quote:
Deze zou ik bewaard hebben tot het dubbele punten topicquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Van welke films zijn de poppetjes die volledig zichtbaar zijn?
[ afbeelding ]
ja misschien wel. Maar dan had ik nou geen vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:39 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Deze zou ik bewaard hebben tot het dubbele punten topic
Al met al toch 10quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Dopekoe het volgende:
Ok, daar gaan we dan :
Zit niet echt een volgorde in
Scream
Braveheart
Robocop
The man without a face die zie ik er niet in
American History X
Indiana Jones (?)
Guest House Paradiso (?) Die zie ik ook niet
Edward Scissorhands (?)
Pulp Fiction (2 poppetjes)
The Excorcist
Batman![]()
Jumanji zie ik ook niet
Star Wars
En the Dude! of Wizard of Ozz die er met 4 poppetjes bij staat en LotR met 2 poppetjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Herkennen jullie die gruwelijk lelijke trui van Freddy niet eens
Stel je vraag maarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:57 schreef Asap het volgende:
Red Heat
Terminator
Terminator 2
COnan the Barbarian
Conan the Destroyer
Predator
The Running Man
Hercules in NY
Red Sonja
Raw Deal
Commando
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
Miller's Crossing
The Usual Suspects
quote:
Jena idd, geen idee wie er nog meer in zitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef Asap het volgende:
Volgens mij met Pico zijn dametje uit Suckerpunch, of was je favoriet Jena? Dan klopt het niet wat ik zeg
Emily Browning... Baby Dollquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jena idd, geen idee wie er nog meer in zit.
quote:
Pas gekekenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zit je nou een van me voorgenomen vragen al te jatten voordat ik hem stel
Ravenous?
Ik ga hem deze maand eindelijk ook eens kijken, na al jaren op mijn to see lijstje gestaan te hebbenquote:
Dit gaat denk ik nog wel even durenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets ouder dan dat. Denk aan 1927
[ afbeelding ]
Als er iemand is die daar niet over mag zeurenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit gaat denk ik nog wel even duren
Had het net zo goed wel kunnen zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:14 schreef dyonvbaal het volgende:
de eerste verfilming van het cluedo spel?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |