Hmm ik dacht even dat het alleen bij jongetjes voorkwam, too bad for you...!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:25 schreef Vicky het volgende:
Karin, overal waar Lars staat kan je Tess invullen...
Helaas geen.tips.voor je, ik kan ze zelf ook.goed gebruiken.
Wil je met ons meeposten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:57 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
Mijn dochter is Kyelle en is geboren op 29-02-2008....
Eerder verbaastquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef oeke het volgende:
.
Roy!wat goed!
![]()
Is hij trots op zichzelf?
Toegevoegd!quote:
Dat vraagt om een foto, Oeks! ben heel benieuwd! ik vond hem al een stoere met babypluis!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:57 schreef oeke het volgende:
Fijn dat jullie er gewoon vertrouwen in hebben Bar, Roy komt er wel.
En wat lief klinkt dat treintje spelen zeg.
Wij hebben vanavond Ko zijn haartjes geknipt!
We hebben een jongetje in huis ineens. Vooral voor en boven zijn oren hebben we geknipt, dus hij heeft nog een soort baby-pluismatje, zo schattig-stoer.
Jan lijkt er helemaal niet van op te kijken dat Geert kan zitten; dat accepteert hij zonder meer, hij ziet Geert nu alleen als zo'n wiebelgeval wat automatisch weer omhoogveert, hoe heten die dingen? "he das leuk, als ik 'm omduw zet mama 'm wel weer overeind" .quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:05 schreef simmu het volgende:
het wordt heus beter djmo, tis voor jan een schok dat die kleine baby opeens vanalles kan. peuters zien andermans ontwikkeling helemaal niet. selene was echt oprecht geschokt toen ze ravi voor het eerst zag lopen![]()
"mama! hij loopt! [ afbeelding ]"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Ik ben blij met deze postquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:01 schreef Kersjes het volgende:
Takkembah, gefeliciteerd nog met je grote meid!
Tjabbo... en Kyelle, ook welkom hier.
Veel herkenbaars gelezen over dwarse peuters en hun streken....
Toby heeft ook z'n klierige buien hoor, maar veel minder heftig en frequent dan grote broer ze had. Wat dat betreft verbaas ik me er regelmatig weer over dat bepaalde dingen dit keer zo heerlijk gemakkelijk gaan!
Kan deels ook komen omdat ik nu meer ervaren ben, en weet dat het echt maar een fase is en dat een kind ook weer gewoon heel gezellig en lief gaat doen en zich weer fatsoenlijk zal gaan gedragen zodra hij uit die ellendige peuterpuberteit komt. Dat hij niet voor altijd verpest is zeg maar![]()
Faaaaaase dus, even volhouden nog want de betere tijden komen er aan. Echt![]()
check!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Als Twan met mij knuffelt, wil Lennon ook. Als Lennon alleen is met mij, doet hij dat niet. Het is dus heel normaal peutergedrag vind ik.
play doh is dan ook heel lekker. ik hang er nog steeds boven om te ruiken. zo lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 07:40 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
Klei is hier nog niet zo'n goed idee. Laatste keer dat Kyelle een klei taartje had gemaakt is die verdwenen in Tijmen zijn buik.
Zie ik Tijmen met een rood groen gekleurde mond, en Kyelle verteld trots dat haar broertje haar taartjes lekker vind...
ik vind t altijd naar marsepein ruikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
MamaPurk, egocentrisch is inderdaad een juiste benaming denk ik.
Familieknuffeldoen wij ook soms.
Twan heeft van die play-doh klei gehad die naar cocos rook. Heerlijk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
heb m ff flink ge-edit ook
klinkt lekker opschepperig \O/
elin krijgt het voor elkaar om over elke stoeprand te struikelen..of dan rent ze weer de bocht om in de supermarkt en flikkert ze tussen de melkpakken omdat ze vergeet te remmen enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:32 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
ze klinkt flink ver in de fijne motoriek hoor![]()
psies andersom dan selene; die's heel goed met de grove motoriek. die moeten we van boven in de jungle jim plukken
Ingrid, ze verkopen ook foamstickers bij de Zeeman... erg goedkoop vond ik ze... net gekeken op Lobbes, daar zijn ze ook niet duur. Alleen die verzendkosten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jammer dat je zo'n troep krijgt van klei. Of is dat alleen hier?
Tyler vind klei vies aanvoelen.
Sinds kort is hij helemaal gek van stickers plakken. En dan alleen foam stickers. Ik ga maar een lading bij lobbes mee bestellen!
Ik ga lekker niks zeggen over driftbuien, slapen en eten.![]()
Hij gaat nu op zijn manier ook zingen, zo schattig!
Ohja MIJ is hier ook bij beiden. Normaal maar soms lastig. Met kookwekker erbij kunnen ze goed spelen. Bv met de garage, samen lukt het niet altijd. Dan de kookwekker en als hij gaat mag de ander ermee. Tyler snapt het goed en zo blijft het leuk!
bij de zeeman hebben ze hele leuke peuterscharen voor ee paar cent, elin heeft een varkentje. en ik ben erg blij dat ik met haar heb zitten knippen wat weekjes terug..want mijn kraamhulp vond het blijkbaar logisch om een kind van 2 een keukenschaar te geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:55 schreef miss_sly het volgende:
Ow, heel herkenbaar dat herhalen. Ik word er soms gek van.
mama?mama?mama?
Ja Senna, wat is er?
mama?mama?mama?
Senna, wat is er?
En dan komt er helemaal niets. En iets later begint ze weer en dan komt er pas iets.
Die fijne motoriek zit wel goed, dus bij Elin. Senna kan zich helemaal nergens lang op focussen, behalve op tv al shet interessant isik wil dit weekend eens met haar gaan knippen, heb ik nog nooit gedaan! Geen idee of ze dat op het kdv doen, maar ze vindt het wel interessant, een schaar.
Ze kan wel best aardig inkleuren, als ze daar zin in heeft, best een beetje binnen de lijstjes zelfsik heb een kleurplaat liggen, dat heeft ze zo knap gedaan. Maar meestal is het gewoon een beetje met kleuren krassen en klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |