quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Whaaahaaa ik had haar me toch heeeeel anders voorgesteld... jonger en nog lelijker hahahhhhh
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie zien r oogopslag niet..haar wenkbrauwen staan zo O\ /O en ze heeft dus jampotglazen.. en haar mondhoeken trekken naar beneden als ze praat en elke zin begint dus met een goofy snikgeluid
Dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]gelukkig heeft ie weer 2 knopjes
Haha echt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe die ken ik! maar nee
mn kraamhulp.. plukt orchidee om boterham te versieren
Wat fijn!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef Kleurdoos het volgende:
lex zijn biliwaarden zijn gezakt \O/geen lamp dus
nope dat lukt dus niet, althans wel op t moment van dragen maar als ik m dan echt even weg moet leggen ivm elin oid (en ik kan nog niet superlang dragen ivm verzwakt lichaam door al het bloedverlies) dan koelt ie nog sneller af, dus nu ligt ie meestal op een constante temp. dat is beter.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
@KD, ik zeg Elin met een filmpje op de bank en iets te knabbelen dan is ze stil![]()
Helpt het niet als je Lex tegen je aan legt, in de doek bijv? Met een warm vestje en een muts op zijn bolleke?
Ik heb dat bij Lientje ook gedaan, die had het 's nachts koud de eerste week. Ik merkte dat lichaamswarmte veel meer hielp dan kruikjes, gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |