Smakelijk voor zo. Hier is het goulash met macaroni, vers, maar uit de ping!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smakelijk voor zo. Hier is het goulash met macaroni, vers, maar uit de ping!
Idem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
AchJa het verband niet helemaal snapt.
+1quote:
Heb geen koelkast hier dus ik moet iedere dag naar de supermarkt fietsenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Smakelijk voor zo. Hier is het goulash met macaroni, vers, maar uit de ping!
quote:
Voedingsverhaaltje van vanmiddagquote:
Hoe kan je dat in vredesnaam een A merk noemen en tegelijkertijd zeggen dat je verstand hebt van computer onderdelen?quote:
Zucht..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoe kan je dat in vredesnaam een A merk noemen en tegelijkertijd zeggen dat je verstand hebt van computer onderdelen?
Juist, je kan ook nog eens niet tegen kritiekquote:
Kan ik wel, ik snap alleen niet wat je probleem is..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Juist, je kan ook nog eens niet tegen kritiek
Welk gros van techneuten? Jij en wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik snap alleen niet wat je probleem is..
Je hebt een sterke eigen mening die kennelijk verschilt van het gros van de techneuten. Fijn voor jou, maarja. Wij vinden wat anders.
Nou, jij begint, dus dan wil ik eerst wel is wat bewijs en nuance van jouw kant horen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef m.k het volgende:
[..]
Welk gros van techneuten? Jij en wie?
En ja mijn mening verschilt van die van jou, en met reden.
Ik zie toevallig een componenten lijst van een computer waar alleen maar stront in staat, en dat durf jij aan iemand aan te bevelen. Als je de reviews van deze voeding had gelezen, had je gelezen dat het een ongelofelijk kut ding is die in werkelijkheid maar 450 tot 500 watt aan kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, jij begint, dus dan wil ik eerst wel is wat bewijs en nuance van jouw kant horen..
Is een Apple niet wat voor je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik snap alleen niet wat je probleem is..
Je hebt een sterke eigen mening die kennelijk verschilt van het gros van de techneuten. Fijn voor jou, maarja. Wij vinden wat anders.
Daar heb je Braamyo toch voor?quote:
Zal ik de popcorn pakken of zal iedereen weer aardig gaan doen?quote:
Hij is op oefeningquote:
Popcorn! Zelfs als ze weer aardig gaan doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik de popcorn pakken of zal iedereen weer aardig gaan doen?
Volgens mij zit er ergens anders stront..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie toevallig een componenten lijst van een computer waar alleen maar stront in staat, en dat durf jij aan iemand aan te bevelen. Als je de reviews van deze voeding had gelezen, had je gelezen dat het een ongelofelijk kut ding is die in werkelijkheid maar 450 tot 500 watt aan kan.
Waarvan jij zegt dat het een A merk voeding is. dat bedrijf maakt nog niet eens een jaar voedingen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef AchJa het volgende:
Werd net gebeld door de kwartiermakers, ze vinden mij wsl lief. Ik lig in een Amerikaans gebouw met vloerbedekking, koelkast, tv en dvd speler op de kamer.
Ik begon meteen te schelden waarom er geen 3D TV en blue ray speler aanwezig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |