Ik zag het toevallig in SW voorbij komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heeft hij hem verkocht hoor.
Die shit gaat voor 17k he. Ik ga er mooi winst op maken.
Maar ik wilde hem sowieso en ik wachtte op een mooi prijsje. :3
Haha top jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en ik heb je wat spulletjes gestuurd. Beetje stom, want ik weet vooral van priests wat ze gebruiken en niet zo goed van de restNou ja, stom...handig voor jou
Yup, iemand vroeg er 3k voor en iemand anders reageerde met "tempting..."quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe bedoel je? Dat iemand het probeerde te verkopen of wat?
Hmm... bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Isle of Quel'Danas vond ik wel goed daarvoor. Kom je ook nog her en der wat van dat Khorium tegen.
En ze geven extra buffs voor raiding natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe er niks mee, maar veel mensen verdienen er wel wat aan geloof ik.
Engineering, heb je daar geen mining voor nodig?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ben nu een warlock met tailoring + eng aan het levelen
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand waar je goedkoop gamecards kunt kopen?
ik betaalde altijd 20 euro maar da's nu opgeslagen naar 21,90.
fixed ^^quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Abby79 (Harnass): healer/tank - paladin (mining - jewelcrafting)
2x14=28 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?
Want die 1 euro en 90 eurocent kun je niet opbrengen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:17 schreef redboyke het volgende:
weet er iemand waar je goedkoop gamecards kunt kopen?
ik betaalde altijd 20 euro maar da's nu opgeslagen naar 21,90.
Ik ben pure tank op Hyu, geen healerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog toevoegingen?
Fokguild: De FOK Knokploeg
FokLevelTeams:
-knip-
in belgie hebben ze geen ideal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Waarom koop je geen gametime via Ideal ?
5 tanks... en ze zeggen altijd dat er een tekort aan tanks isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben pure tank op Hyu, geen healer
Ik betaal met ideal elke maand. Ik doe het handmatig. Na 1 maand stopt mijn gametijd. Tenzij ik zelf weer handmatig verleng.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
in belgie hebben ze geen ideal.
ik vind gamecards kopen gemakkelijker omdat je dan 2 maand kunt spelen en als je nadien effe beu bent je niet blijft betalen voor iets dat je niet speelt.
ik heb dat eigenlijk veel dat ik gamecard koop en maar 2 weken speel
en dan weer tijdje niet en dan terug 2 weken continue
Dan zou één maand -juist- beter zijn voor jou (één maand = 12,99). Maar geen idee wat de payment opties in België zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:21 schreef redboyke het volgende:
[..]
in belgie hebben ze geen ideal.
ik vind gamecards kopen gemakkelijker omdat je dan 2 maand kunt spelen en als je nadien effe beu bent je niet blijft betalen voor iets dat je niet speelt.
ik heb dat eigenlijk veel dat ik gamecard koop en maar 2 weken speel
en dan weer tijdje niet en dan terug 2 weken continue
Dat was bij mij in de guild een tijdje terug ook. Nieuw raid team samenstellen... tekort aan healers en 6 tanks terwijl er maar 2 nodig warenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 tanks... en ze zeggen altijd dat er een tekort aan tanks is
Mijn guild heeft juist een overschot aan healersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:13 schreef lifeblind het volgende:
Dat was bij mij in de guild een tijdje terug ook. Nieuw raid team samenstellen... tekort aan healers en 6 tanks terwijl er maar 2 nodig waren
Mensen laat er aub 1tje voor fruitmand in zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn guild heeft juist een overschot aan healers
Stapeltje 12-slot bags in de guildbank geplaatst; gewoon eruit halen als je ze kan gebruiken. Bags op het ah kosten je een fortuin.
Dit is gewoon omdat iedereen 10k+ DPS gewend is. voor normale HCs is dat goed dus niks om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:10 schreef redboyke het volgende:
deed maar 8800dps en iedereen vond het te laag voor heroics. de rest had boven 10K
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy!
[ afbeelding ]
3k maar. Ik heb natuurlijk liever die Blood Weeper van FoS hc, dus deze hou ik gewoon BoE en equip hem nog niet. Als ik me bedenk verkoop ik deze en ga er dikke winst op maken.
Voeg mij ook maar toe, was al aan het levelen daar met een shammy. Sjiznit is de naam. Nu online enzo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Nog toevoegingen?
Fokguild: De FOK Knokploeg
FokLevelTeams:
Isa (Aariste): Tank - human protection warrior (mining, blacksmithing)
Patje87 (Fruitmand): Healer - draenei priest (tailoring, enchanting )
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman (skinning, leatherworking)
Bootje84 (Piefpafpoef): dps - gnome mage (herbalism, alchemy)
Drizzt_DoUrden (Vakarian): dps - night elf rogue (skinning, mining)
Sejt (Sejt) tank/dps - druid
SuperKaasNacho (Saurus): tank - protection warrior (herbalism, inscription)
Drizzt_DoUrden (Hyurgish):tank - dwarf paladin
Abby79 (Harnass): healer/tank - paladin (mining - jewelcrafting)
Asschen_sukar (Nalar): dps - gnome warlock (mining, engineering)
Boris_Karloff: dps - arcane mage (tailoring, mining)
Lyzio (Ryzorro) dps - dwarf hunter
Leintjeuh (Leintjeuh) dps - human warlock
Ja ik..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Isa, Asschen, Patjen en ik zijn klaar voor random dungeons, wie komt er als 5e (dps) bij?
14.gifquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ik..
Maar moet nog ff koken
geef me 10 min..
eten is nu klaar.,. nu opeten..quote:
Het is nu 30quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ja ik..
Maar moet nog ff koken
geef me 10 min..
Z'n pc is niet het probleem. Hij zit op een 3g netwerk, dat is het probleem.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Tijd voor een nieuwe pc, redboyke. Zelfs een redelijke tweede hands zou al beter zijn
laptop is ook wel probleem hoor maar 12FPS in stormwindquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Z'n pc is niet het probleem. Hij zit op een 3g netwerk, dat is het probleem.
Er is hier helemaal niets! Ik hoop dat het bij 1x blijftquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker aan het raiden. Het gaat net redelijk. Muziekje erbij. Wat hagel op de achtergrond tegen de ruitjes. En dan ineens.........
BOOOOOM
En dan zit je in het aardedonker!
Ik hoorde het van Isa jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:01 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker aan het raiden. Het gaat net redelijk. Muziekje erbij. Wat hagel op de achtergrond tegen de ruitjes. En dan ineens.........
BOOOOOM
En dan zit je in het aardedonker!
Nou? Hoe oud ben je nou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was gezelligSamen dungeons doen is leuk! Een xtra vrouw op vent zou wel leuk zijn, zit helemaal tussen de mannen
(die maar blijven doorzagen hoe oud je nou bent
)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:50 schreef Bootje84 het volgende:
Anders ga je ff op lvl 19 in full heirloons pvpen.. Hoe sad..
Idd jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:50 schreef Bootje84 het volgende:
Anders ga je ff op lvl 19 in full heirloons pvpen.. Hoe sad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |