Maitje!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
BFF!!
Ja goed.. en hoest met je studie?
Ja ik heb het echt druk... ben vroeg weg in de ochtend en kom er laat in. Dan wil ik nog dit en dat en dan heb ik geen tijd en de zin meer om mijn BFF op te zoeken.. dus bij deze spijt het mij zeerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:01 schreef EllaN het volgende:
Ja ook goed.
Je hebt het wel druk of niet? Bevalt het allemaal?
Stampen werkt bij mij het beste in de ochtend, mocht je dat kunnen inplannen. 's Avonds is mijn concentratie zoek en wil er niets meer in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ik heb het echt druk... ben vroeg weg in de ochtend en kom er laat in. Dan wil ik nog dit en dat en dan heb ik geen tijd en de zin meer om mijn BFF op te zoeken.. dus bij deze spijt het mij zeer.
Het bevalt wel, alleen ik merk dat ik gewoon ontzettend moeite heb met de wetten. En dan niet het weten hoe het in elkaar zit, maar antwoorden op vragen en dat formeel houden. Dat is puur in je hoofd stampen, maar daar heb ik echt moeite mee
Hey Maitje!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:03 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ik heb het echt druk... ben vroeg weg in de ochtend en kom er laat in. Dan wil ik nog dit en dat en dan heb ik geen tijd en de zin meer om mijn BFF op te zoeken.. dus bij deze spijt het mij zeer.
Het bevalt wel, alleen ik merk dat ik gewoon ontzettend moeite heb met de wetten. En dan niet het weten hoe het in elkaar zit, maar antwoorden op vragen en dat formeel houden. Dat is puur in je hoofd stampen, maar daar heb ik echt moeite mee
Thnx voor de tip!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Stampen werkt bij mij het beste in de ochtend, mocht je dat kunnen inplannen. 's Avonds is mijn concentratie zoek en wil er niets meer in.
Thnx voor de tip lotussje!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey Maitje!
Misschien moet je de antwoorden op van die kaartjes schrijven/printen en dan letterlijk voorlezen van het kaartje. Na flink oefenen krijg je ze er wel in
Zou je niet eerste zorgen dat je woon/werk auto weer in elkaar zit?quote:
Ik heb besloten dat dit een mooi moment is om haar flink onder handen te nemen, mag ook wel na 70.000 km.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zou je niet eerste zorgen dat je woon/werk auto weer in elkaar zit?
mogguh, waar?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:47 schreef AchJa het volgende:
Mogguh... kut Grieken...![]()
Bier!
En maar weer eens naar het strand.
Lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |