abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:12:31 #226
5428 crew  miss_sly
pi_102972868
Estrys, kan me voorstellen dat het voor je moeder dan misschien wel fijn is om bij jullie thuis op te passen.
Wat kunnen die moeders soms poetsen he? Mijn moeder werkt vaak de was weg als ze hier is op dinsdag (hoewel ik vaak probeer om weinig te hebben liggen, maar dan doet ze wel iets anders) en ik ben er altijd weer verbaasd over hoe ze al die was gewassen, gestreken, opgevouwen en opgeborgen krijgt op zo'n dag. Ik heb daar echt altijd meer tijd voor nodig :@
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102973055
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef miss_sly het volgende:
Estrys, kan me voorstellen dat het voor je moeder dan misschien wel fijn is om bij jullie thuis op te passen.
Wat kunnen die moeders soms poetsen he? Mijn moeder werkt vaak de was weg als ze hier is op dinsdag (hoewel ik vaak probeer om weinig te hebben liggen, maar dan doet ze wel iets anders) en ik ben er altijd weer verbaasd over hoe ze al die was gewassen, gestreken, opgevouwen en opgeborgen krijgt op zo'n dag. Ik heb daar echt altijd meer tijd voor nodig :@
Mijn moeder strijkt een was weg, poetst de badkamer, dweilt de woonkamer en dan zorgt ze ondertussen ook voor Seb en zorgt ze dat hij lekker aan het spelen is of hij helpt mee. Ik ben soms al blij als ik de vaatwasser in en uit heb geruimd op een dag met Seb erbij, bij wijze van spreken
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102973274
Grappig, al die poetsmoeders. Mijn moeder is helemaal niet zo, die doet wel de afwas of zo, maar meer ook niet. En dat vind ik prima :) Nou ja soms ook wel meer, maar dan moet er echt een goeie reden voor zijn. En met Timo thuis kom ik er ook best redelijk doorheen tegenwoordig, hij helpt echt fantastisch mee met alles :)
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:23:57 #229
5428 crew  miss_sly
pi_102973684
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn moeder strijkt een was weg, poetst de badkamer, dweilt de woonkamer en dan zorgt ze ondertussen ook voor Seb en zorgt ze dat hij lekker aan het spelen is of hij helpt mee. Ik ben soms al blij als ik de vaatwasser in en uit heb geruimd op een dag met Seb erbij, bij wijze van spreken
precies. En als dan wel eens mijn jongste neefje (ook twee net als Senna en een heerlijke druktemaker) mee is, presteert ze het nog steeds. Ik denk dat ik dan allang blij zou zijn als ik de dag heel doorgekomen was :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:53:13 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102975916
ja maar zijn die dan niet gewoon met zijn 2en? zodat de een wat kan doen en de ander zich met de kleintjes bezig houd ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102975955
Nog wat, Seb is vorige week donderdag, na veel vijfen en zessen van mijn kant, gaan logeren bij mijn schoonvader en zijn vriendin. Nou vertelde mijn man dat Seb een graafmachine heeft gekregen in een bepaalde winkel, dat is het probleem niet. Maar van het weekend bedacht ik me ineens. HOE zijn ze in die winkel gekomen? Dat is namelijk te ver om te lopen, ze hebben geen fietsstoel en ik had mijn autostoel niet achtergelaten daar. Of ze hebben Seb zo op de fiets zonder stoel meegenomen maar dat lijkt me niet, die blijft niet zitten. Dan is er alleen nog de mogelijkheid van los (met gordels) op de achterbank. :o Ik heb het er met mijn man over gehad en we waren het eens dat het nu toch gebeurd was en dat ik de volgende keer de autostoel achter moet laten. Maar het zit me best dwars, voorlopig niet meer logeren daar :{w
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:55:12 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102976043
buggy wat jij niet weet ;) maar snap je wel hoor :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:59:40 #233
5428 crew  miss_sly
pi_102976331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Estrys het volgende:
Nog wat, Seb is vorige week donderdag, na veel vijfen en zessen van mijn kant, gaan logeren bij mijn schoonvader en zijn vriendin. Nou vertelde mijn man dat Seb een graafmachine heeft gekregen in een bepaalde winkel, dat is het probleem niet. Maar van het weekend bedacht ik me ineens. HOE zijn ze in die winkel gekomen? Dat is namelijk te ver om te lopen, ze hebben geen fietsstoel en ik had mijn autostoel niet achtergelaten daar. Of ze hebben Seb zo op de fiets zonder stoel meegenomen maar dat lijkt me niet, die blijft niet zitten. Dan is er alleen nog de mogelijkheid van los (met gordels) op de achterbank. :o Ik heb het er met mijn man over gehad en we waren het eens dat het nu toch gebeurd was en dat ik de volgende keer de autostoel achter moet laten. Maar het zit me best dwars, voorlopig niet meer logeren daar :{w
Het is nu eenmaal gebeurd, en terugdraaien kan niet meer, maar ik zou het niet onbesproken laten, denk ik. Geen conflict opzoeken, maar wel even vragen hoe ze dat gedaan hebben en, indien ze idd een niet zo fijne optie hebben gebruikt, even laten weten dat je dat liever niet wil en de volgende keer dan wel een autostoel achterlaat.
pi_102976536
misschien met de bus!
*hoopvol*
pi_102976851
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Kleurdoos het volgende:
misschien met de bus!
*hoopvol*
de bus _O- die rijden hier 1 keer per dag
pi_102976955
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

de bus _O- die rijden hier 1 keer per dag
vast rond het tijdstip van de aankoop *hoopvol*
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:18:09 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_102977705
Draagdoek :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102978064
Ach ja, het was eenmalig. Zal ik maar denken. En aankaarten, tja herinneren jullie je de aanvaring met de vriendin van mijn schoonvader nog? Ik zal de volgende keer dat hij daar is denk ik de autostoel achterlaten met een verwijzing naar deze keer.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:24:48 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102978123
Poetsmoeders O+
Hier ook zo een. Mijn keukenkastjes anders indelen waardoor ik misgrijp, opruimen, wasgoed meenemen om bij haar thuis te strijken waardoor natuurlijk net dat ene kledingstuk dat ik wil dragen niet voorhanden is, beddengoed verschonen (x3) terwijl ik dat net de dag ervoor al gedaan heb... Als ik van mijn werk kom en zie dat er geen schoenen meer in de gang rondslingeren dan weet ik alweer hoe laat het is _O-
Maar het komt uit een goed hart. Een niet helemaal gezond hart, anders was ze hier vast nog vaker naar binnen gesneakt om op te ruimen enzo }:|

Estrys, kan Seb inmiddels niet al op een booster vervoerd qua gewicht en lengte?
Die dingen wegen niks en zijn een stuk goedkoper dan gewone autostoeltjes. Kun je die altijd meegeven als hij ergens gaat spelen/logeren.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:25:40 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_102978185
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef Estrys het volgende:
Ach ja, het was eenmalig. Zal ik maar denken. En aankaarten, tja herinneren jullie je de aanvaring met de vriendin van mijn schoonvader nog? Ik zal de volgende keer dat hij daar is denk ik de autostoel achterlaten met een verwijzing naar deze keer.
"Hey, dat zal de vorige keer onhandig geweest zijn zonder autostoeltje, daarom laat ik hem nu maar hier, dat rijdt ook vast een stuk relaxter als je weet dat ie goed vast zit in plaats van los op de achterbank in een gordel waardoor hij niet goed vast zit en allerlei verschrikkelijke verwondingen op kan lopen als jullie ondanks dat jullie zo netjes rijden, toch een ongeluk zouden krijgen" :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102979693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Kersjes het volgende:
Poetsmoeders O+
Hier ook zo een. Mijn keukenkastjes anders indelen waardoor ik misgrijp, opruimen, wasgoed meenemen om bij haar thuis te strijken waardoor natuurlijk net dat ene kledingstuk dat ik wil dragen niet voorhanden is, beddengoed verschonen (x3) terwijl ik dat net de dag ervoor al gedaan heb... Als ik van mijn werk kom en zie dat er geen schoenen meer in de gang rondslingeren dan weet ik alweer hoe laat het is _O-
Maar het komt uit een goed hart. Een niet helemaal gezond hart, anders was ze hier vast nog vaker naar binnen gesneakt om op te ruimen enzo }:|

Estrys, kan Seb inmiddels niet al op een booster vervoerd qua gewicht en lengte?
Die dingen wegen niks en zijn een stuk goedkoper dan gewone autostoeltjes. Kun je die altijd meegeven als hij ergens gaat spelen/logeren.
Hij weegt volgens mij net wel of net geen 15 kilo. Maar het is allicht beter dan gewoon zo op de achterbank.
pi_102979748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Troel het volgende:

[..]

"Hey, dat zal de vorige keer onhandig geweest zijn zonder autostoeltje, daarom laat ik hem nu maar hier, dat rijdt ook vast een stuk relaxter als je weet dat ie goed vast zit in plaats van los op de achterbank in een gordel waardoor hij niet goed vast zit en allerlei verschrikkelijke verwondingen op kan lopen als jullie ondanks dat jullie zo netjes rijden, toch een ongeluk zouden krijgen" :+
Mijn schoonvader heeft al zeker drie auto's total loss gereden. Dus ik geloof niet dat ik dat overtuigend kan brengen. :P
pi_102981526
kijk nou, ons altijd vrolijke, ondeugende manneke O+ gewoon echt zoals hij is

dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:48:40 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102983192
wat een knapperd! O+
in de haak.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 06:05:24 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_102987097
Heerlijke foto :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_102987979
Haaaai :W

Ik heb een peuter!

pi_102988020
Hoi Isabeau en Sorbootje, gefeliciteerd *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102988069
Sorbo, gefeliciteerd met je prachtige grote peuterdame! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:14:30 #249
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102988408
Estrys, misschien heeft één van hen Seb ook wel achterin op schoot vastgehouden en dan samen in de gordel. Zo heeft mijn moeder het een keer gedaan toen ze nog geen stoeltje had...
Seb O+ de ondeugd straalt er van af.

Sorbo, van harte gefelciteerd *O* En welkom!!
Make love, not war ☮
pi_102988506
gefeliciteerd isabeau en sorbootje *O* *O* *O*
welkom bij de peuters :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')