Goddank.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ben weer thuis. Morgen om kwart voor 12 intake voor crisisdeeltijdbehandeling. Gesprek met psychiater en zo. Blijkt ook dat je als je gestopt bent met Sertraline en daarna weer begint er niet veel effect meer is vaak. Ook lekker handig dus... Maar daar morgen dus ook maar gesprek over met psychiater. Ben nu wel weer wat rustiger gelukkig.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Ben weer thuis. Morgen om kwart voor 12 intake voor crisisdeeltijdbehandeling. Gesprek met psychiater en zo. Blijkt ook dat je als je gestopt bent met Sertraline en daarna weer begint er niet veel effect meer is vaak. Ook lekker handig dus... Maar daar morgen dus ook maar gesprek over met psychiater. Ben nu wel weer wat rustiger gelukkig.
Wat fijn dat je weer wat rustiger bent, en je mag enorm trots op jezelf zijn dat je het wachten hebt volgehouden! Ik hoop dat je snel andere meds kunt krijgen en dat die dan wel aanslaan. Dikke knuffel en succes morgen bij het gesprek!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:19 schreef Sylvana het volgende:
Wat is er thuis aan de hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig.
Nooit leuk, zo'n crisis.
Ik ben nog steeds verschrikkelijk gespannen en mijn thuissituatie helpt niet echt mee.
afgelopen nacht was weer lekker! Daarvoor was het denk ik donderdagnacht ofzo. vrijdag was het nogal laat (half 3) en was zaterdag vroeg wakker. het gaat nu wel weer goed hoor met het slapen. Zolang ik me koest houd overdagquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Nyota het volgende:
[..]
Hmm, wat was je laatste fijne nacht dan inmiddels?
Ik ga nu een lekker kopje thee nemen genaamd "bright mood". Ik heb hier ook nog iets van "troath comforting". Zal ik die voor jou maken? Of een mixje van die 2?
Een dipje is natuurlijk wel iets anders dan een depressie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef sararaats het volgende:
Ik heb enkel last van een herfstdipje maar die verhelp ik met pianospelen
die keuzestress herken ik heel erg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Het probleem is alleen dat ik nooit weet welk liedje ik moet luisteren. Het is zo'n onbelangrijke keuze, maar het voelt vaak alsof ik een superbelangrijke keus moet maken.
Hetzelfde heb ik in de supermarkt. Dan kan ik echt minutenlang bij een schap staan en dan heb ik het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen omdat de keuze zo moeilijk is. Maar het is een hartstikke onbelangrijke keuze.
Ik ben weleens met een zak chips naar huis gegaan, omdat ik écht niet kon beslissen wat ik wou koken.
Dit heb ik eigenlijk pas een jaar. Vervelend wel. Zeker omdat ik bij zulke onnozele beslissingen al het gevoel heb dat mijn hoofd ontploft.
Dus meestal luister ik maar geen muziek.![]()
Ik heb die lijst ook ingevuld voor de psycholoog waar ik twee jaar geleden bij heb gezeten. Na het invullen kregen we echter ruzie, dus toen is er verder niets mee gebeurd. Ik heb de resultaten een paar weken geleden alsnog opgevraagd voor m'n huidige therapeut...die hem niet eens heeft ingekeken volgens mij, omdat hij het onzin vindt of de resultaten niet volledig waren ofzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:28 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Gisteravond m'n MMPI-2 test afgerond, 500+ vragenlijstje met absurde vragen erin en veel dezelfde vragen... Ook erg vreemd vond ik dat.
Dat is best intensief, maar hopelijk laat dat je snel weer wat beter voelen. Hoe kijk je er nu zelf tegenaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef Sylvana het volgende:
Intakegesprek gehad en ben meteen begonnen. Officieel elke dag van half 10 tot kwart over 4 (op maandag kwart over 3) Maar omdat ik niet alleen thuis mag zijn gaan we kijken of ik al eerder kan komen en langer kan blijven omdat vriendief dan gewoon met een gerust hart kan gaan werken.
Groep bestaat uit 3 andere vrouwen en 1 man. Geen echte therapieën, vooral structuur/ gesprekken en sport. Is voor 3 weken met mogelijkheid tot 1 keer verlenging met 3 weken.
Mijn psycholoog dacht dat dat boekje nauwelijks gebruikt werd. Maar het blijkt dat dit wereldwijd gebruikt wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef VanGoghFan het volgende:
[..]
Ik heb die lijst ook ingevuld voor de psycholoog waar ik twee jaar geleden bij heb gezeten. Na het invullen kregen we echter ruzie, dus toen is er verder niets mee gebeurd. Ik heb de resultaten een paar weken geleden alsnog opgevraagd voor m'n huidige therapeut...die hem niet eens heeft ingekeken volgens mij, omdat hij het onzin vindt of de resultaten niet volledig waren ofzo.
maar ik twijfel sterk of dat ding iets zinnigs zegt. Die vragen zijn vreemd tot belachelijk, en de resultaten voorspelbaar.
Ik scoorde hoog in depressief en boosheid. Ja, jezus ik vulde het in in tijdens het diepste puntje van m'n burn out. Wat een verrassing! Ik zou me over die resultaten dus maar niet al te druk maken! Zaten zulke idiote vragen bij...ik geloof ook of je spoken zag, en andere dingen dat je denkt van, wat heeft dat voor zin!
hmm, kan echter ook de andere kan op slaan heb ik wel eens gemerkt. Maar het leidt soms wel goed afquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:35 schreef Martin1234 het volgende:
Veel naar muziek luisteren helpt ook!
Verandert je stemming ten goede!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |