Trustequote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Internet kapt er weer eens mee. Ik ga mn bed in Twy.
quote:
Maar je had wel een pro healer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was gisteren wel koning. Met een lvl 11 tank lvl 15 elites slopen..
*miss* *miss* *miss* *hit* *miss* *miss* *hit* *miss* *miss* *hit* *miss*
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:31 schreef OmniRocket het volgende:
hmmm zal ik meedoen? En welke race/class?
welke server is het eigenlijk?
quote:
En een pro rogue (die regelmatig stond te slapen)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar je had wel een pro healer.
Vanavond ben ik sneller klaar dan gisteren hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zo, ik ben ook weer 15.
Nu nog even aan leatherworking werken, en dan ben ik er klaar voor
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hehe, en je zit niet meer in dat irritante bloodmyst.
Wie had er ook alweer enchanting? Ik heb een hele sloot leatherwork spullen voor je om te disenchanten.
quote:
Fruitmand jung!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jamaarikbenvergetenhoejeheetinwow
Ja en ik heb je wat spulletjes gestuurd. Beetje stom, want ik weet vooral van priests wat ze gebruiken en niet zo goed van de restquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
Isa ik zie dat je ook al 15 bent
Ik hoef nog maar een half lvl vanavond
En wat ga je maken dan? En hoe ga je heten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
Laat dat nou net de pvpserver zijn waar ik toevallig characters op heb
Heb jij die net gekochtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:15 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy!
[ afbeelding ]
3k maar. Ik heb natuurlijk liever die Blood Weeper van FoS hc, dus deze hou ik gewoon BoE en equip hem nog niet. Als ik me bedenk verkoop ik deze en ga er dikke winst op maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |