Ze lag in het z-huis dus hoefde niets zelf te doen maar ze trok telkens het brilletje af. En ik het er maar terug op stoppen en de verpleging zeggen er goed op te letten. Ik was zo bang voor haar oogjes. Het kindje van een vriendin moest het ook in het z-huis maar daar plakte ze het echt vast op zijn hoofd die kon het er niet vanaf trekken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
FR; moest je ook zelf de oogjes afplakken?? dat vond ik het ergste namelijk...
(en o ja, slapen met zo;n blauw licht op je kamer is ook geen aanrader)
en ff enorm jompelen voor Larissa![]()
![]()
De 2e maar ik gebruik haar naam niet onlinequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef cleany het volgende:
heet ze nou Ean of E? gaat ineens goed met die lengte zeg!
volgens mij kun je nu gerust een ibu innemen hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Vraag het hier ook maar even. Wanneer na de bevalling mag je weer andere pijnstillers dan paracetamol? Ik heb giga kiespijn en kan pas vrijdag bij de tandarts terecht.
ik heb het even gecensureerd, maar ja op je plaatje blijf je het zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De 2e maar ik gebruik haar naam niet online
hehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef Vanyel het volgende:
Hebben ze dan proefpatienten voor je of mag/moet je al zo snel met 'echte mensen' werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Wat zijn de regels omtrent yoghurt eigenlijk? Ik heb altijd begrepen dat je in ieder geval het beste met volle yoghurt kan beginnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie krijgt vruchtenyoghurt. Vindt ze heerlijk.
ik had het over UITwendig onderzoek op fantomen! vieslapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:14 schreef Vanyel het volgende:
[foutegrapmodus]Volgens mij zou ik een natuurtalent zijn met die fantomen [/ foutegrapmodus]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sexy of wat?
over yoghurt, ik gaf volle producten omdat ik vetten in eten belangrijk vind. De hersenen groeien op vet, goede vetten dat wel ofcourse, maar echt niet alleen maar op vette vis, ook op volle yoghurt enzo. Dus vandaar.
En ik gaf inderdaad ook Turkse of Griekse yoghurt of eventueel gewoon kwark. Dat lepelde net wat handiger naar binnen allemaal.
Goh wat lijkt dat nog een ver stadium voor mn kleine zegyoghurt en toetjes enzo. Ben benieuwd wanneer ze over haar allergie heengroeit.
Ze reageerde trouwens heel fors op peer ook. Muh.:)
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik had het over UITwendig onderzoek op fantomen! vieslap
speciaal voor jou dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sexy of wat?![]()
Ik moest helemaal hardop lachen.Kut zeg.quote:Goh wat lijkt dat nog een ver stadium voor mn kleine zegyoghurt en toetjes enzo. Ben benieuwd wanneer ze over haar allergie heengroeit.
Ze reageerde trouwens heel fors op peer ook. Muh.
Ik wachtte met yoghurt wegens de borstvoeding, maar nu ze half fles krijgt kan dat eigenlijk ook wel eens.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
dat zegt ook niemand toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik doe ook maar wat. Sofie smult ervan, groeit goed en ik heb niet het idee dat ik haar tekort doe met magere/halfvolle yoghurt.
enquote:woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:[/b]
In magere yoghurt zitten toch bijna geen voedingsstoffen? Ik heb altijd begrepen volle yoghurt omdat daar de meeste vetten in zitten.
Wat mignonne zegt dus![]()
Peer![]()
Jeetje, het wordt wel echt een waslijst zo hè?
![]()
quote:Op [quote]
[b]Op woensdag 5 oktober 2011 21:37 schreef mignonne het volgende:
Nouja het CB volgt de voedingsadviezen van het voedingscentrum op, de meeste cb's althans. En die zijn bang voor vet
ik begrijp de redenatie en de link overgewicht wel, maar echt, kleine kinderen worden te dik van te weinig bewegen (computeren ipv buiten spelen bijvoorbeeld) en teveel snoepen en "makkelijk" eten zoals pizza enzo. Ze worden niet te dik van dat ene schaaltje volle yoghurt dat je geeft. Het is hooguit zinvol om halfvolle te nemen als je kindje al overgewicht heeft.
ja dat begreep ik wel, ik bedoel alleen te zeggen dat ik nergens zeg dat je je kind tekort doet door t magere yoghurt te geven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:46 schreef kaatjejannie het volgende:
nee hoor. Ik zeg alleen dat ik haar dit geef..
Als reactie op
[..]
en
[..]
Haha, same here. Vanavond heeft ze eerst een bord spaghetti gegeten en daarna een bak yoghurt. Over het algemeen ben ik wel terughoudend met yoghurt geven omdat ik er niet de borstvoeding mee wil vervangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van mij bunkert ook een bak yoghurt naar binnen elke avond niet normaal![]()
ik ook voor elin! en voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb altijd Turkse in een emmer. Daar blijft mijn lepel in staan, dus dat komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk ook nog even naar dat prachtige kind in de armen van die onnozelfant
ik haal de foto straks wel weg
en als ik zeg kraam, zeggen jullie...gelukkig heeft ie weer 2 knopjes
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Whaaahaaa ik had haar me toch heeeeel anders voorgesteld... jonger en nog lelijker hahahhhhh
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie zien r oogopslag niet..haar wenkbrauwen staan zo O\ /O en ze heeft dus jampotglazen.. en haar mondhoeken trekken naar beneden als ze praat en elke zin begint dus met een goofy snikgeluid
Dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]gelukkig heeft ie weer 2 knopjes
Haha echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe die ken ik! maar nee
mn kraamhulp.. plukt orchidee om boterham te versieren
Wat fijn!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef Kleurdoos het volgende:
lex zijn biliwaarden zijn gezakt \O/geen lamp dus
nope dat lukt dus niet, althans wel op t moment van dragen maar als ik m dan echt even weg moet leggen ivm elin oid (en ik kan nog niet superlang dragen ivm verzwakt lichaam door al het bloedverlies) dan koelt ie nog sneller af, dus nu ligt ie meestal op een constante temp. dat is beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
@KD, ik zeg Elin met een filmpje op de bank en iets te knabbelen dan is ze stil![]()
Helpt het niet als je Lex tegen je aan legt, in de doek bijv? Met een warm vestje en een muts op zijn bolleke?
Ik heb dat bij Lientje ook gedaan, die had het 's nachts koud de eerste week. Ik merkte dat lichaamswarmte veel meer hielp dan kruikjes, gek genoeg.
Dat dus! Is voor Elin bovendien erg leuk. Je hebt het seizoen niet mee, want het weer nodigt niet uit om met Lex en Elin op pad te gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef mignonne het volgende:
schakel iemand in (je schoonouders wonen in de buurt toch?) die Elin regelmatig een middagje mee kunnen nemen zodat jij met Lex samen kunt gaan slapen ofzo. Echt doen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |