Haha, same here. Vanavond heeft ze eerst een bord spaghetti gegeten en daarna een bak yoghurt. Over het algemeen ben ik wel terughoudend met yoghurt geven omdat ik er niet de borstvoeding mee wil vervangen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die van mij bunkert ook een bak yoghurt naar binnen elke avond niet normaal![]()
ik ook voor elin! en voor mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb altijd Turkse in een emmer. Daar blijft mijn lepel in staan, dus dat komt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk ook nog even naar dat prachtige kind in de armen van die onnozelfant
ik haal de foto straks wel weg
en als ik zeg kraam, zeggen jullie...gelukkig heeft ie weer 2 knopjes
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
Whaaahaaa ik had haar me toch heeeeel anders voorgesteld... jonger en nog lelijker hahahhhhh
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en jullie zien r oogopslag niet..haar wenkbrauwen staan zo O\ /O en ze heeft dus jampotglazen.. en haar mondhoeken trekken naar beneden als ze praat en elke zin begint dus met een goofy snikgeluid
Dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier op Fok! zit mee te lurken nu en dat net voor het eerst je kraam binnen komt lopen en je kijkt recht in het hoofd van jouw foto......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |