n bovenriviers-rebelletje
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsjonge. Hoe doe je dat toch, zoveel mannen van je af slaan.
Dat is jouw eis?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus Whiskers wordt het niet. Ze lijkt niet op Maxima
Je bent goddelijk of niet. Je kan het dus niet worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is jouw eis?
Dan zou ik maar eens snel goddelijk worden. Blauw bloed helpt ook.
Dat is altijd zo mooi op de Last Night of the Proms.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
Nog zo een mooi nummer waar prachtige herinneringen aan verbonden zijn, heerlijk samen met het Angelsaksische dispuut een piano in de sociëteit geclaimed en onder het genot van cognac en sigaren gezamelijk dergelijke muzieknummers gezongen.![]()
1
When Britain first, at Heaven's command
Arose from out the azure main;
This was the charter of the land,
And guardian angels sang this strain:
"Rule, Britannia! rule the waves:
"Britons never will be slaves."
2
The nations, not so blest as thee,
Must, in their turns, to tyrants fall;
While thou shalt flourish great and free,
The dread and envy of them all.
3
Still more majestic shalt thou rise,
More dreadful, from each foreign stroke;
As the loud blast that tears the skies,
Serves but to root thy native oak.
4
Thee haughty tyrants ne'er shall tame:
All their attempts to bend thee down,
Will but arouse thy generous flame;
But work their woe, and thy renown.
5
To thee belongs the rural reign;
Thy cities shall with commerce shine:
All thine shall be the subject main,
And every shore it circles thine.
6
The Muses, still with freedom found,
Shall to thy happy coast repair;
Blest Isle! With matchless beauty crown'd,
And manly hearts to guard the fair.
Je bent om te beginnen vast te jongquote:
Onhandig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent goddelijk of niet. Je kan het dus niet worden.
Betyar niet. Waarom hij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent om te beginnen vast te jong
Kansloos . Jij houdt toch niet van poesjesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
Serieus?quote:
Tot Thatcher.......quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
Nog zo een mooi nummer waar prachtige herinneringen aan verbonden zijn, heerlijk samen met het Angelsaksische dispuut een piano in de sociëteit geclaimed en onder het genot van cognac en sigaren gezamelijk dergelijke muzieknummers gezongen.![]()
1
2
3
4
5
6
Poesjes wel, katten niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kansloos . Jij houdt toch niet van poesjes
Ik ben wel ouder dan Robin en Lucas hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent om te beginnen vast te jong
En je bent niet goddelijk![]()
Ten gehore gebracht door 15 aangeschoten corpsleden klinkt het nog vele malen mooier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is altijd zo mooi op de Last Night of the Proms.
Helaas voldoet 3-voud ook aan het leeftijdsprofiel volgens mij, en Drugshond wellicht en misschien KlowJow ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus?
Oh. Dus enkel remlof voldoet aan Whiskerswhishlist.
Lekker sentimenteel brallenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ten gehore gebracht door 15 aangeschoten corpsleden klinkt het nog vele malen mooier.
Je hebt handen, bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onhandig.
Ik ga er dan maar vanuit dat ik het heb.
Zenith. Tsja. Doorsparen erik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik wat meer geld had.
Lul niet, erik en ik ook, want we zijn ook kalend en dikkig (dat is toch wat Whiskers met volwassen bedoelt, is het niet?).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus?
Is dat de enige vereiste?quote:
Inderdaad. Maar ik heb ook geen zin om te werken. Hmmm.quote:
Ik val op ouderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee joh. Mijn vrouw is ook ouder, is nog slimmer ook.
Nou wat let jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaas voldoet 3-voud ook aan het leeftijdsprofiel volgens mij
Dan moet Whiskers wel heel oud zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wacht je even.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik heb ook geen zin om te werken. Hmmm.
Ik ben meer dan 2 keer ouder dan zijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben wel ouder dan Robin en Lucas hoor
Dat laatste is waar
Dom, kost je een paar jaar partnertoeslag aangezien de man meestal het langste werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik val op ouderSorry Betyar
Maar ik wil best eens een biertje met je drinken
Wist je dat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dan moet Whiskers wel heel oud zijn
Tsja, ben nu eenmaal niet geldgedreven in de liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Dom, kost je een paar jaar partnertoeslag aangezien de man meestal het langste werkt.
Inderdaad. Maar mooi merk met mooie horloges. Ik heb de tourbillon omgehad, dat was wel vet.quote:
Ik raak een beetje in mineur van die fanfareriedel van je.quote:
Ja, dat vertelde je. Mooi man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar mooi merk met mooie horloges. Ik heb de tourbillon omgehad, dat was wel vet.
Vanachter de boerenkool tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cirkel? Komen babys ook zonder protest uit de wildernis opzetten?
Nietes, de ooievaar komt ze brengenquote:
Jawel, maar bij corpsballen moet ik altijd aan Vindicat denken en de blote dronken bal die in de kroonluchter hing.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, tijdens het gezang is de onderlinge band toch weer net wat inniger.
Vindicat, dat zijn ook een stelletje boeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar bij corpsballen moet ik altijd aan Vindicat denken en de blote dronken bal die in de kroonluchter hing.
Ik wou het niet zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vindicat, dat zijn ook een stelletje boeren.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar bij corpsballen moet ik altijd aan Vindicat denken en de blote dronken bal die in de kroonluchter hing.
Ach, elk corps verschilt onderling weer van elkaar, dus het is moeilijk om het te veralgemeniseren naar "de corpsbal".quote:
Eens, in de zaal boven de Vindicat mensa, daar hangt een kroonluchter en die corpsbal klom erin en trok zijn kleren uit. Ik was erbij want het was een open avond en mijn vriendin wilde erheen.quote:
Heel erg waar. Sommige liedjes die ik ooit in die setting geleerd heb ken ik nog steeds. Vergeet je nooit meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
Zingen heeft al millenialang een sociale functie.
Bij studiereizen bijvoorbeeld is het altijd net wat gezelliger als je een keer goed samen hebt gezongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |