quote:Geen bijzonderheden (in orde dus).
De uitslag is hoe verrassend : U wordt geadviseerd contact op te nemen met CB-arts/verpleegkundige of logopedist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand deze taaltest wel eens gedaan?
Ja hoor, dat gaat prima. Hij slaapt alleen heel goed overdag als het stil en donker is. Maar ja nieuwbouwwijk met stratenmakers, klussers en de mik mak. En rolgordijntje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef mikoxx het volgende:
Estrys, dat lijkt me ook geen ideale situatie inderdaad.... is hij wel gewoon te genieten als hij thuis niet slaapt 's middags?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja hoor, dat gaat prima. Hij slaapt alleen heel goed overdag als het stil en donker is. Maar ja nieuwbouwwijk met stratenmakers, klussers en de mik mak. En rolgordijntje.
Maar misschien wel goed voor mijn moeder inderdaad en kan ze meteen wat licht huishoudelijk werk verrichten
het is tijdelijk. En gewoon zoveel dingen neerleggen waar ze zich wel mee bezig mag houden zodat ze geen tijd heeft om zich bezig te houden met dingen waar je dat niet van wilt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Estrys het volgende:
precies. Alleen dat bemoeien met mijn huishouden, dat is minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |