Ik weet je nick niet meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net zoals bij het begin van FM3Volgens mij heb ik iedereen van toen ook nog in mijn lijst
Van die mensen die niet snappen dat je ook snel kan zijn met een auto die niet de leaderboards domineert, of dat het een auto kan zijn die specifiek voor 1 circuit gebouwd is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:51 schreef Bastard het volgende:
Die Volvo 240 (oude bak) heb ik in deel 3 in de A klasse, bijna onverslaanbaar op de Mazda Laguna en dat commentaar dat je dan krijgt
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
11 oktober in de VS, en 14 oktober in NL toch?
Wikipedia zegt dit:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:09 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, maar omdat de demo gewoon Nederlands is verder is dat een beetje onduidelijk dan.
Staat ook bij mijn preorder, 14 oktober. Demo is blijkbaar gewoon vertaaldquote:It will be the fourth installment in the Forza Motorsport series, and is scheduled for release in North America on October 11, 2011, in Europe on October 14, and the rest of the world on October 20.
Mag ik je ook een invite sturen?quote:
Ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
QFTquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:55 schreef Desunoto het volgende:
Die rivals mode tussen het verkeer door begint me behoorlijk te irriteren. Je hebt teveel geluk nodig.
Ik gok dat je gemiddeld zo eens in de 30 ronden echt een goed rondje krijgt met gunstig verkeer. En dan moet je dat rondje niet de pech hebben dat hij aan het begin al ongeldig wordt verklaard door je vorige ronde. En je moet koel blijven als je merkt dat je eindelijk geluk hebt.![]()
Net weer in de voorlaatste bocht de pech gehad dat er 2 auto's naast elkaar reden met daar vlak voor nog een auto. Kon er onmogelijk langs zonder 2 hele seconden te verliezen, als het niet meer was.
Denk dat je deze mode maar moet vermijden als je niet het risico wil lopen dat er een controller door het tv scherm vliegt.
dan zou ik zeker meedoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Ik hoop dat je zelf ook variaties kan maken die alleen toegankelijk zijn voor mensen in je vriendenlijst of je car club. Dat zou wel tof zijn.
Dan zou je bijvoorbeeld zonder problemen een "FOK!ker in a reasonably priced car" leaderboard kunnen maken. Laten we het hopen.
quote:The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
Dat is vlgs mij wel de bedoeling ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:24 schreef Desunoto het volgende:
Geen idee.
Die lamborghiniquote:
Das een Lambo, Filistein! De nieuwe Miura to be exact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |