Nog nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:46 schreef DrDentz het volgende:
Nu Steve Jobs dood is vrees ik morgen een rouwende Alexander Klopping in de uitzending.
quote:Te gast in de uitzending van 6 oktober 2011 zijn o.a.: Henk Bleker. Muziek is er van Waylon en tafeldame is Sylana Simons. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepubliceerd.
Vind je? Je bent de eerste...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons. Ik vind dat echt een vreselijk irritant wijf.
Juist, en dat toontje dat zij bezigt ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:53 schreef Stofje het volgende:
Sylvana Simons. Ik vind dat echt een vreselijk irritant wijf.
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
"Hou je smoel"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:17:23Vanavond #DWDD. Me aan het voorbereiden. Nog beelden die ik moet laten zien, dingen die ik moet vertellen? reageer retweet
ga jij er weer een stukje over schrijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef pberends het volgende:
Gaan ze weer veren steken in die Nasrin Char![]()
.
Ik ga er zo min mogelijk aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
ga jij er weer een stukje over schrijven![]()
.
Neeeeeeeeeeeeeeeeee niet hijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:46 schreef Gramulanion het volgende:
En terecht, lijkt me?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee niet hij![]()
Dat wordt één groot geslijm over wat Steve Jobs wel niet allemaal betekent heeft voor de mensheid![]()
Lijkt me niet. Hij is inderdaad verantwoordelijk voor het succes van Apple en dat iedereen nu met een Iphone,Ipad en weet ik wat allemaal rondloopt. Maar dat maakt hem niet tot iemand die tot de groten der aarde behoort, come onquote:
Ga je eens verdiepen in de levensloop van Steve Jobs.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hij is inderdaad verantwoordelijk voor het succes van Apple en dat iedereen nu met een Iphone,Ipad en weet ik wat allemaal rondloopt. Maar dat maakt hem niet tot iemand die tot de groten der aarde behoort, come on![]()
Heeft John Pemberton ook zoveel betekent voor de mensheid omdat hij cola heeft uitgevonden wat tegenwoordig zoveel gedronken wordt?
Beter dat dan het extreme verheerlijken van 1 of andere Nederlandse vage zuipschuit van een BN'er die is overleden zoals wij dat bij oa DWDD wel vaker zienquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeee niet hij![]()
Dat wordt één groot geslijm over wat Steve Jobs wel niet allemaal betekent heeft voor de mensheid![]()
NIks mis met zuipschuitenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dat dan het extreme verheerlijken van 1 of andere Nederlandse vage zuipschuit van een BN'er die is overleden zoals wij dat bij oa DWDD wel vaker zientoch?
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Breekfast het volgende:
Heeft John Pemberton ook zoveel betekent voor de mensheid omdat hij cola heeft uitgevonden wat tegenwoordig zoveel gedronken wordt?
Dat zou dan even triest zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja.
Als die vandaag was overleden was er vast een Cola/Pemberton item geweest
Sugar Lee Hooper krijg totaal geen aandacht in DWDDquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dat dan het extreme verheerlijken van 1 of andere Nederlandse vage zuipschuit van een BN'er die is overleden zoals wij dat bij oa DWDD wel vaker zientoch?
zo klopt iequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dat dan het extreme verheerlijken van 1 of andere NederlandseAmsterdamse vage zuipschuit van een BN'er die is overleden zoals wij dat bij oa DWDD wel vaker zientoch?
Steve Jobs heeft meer invloed gehad op mij (en heel m'n generatie) dan b.v. Harry Mullisch of Harry Muskee (met alle respect).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
RIP Opgehoepelde Hooperquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sugar Lee Hooper krijg totaal geen aandacht in DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |