abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102765916
Whaaahaaa ik had haar me toch heeeeel anders voorgesteld... jonger en nog lelijker hahahhhhh
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102765930
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Whaaahaaa ik had haar me toch heeeeel anders voorgesteld... jonger en nog lelijker hahahhhhh
:Y :o
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_102765931
Die plant _O-

PM-Girl was net hier met baby. als jullie iets horen dan zijn het mijn eierstokken O+ O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102765992
en jullie zien r oogopslag niet..haar wenkbrauwen staan zo O\ /O en ze heeft dus jampotglazen.. en haar mondhoeken trekken naar beneden als ze praat en elke zin begint dus met een goofy snikgeluid ;(
pi_102766023
Je had een filmpje van dr moeten maken joh!
pi_102766028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie zien r oogopslag niet..haar wenkbrauwen staan zo O\ /O en ze heeft dus jampotglazen.. en haar mondhoeken trekken naar beneden als ze praat en elke zin begint dus met een goofy snikgeluid ;(
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102766098
Haha of je bent kraam en je surft wat rond en ziet je eiegen gezicht.. nog leuker!

En ik schaam me diep, maar ik heb ook twee zulke planten... heb geen groene vingers.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:40:53 #68
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_102766137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......
Dat dus :D Ik zat me al te bedenken of ik nog zwangeren in de regio van KD ken die ik moet waarschuwen :')
Oude (on)bekende.
pi_102766139
Ik ben trots op mijn mini O+
Ze zwaait naar alles en nog wat O+ Wijst met dr handje aan wat ze hebben wilt O+
Strekt dr armpjes uit als ze wil dat je dr oppakt O+ Heerlijke begroeting als je thuis komt van het werk O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_102766307
je kan zo naast die klauwen wel goed zien hoe klein lexje eigenlijk is O+

of in de kinderwaggel

pi_102766328
Ach gos, gumpie O+

Wat voor pakje is dat?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102766337
katvig, met gitaartjes en cd's
pi_102766378
Prachtige foto kd, vooral op de grote versie zie je goed wat een fijn koppie hij heeft. O+
pi_102766532
Troeta gefeliciteerd met je mooie dreumes!
pi_102767735
en met mijn babydekentje O+
pi_102768410
lex zijn biliwaarden zijn gezakt \O/geen lamp dus
pi_102768566
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[ afbeelding ]
;( gelukkig heeft ie weer 2 knopjes

Geen idee wat t verhaal over die plant is maar heeft het hier iets mee te maken ?
pi_102769712
hehe die ken ik! maar nee
mn kraamhulp.. plukt orchidee om boterham te versieren :')
pi_102769816
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Kleurdoos het volgende:
hehe die ken ik! maar nee
mn kraamhulp.. plukt orchidee om boterham te versieren :')
Haha echt?

De mijne deed dat gelukkig met fruit O+ En elke dag weer een ander figuurtje. Dan een bloem, een zon, een auto en zulks!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102770517
wat fijn dat Lex zijn biliwaardes beter zijn KD!! jeeeeeeuhhh geen lamp voor jullie!!
en gossie wat een lief muppie *smelt*

en ook ff jeujjjj voor Tally dr mini *O*

en mijn mini's liggen op bed.. :z heerlijk! Van8 ging gelukkig wel weer wat beter. En tussen 8 en 9 heeft Liene lekker bij mama liggen snurken... ;)
pi_102773619
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef Kleurdoos het volgende:
lex zijn biliwaarden zijn gezakt \O/geen lamp dus
Wat fijn!!

MiniTally :W

Ik had vannacht een vreselijk onrustig mannetje, heel veel wakker en weinig geslapen dus. Hij is nog op de creche, nog een uurtje en dan kan ik ze weer ophalen O+ (op donderdag werk ik altijd tot half 3 dus dan even 2 uurtjes voor mezelf)
pi_102777002
wel een klein beetje miepen hoor ;( merk wel dat t nog erg zwaar is..Elin vreet echt energie momenteel, lex vraagt geen aandacht maar heeft moeite om op temp. te blijven en daar baal ik van want ik ren me rot met kruikjes en constant die thermometer (hij zit op 36.2 of 36.3)

maar elin blijft echt praten, soms uitdagen maar vooral t feit dat ze geen seconde r mond houdt dat werkt echt op mn zenuwen na de rust van de afgelopen weken :D

zo hebben jullie ook eens een zielepost van kleurdoos :+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 17:36:27 #83
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102777522
@KD, ik zeg Elin met een filmpje op de bank en iets te knabbelen dan is ze stil ;)
Helpt het niet als je Lex tegen je aan legt, in de doek bijv? Met een warm vestje en een muts op zijn bolleke?

Ik heb dat bij Lientje ook gedaan, die had het 's nachts koud de eerste week. Ik merkte dat lichaamswarmte veel meer hielp dan kruikjes, gek genoeg.
pi_102777741
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 17:36 schreef Juud79 het volgende:
@KD, ik zeg Elin met een filmpje op de bank en iets te knabbelen dan is ze stil ;)
Helpt het niet als je Lex tegen je aan legt, in de doek bijv? Met een warm vestje en een muts op zijn bolleke?

Ik heb dat bij Lientje ook gedaan, die had het 's nachts koud de eerste week. Ik merkte dat lichaamswarmte veel meer hielp dan kruikjes, gek genoeg.
nope dat lukt dus niet, althans wel op t moment van dragen maar als ik m dan echt even weg moet leggen ivm elin oid (en ik kan nog niet superlang dragen ivm verzwakt lichaam door al het bloedverlies) dan koelt ie nog sneller af, dus nu ligt ie meestal op een constante temp. dat is beter.
en elin op de bank leggen lukt ook niet, stuiterbal..en ze blijft praten en praten en herhalen en herhalennnnnnnnnnn en herhalen en zeuren om dingen
pi_102778923
en uiteraard rent ze zichzelf ook nog bijna een gat in r kop.. hele wenkbrauwbot is blauw en er zit een dik ei op..

mevrouw was ansjeliena ballerina
pi_102779833
KD ook jij bent geen robot meis, en ook jij mag wel eens klagen. Ik vond de eerste dagen in mij eentje ook loeizwaar en dan vooral omdat Evie ook heeeeel vervelend was, denk haaar plaatsje proberen te herveroveren.. is Elin misschien ook wel mee bezig.

Dikke knuffel in elk geval... i feel your pain in dit geval...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:54:24 #87
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102780044
Hier Kleurdoos :* zal ik bij je komen "kramen" :9
Ik heb geen paardengebit, kijk nooit schaapachtig met open mond en maak toch niet vaak domme opmerkingen. :P
En mijn advies zal ik voor me houden _O- :*
Rayen 2½ jaar!
pi_102781572
ik ben gewoon heel erg moe en slapjes nog..en ik moet zoveel doen ..en sta er de aankomende dagen gewoon veel alleen voor .. vriendlief zn studiedagen duren nu tot 23:00
en dat is mn eerste dag alleen met ze :D :')
pi_102782079
kd'tje, het went, echt. Ook voor Elin, en dan wordt ze vanzelf weer rustiger.
Ga jezelf niet voorbij hè :* schakel iemand in (je schoonouders wonen in de buurt toch?) die Elin regelmatig een middagje mee kunnen nemen zodat jij met Lex samen kunt gaan slapen ofzo. Echt doen hoor!

ben je nou nog op zoek naar maillots enzo of ben je inmiddels voorzien? wat vervelend zeg dat hij zich nog niet zo goed warm kan houden. Wat je eventueel kunt overwegen, maar daar moet je maar net t geld voor overhebben... is een rompertje lange mouw en een lang broekje van wol of een wolzijde mix? van cosilana bijvoorbeeld? Die houden temp. heel goed vast en isoleren goed zonder te warm te worden.
:)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:15:49 #90
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102783850
Ow ja, KD, ik had gepost over maillots in het kleertjestopic.
En idd wollen hemdjes, broekjes, vestje, wat een goede tip.

En KD, je kan wel denken altijd stoer te zijn en alles te kunnen. ;) Maar het is nog maar een week geleden dat je bent bevallen, dat kost nu eenmaal tijd om van te herstellen.
En twee van die ukken, dat vreet energie, ga vooral lekker op bed liggen en uitrusten, wanneer het kan. Dat werd mij ook aangeraden, ik wou namelijk geen dutjes doen na mijn KS, maar moest wel echt plat ergens op de middag en/of avond, om mijn lijf de rust te geven. Dat heeft veel geholpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')