Zie het nu pasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ran, zou je evt voortaan de punten willen toekennen boven de stand ?
We kopieren namelijk altijd de stand mee naar de nieuwe stand en +1 achter een naam maakt het soms wat onoverzichtelijk
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef Dopekoe het volgende:
Ran, zou je evt voortaan de punten willen toekennen boven de stand ?
We kopieren namelijk altijd de stand mee naar de nieuwe stand en +1 achter een naam maakt het soms wat onoverzichtelijk
Rode kool ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(alleen de voornaam)
heeft t nieuwe topic nog niet gevondenquote:
quote:The title did not come from the script, the director or the studio. In one scene, actorimprovised the phrase " *titel* " and that became the title. The original title was "Arac Attack" (in many European countries the film was released under that title).
en dopekoe is ook gevlogenquote:
Klopt helemaalquote:
Waar ken jij die regisseur van dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Tarsem Singh's The Cell met Jennifer Lopez
DragonFodder + 1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef DragonFodder het volgende:
Samuel L. Jackson
Christina Ricci
Justin Timberlake
das geen gok, dus geen hintquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:27 schreef picodealion het volgende:
Oh die vent ken ik wel geloof ik. Geen idee qua film.
The usual suspectsquote:
Jawelquote:
en dat samen is uiteraard The Usual Suspectsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:43 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zie een gariel byrne, tommy lee jones en rip torn?
quote:
Heldquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:27 schreef hornage het volgende:
Hackers
Beowulf
Gone In 60 Seconds
The Bone Collector
Mr And Mrs Smith
Kung Fu Panda
Kung Fu Panda 2
Tomb Raider
Tomb Raider 2
Original Sin
Devon Aoki in DOA: dead or alivequote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:36 schreef hornage het volgende:
Welke film, haar naam en nog 3 films met haar
[ afbeelding ]
We zoeken een film met Jason Statham erin...quote:
Warquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:47 schreef hornage het volgende:
[..]
We zoeken een film met Jason Statham erin...
RanTheMan + 1quote:
Je doet 2 witte bolletjes over de meest herkenbare delen, ik herken haar zo niet hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef RanTheMan het volgende:
Niemand die deze prachtige dame herkent? en dan ook nog es in zo'n scene? ik dacht dat ik een makkie plaatste
Misschien wacht Dopekoe gewoon op meer plaatjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef RanTheMan het volgende:
Niemand die deze prachtige dame herkent? en dan ook nog es in zo'n scene? ik dacht dat ik een makkie plaatste
quote:
Ik ben netjes opgevoedquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:52 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat je met een reden die knoppen hebt afgedekt....
Ik denk dan alleen maar aan Austin Powers...
jajaja achteraf is makkelijk kletsenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:55 schreef Gillingham het volgende:
Graham herkende ik wel, maar de film niet.
quote:
Tussenstand oktober 2011:quote:
Regency is wel zo blauw, maar wel een stuk anders dan de intro van New Linequote:
quote:Each time I wear black, or like, lose my temper, or say anything about anything, you know, they always go, "Oh it's so French. It's so cute." Ugh! I hate that!
Vandaag voor de zoveelste keer weer terug in de IMDb top250 verschenen. Hij schommelt altijd net op het randje.quote:Jesse: Everybody's parents fucked them up. Rich kids parents gave them too much. Poor kids, not enough. You know, too much attention, not enough attention. They either left them or they stuck around and taught them the wrong things.
Dan is de kans heel klein dat ik hem kenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vandaag voor de zoveelste keer weer terug in de IMDb top250 verschenen. Hij schommelt altijd net op het randje.
aha dus een romantische komedie ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef picodealion het volgende:
Mooie film hoor. Geen actie oid, maar ideaal voor een date ofzo.
Pussy Suckers from mars ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:05 schreef picodealion het volgende:
Mooie film hoor. Geen actie oid, maar ideaal voor een date ofzo.
Weinig comedy.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
aha dus een romantische komedie ofzo?
quote:The Ferris wheeland
ride in Vienna is the same one used in The Third Man and The Living Daylights
Alan Alda ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:52 schreef Gillingham het volgende:
Karakternamen van welke acteur?
- Cecil Vyse
- Tomas
- Christy Brown
- Hawkeye (Nathaniel Poe)
- Newland Archer
- Gerry Conlon
Tussenstand oktober 2011:quote:
Je als horror kenner zou hem moeten wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Matthew ziet er niet echt uit als een good guy in dat plaatje, maar in dat geval heb ik geen enkel idee welke film dit is
Ik focus me dan ook meer op de wat betere filmsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef Asap het volgende:
[..]
Je als horror kenner zou hem moeten weten, bijna 10.000 votes
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik focus me dan ook meer op de wat betere films
De film komt uit 1994, ook wel bekend als een deel 4quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik focus me dan ook meer op de wat betere films
quote:
Nog 1 dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef Asap het volgende:
Reign of Fire
Sahara
Ghosts from Girlfriend past
Tropic Thunder
How to lose a guy in 10 days
Fool's Gold
He just not that into you
Oscar winnende onderzeebootfilm uit 2000quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:27 schreef Asap het volgende:
Nog een film waar hij surfer is, maar dan houdt het even op voor mij...
Die ook iddquote:
Je zit maar 120 te hoogquote:
Die film is eigenlijk geweldig om de 1e keer te zienquote:
Vooral met de volumeknop ver openquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die film is eigenlijk geweldig om de 1e keer te zien
Zei ik iets moeilijker... Net zo makkelijk dusquote:
Mortal Kombatquote:
Asap + 1quote:
Robert Downey Jr ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:03 schreef dyonvbaal het volgende:
die met die paarse haren lijkt op een jonge "Tony Stark" kom even niet op zijn echte naam...
naam van de film geen idee, ging maar af op wat Dyon zeiquote:
dat is toch met matthew broderick?quote:
quote:
Deze zou ik bewaard hebben tot het dubbele punten topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Van welke films zijn de poppetjes die volledig zichtbaar zijn?
[ afbeelding ]
ja misschien wel. Maar dan had ik nou geen vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Deze zou ik bewaard hebben tot het dubbele punten topic
Al met al toch 10quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, daar gaan we dan :
Zit niet echt een volgorde in
Scream
Braveheart
Robocop
The man without a face die zie ik er niet in
American History X
Indiana Jones (?)
Guest House Paradiso (?) Die zie ik ook niet
Edward Scissorhands (?)
Pulp Fiction (2 poppetjes)
The Excorcist
Batman![]()
Jumanji zie ik ook niet
Star Wars
En the Dude! of Wizard of Ozz die er met 4 poppetjes bij staat en LotR met 2 poppetjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Herkennen jullie die gruwelijk lelijke trui van Freddy niet eens
Stel je vraag maarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Asap het volgende:
Red Heat
Terminator
Terminator 2
COnan the Barbarian
Conan the Destroyer
Predator
The Running Man
Hercules in NY
Red Sonja
Raw Deal
Commando
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
Miller's Crossing
The Usual Suspects
quote:
Jena idd, geen idee wie er nog meer in zitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef Asap het volgende:
Volgens mij met Pico zijn dametje uit Suckerpunch, of was je favoriet Jena? Dan klopt het niet wat ik zeg
Emily Browning... Baby Dollquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jena idd, geen idee wie er nog meer in zit.
quote:
Pas gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit je nou een van me voorgenomen vragen al te jatten voordat ik hem stel
Ravenous?
Ik ga hem deze maand eindelijk ook eens kijken, na al jaren op mijn to see lijstje gestaan te hebbenquote:
Dit gaat denk ik nog wel even durenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets ouder dan dat. Denk aan 1927
[ afbeelding ]
Als er iemand is die daar niet over mag zeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit gaat denk ik nog wel even duren
Had het net zo goed wel kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
de eerste verfilming van het cluedo spel?
quote:
quote:
Misschien een deja vuquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Alweer een tijdje geleden volgens mij
Sands+1 En volgende keer wil ik van jullie allemaal in koor The Cat and The Canary horenquote:
oepsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
De nieuwssectie is ergens anders tem
Jup, 29 jaartjes oudquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
3d film? Shot lijkt ervoor gemaakt te zijn.
Volgens mij zit er niet zoveel tijd tussen die eerste vervolgenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef picodealion het volgende:
Is die al zo oud dan? Ik dacht zelf eerder aan Friday the 13th deeltje 1.
Ik heb hem toch afgekeken omdat Jason hier zijn bekende hockeymasker kreeg,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Heel misschien Friday the 13th Part III, maar het is vooral een gok want die was zo slecht dat ik naar mijn weten niet verder dan 10 minuten ben gekomen
Steeds een jaar in het beginquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij zit er niet zoveel tijd tussen die eerste vervolgen
Oh ik dacht juist dat dit eentje was waar de franchise pas later echt op gang kwam.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij zit er niet zoveel tijd tussen die eerste vervolgen
quote:
quote:
Lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 06:28 schreef DragonFodder het volgende:
Hint: hij is niet te zien in de film.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is Stephen Colbert, maar de film zou ik niet weten.
Zelfs nu vind ik de film nog nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:16 schreef picodealion het volgende:
Ik wilde net een opstartertje plaatsen, kom jij nog even langs. Ik heb gecheckt en zijn naam klopt idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |